בקרוב חוזרים להישרדות במקום היפה בעולם

הפרומו הראשון לעונה החדשה של הישרדות כבר כאן, וזה אומר שהיא קרובה מתמיד. גם אתם כבר לא יכולים לחכות, ממש כמונו?

זמן צפייה: 01:05

קצת יותר משנה אחרי שטילטיל זכה בתואר "השורד האחרון" בגמר העונה הקודמת של הישרדות, עלה הפרומו הראשון לעונה החדשה והמסקרנת. הפרומו, שמבשר על תאריך עלייתה של העונה החדשה, 20.5.17, חושף לראשונה את המתמודדים החדשים, מספק מגוון הצצות מסקרנות מהעונה ומציג את מאפייני המשחק וערכי הפורמט כסיבות לחזור להישרדות:

| בגלל המשחק

ברור שבגלל המשחק, איך לא? הישרדות מציגה את אחד המשחקים המעניינים, המותחים והמסקרנים שיש על מסך הטלוויזיה. החשיבה והאסטרטגיה שמביא עמו כל שורד למשחק, המהלכים המפתיעים, הבגידות, הבריתות והמשימות הקשות שמשאירות אותנו מתוחים מול המסך הן הסיבות לכך שאנחנו חוזרים להישרדות כל פעם מחדש:

היי גיא! הרבה זמן לא התראינו
היי גיא! הרבה זמן לא התראינו

| בגלל הטבע

ים בצבע טורקיז, יער סבוך מלא בעלי חיים ומזג אויר אקזוטי שמשתנה מרגע לרגע - אין כמו הטבע של הישרדות. העונה השורדים מגיעים למקום היפה בעולם, אותו עוד נזכה להכיר בהמשך. בינתיים אנחנו זוכים לקבל הצצות יפהפיות שנראות כמו גלויה:

מתוך פרומו הישרדות העונה החדשה
קוף מתוך פרומו הישרדות העונה החדשה
מתוך פרומו הישרדות העונה החדשה
פרומו הישרדות העונה החדשה

| בגלל היופי

הטבע אולי מרהיב ביופיו, אבל אנחנו מתכוונים עכשיו למראה החיצוני של השורדים. ולמען האמת, אנחנו לא חושבים שיש צורך להרחיב כאן, ולכן ניתן לתמונות לעשות את שלהן:

בר זומר מתוך פרומו הישרדות העונה החדשה
ניקולה וורד מתוך פרומו הישרדות העונה החדשה
אלון ששון מתוך פרומו הישרדות העונה החדשה
מתוך פרומו הישרדות העונה החדשה
מתוך פרומו הישרדות העונה החדשה

| בגלל הדרמה

אנחנו לא יודעים אילו תכניות אתם מעדיפים לראות בטלוויזיה, אבל אנחנו אוהבים את התכניות שלנו עם כמה שיותר דרמה, ועדיף דרמה איכותית ודרמטית באמת. הבריתות החזקות, מועצות השבט הטעונות, התככים, האסטרטגיות והמהלכים השונים הופכים את "הישרדות" לאחת התכניות הדרמטיות על המסך והאהובות ביותר עלינו:

מתוך פרומו הישרדות העונה החדשה
רז זהבי מתוך פרומו הישרדות העונה החדשה
מתוך פרומו הישרדות העונה החדשה

| בגלל החברות

"אחד בשביל כולם, כולם בשביל אחד": אחד הכללים החשובים במשחק הוא החיבור לשורדים האחרים והאסטרטגיה הנכונה שתוביל אותך לניצחון. זה בכלל לא משנה כמה אתה חזק פיזית, ברגע שהצלחת ליצור חיבור אמיתי עם שורדים אחרים, כרתת בריתות חזקות ולא בגדת בהם, הבטחת לעצמך עתיד רחוק יותר במשחק. מערכות היחסים והחברויות המיוחדות שנוצרות בין השורדים, הסיטואציות האינטימיות, האחווה והחיבור האמיתי שנוצר על האי מספקים לנו רגעים טלוויוזיוניים אמיתיים, יפים וחזקים לא פחות מהדרמות הגדולות:

פרומו הישרדות העונה החדשה
מתוך פרומו הישרדות העונה החדשה
מתוך פרומו הישרדות העונה החדשה

העונה החדשה של הישרדות תעלה ב-20.5, יום שבת

עוד על "הישרדות":

כבר עשיתם לייק לעמוד הפייסבוק שלנו?

מי הישראלי שיככב ב"הישרדות" ספרד?

כוכבת הטלויזיה לירון רביבו מצטרפת לפסטיגל

מתמודד הישרדות נחשף על ידי חבר לשבט כטרנסג'נדר