משלושה יוצא אחד: צפו בהצצה מתוך פרק ההדחה של "הישרדות"

שגיא, מעיין ויוסי מנצלים את השעות האחרונות שלפני המועצה ומסכמים את הדרך הארוכה, הקשה והמאתגרת שעברו יחד. צפו בקטע מתוך פרק ההדחה שישודר הערב ב-21:15

זמן צפייה: 01:50

כבר יותר מ-30 ימים שהם נלחמים בכל הכח, נותנים מעצמם את הכול במשימות, מוכרים משחקים, בונים אסטרטגיות ועושים הכול כדי לדאוג לכך שהברית שלהם תמשיך שלב אחרי שלב במשחק, אבל הערב ב-21:15 מעיין, שגיא ויוסי ימצאו את עצמם בסיטואציה ממנה ניסו להימנע במשך כל העונה.

שעות ספורות לפני מועצת השבט, כשהם מבינים כי בעוד כמה שעות אחד מהם ייאלץ להיפרד ולעזוב אל אי המתים, יושבים יוסי, שגיא ומעיין כדי לסכם את הדרך הארוכה שעברו יחד: "אני בטוח במיליון אחוז שאם מישהו מאיתנו יילך היום, הוא יילך בראש מורם. לאחר שהוא עשה דרך מטורפת, נלחם כנגד כל הסיכויים והיה הכי תותח בעולם. כל אחד מאיתנו, אם הוא יילך מפה היום, יידע את זה" אמר שגיא. "המהלך הכי חכם שעשיתי במשחק היה לבחור אתכם כחברים שלי. אני גאה מאוד, לא רק בדרך שעשינו, אלא באיך שעשינו אותה ואיך שהיינו אחד כלפי השני. אני מודה לכם על כל מה שאתם עשיתם עבורי ואני ממש אוהבת אתכם. אתם חברי אמת, בלי קשר למשחק" סיכמה מעיין בהתרגשות ועצב רב.

 

 

צפו בקטע מתוך פרק ההדחה של הישרדות שישודר הערב ב-21:15, מיד לאחר החדשות

עוד על "הישרדות":

לחצו כאן – כדי לצפות בפרקים של הישרדות

מה שנגמר על האי – ממשיך בוילת המושבעים! לחצו כאן לצפייה בפרקים המלאים

אחד על אחד: עם איזה שורד היית רוצה להיתקע על אי בודד?

גיא זו-ארץ ויעל בר-זוהר בדואט ראשון – "רק הירח"