משימה בלתי אפשרית: צפו בהצצה מתוך הפרק של הישרדות

היא נלחמה במשימות פיזיות, החליפה שבט וספגה האשמות קשות, אבל הערב ב-21:00 מעיין נשברת לראשונה כשהיא מתמודדת עם משימה שבה הכול מונח על הכתפיים שלה

זמן צפייה: 01:11

 

בפרק שישודר הערב ב-21:00 נפגשים שגיא ובר בבקתת ההתדיינות לטובת משא ומתן נוסף של שני השבטים. בבקתה הם מגלים כי ביכולתם לבחור מי יהיו שני השורדים שיתמודדו ראש בראש על פסלון החסינות במשימת החסינות השבטית. לאחר התלבטויות הם מחליטים לנקוט בצעד שיחזק את הברית המרובעת שלהם: הם בוחרים בבני בריתם יוסי ומעיין שילחמו בדו קרב מותח שבסופו תפסיד מעיין ליוסי, מה שיוביל לכך ששבט בוהאיי יגיע אל מועצת השבט וייפרד מחבר שבט נוסף. הדחת שורד נוסף בשבט בוהאיי תקרב את הברית המרובעת צעד נוסף אל האיחוד.

צילום: צילום: מיכה לובטון

עד כה המשימה נשמעת פשוטה ביותר: להתייצב מול יוסי במשימה, להשתדל לא להצליח בה ולסיים אותה עם הפסד כואב אך ידוע מראש. כמה קשה זה כבר יכול להיות? אבל למעשה, עבור מעיין אדם מדובר באחת המשימות המאתגרות בהישרדות.

בשיחה שנערכה בין שגיא למעיין בלילה שלפני משימת החסינות חשפה מעיין את רגשותיה ותחושותיה בפני שגיא ואמרה לו בכנות כי היא לא בטוחה שתצליח להפסיד במשימה והתכנית שיזם יחד עם בר עלולה להשתבש.

צפו בקטע מתוך הפרק הבא של הישרדות שישודר הערב ב-21:00, מיד אחרי החדשות

עוד על "הישרדות":

לחצו כאן – כדי לצפות בפרקים של הישרדות

היישר לאינסטוש: כך מצלמים את השוטים היפים של הישרדות

וילת המודחים: עונה 2, פרק 1: הוילה נפתחת

אמיר פחר חושף: "נולדתי בשם מוחמד. בגיל 16 יצאתי לדרך חדשה"

האזינו עכשיו: הפלייליסט של השורד שגיא ברייטנר