רז ניסים כהן: "אני עוזב את הישרדות בטעם טוב. שלם עם ההחלטה שלי"

לאחר שישה ימים בהם נלחם בכל הכוח כדי לשרוד על האי, החליט רז ניסים כהן לפרוש מהמשחק. בראיון בלעדי הוא מספר מה עומד מאחורי ההחלטה וכיצד הוא מרגיש. צפו בוידאו

זמן צפייה: 02:06

ימים קשים עברו על השורד רז ניסים כהן. בשישה ימים על האי הוא נבחר כמעט אחרון להצטרף לחבריו לשבט ליגאוו מה שהוביל ליחסים מתוחים עם המתמודד אלון ששון, נאלץ להתמודד עם מחסור רציני בשעות שינה וכמובן עם רעב כבד שהוביל אותו להתמוטטות קשה מול חבריו לשבט באמצע הלילה.

ניסים כהן יחד עם חבריו לשבט, מעיין אדם, שגיא ברייטנר ובר זומר | צילום: צילום: מיכה לובטון

לאחר שנלחם בכל הכוח ונתן את כל כולו במשימות כדי להביא נצחונות וגאווה לשבט שלו ובתום התלבטויות רבות, החליט רז לפרוש מהמשחק ולעזוב את האי:

[brightcove_iframe video_id='mood-survivor-season-02-clips-ep04-part-06' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_ahzy7vqz' duration='278']

"באמת נקשרתי לכל אחד ואחת מכם, אבל הגוף צריך לדעת להגיד די" אמר רז לחבריו לשבט בשיחת הפרידה שלו. "פעם הייתי בן אדם, אני לא אגיד 'רע', אבל הייתי מסתובב עם אנשים לא טובים ועשיתי דברים לא טובים בחיים שלי. הייתי סוג של פרא. השבט שלנו נקרא 'ליגאוו' שזה סוג של פרא. אני הייתי פרא אדם. למדתי להיות בן אדם יותר טוב ואני הכי גאה במה שאני עושה. אני אוהב אתכם. הפעם זה סופי".

יחד עם חבריו לשבט לאחר ההפסד הכואב במשימה הפרס | צילום: צילום: מיכה לובטון

בראיון בלעדי לאתר, מספר רז מה עומד מאחורי ההחלטה הקשה וכיצד הוא מרגיש לאחר הפרישה מהמשחק והפרידה מהחברים על האי: "תודה רבה על הצ'אנס שנתנו לי לשחק במשחק המדהים הזה. מי יודע, אולי נתראה" סיכם באופטימיות את החוויה הקצרה על האי.

צפו עכשיו בראיון הפרידה הבלעדי של רז ניסים כהן

עוד על "הישרדות":

לחצו כאן – כדי לצפות בפרקים המלאים של הישרדות

ירד בגדול: שגיא ברייטנר חושף כיצד נראה לפני המהפך

צפו בגיא זוארץ קופץ מהמפל הגבוה ביותר בפיליפינים

נפל בעריכה: שבט בוהאיי פותח את הבוקר באימון ספורט

בחן את עצמך: האם היית שורד על אי בודד?