קולומביה: המרוץ למיליון, רגע לפני שנפרדים מקולומביה מגיעים לחופים!

חצי האי בארו, הפלאיה בלנקה וכל הקסם שבחופים של קולומביה בפרק אחרון של "רצים בעולם" בקולומביה.

זמן צפייה: 04:09

בפרק הקודם של רצים בעולם, לא נתנו לחום הקולומביאני לשבור אותנו ויצאנו לסיור בעיר העתיקה של קרטחנה. טיפסנו למבצר סן חוזה פליפה, ולמדנו קצת על תקופת השלטון הספרדי בעיר. בערב יצאנו לסיור לילי בכרכרה והשארנו עוד קצת כוח ליום חדש ומעניין בחופים של קולומביה.
רצים בעולם פרק נוסף אנחנו מתחילים.

זהו חברים החום הקולומביאני הכריע אותי, החלטתי להחליף בגדים ולנסוע למרחק של שעה נסיעה מקרטחנה לעוד אחד מהמקומות שקולומביה מפורסמת בזכותם, החופים, אז הראשון ברשימה שלנו הוא הפליאה בלנקה החוף הלבן. אני מקווה שהמים קרים. הנסיעה אל החופים האקזוטיים של קולומביה שווה בהחלט את המאמץ שכרוך בִּיְציאה מְהעיר הַגדולה. נסיעה של 100 קילומטרים לאורך חופה של קולומביה ומעל לנהר המגדלנה המפורסם.
נוף נעים וציורי שֶיְלווה אתכם כל הדרך אל היעד המובטח בחצי האי בארו החוף הלבן או כפי שהמקומיים קוראים לו  – הפלייה בלנקה!

חוף קסום שמשקיף אל ארכיפלג של איים שֶפזורים בלב הים הקאריבי של קולומביה.

שמורת טבע מוכרזת עם המון אטרקציות ממנוחה טוטאלית ועד לפעילויות אקסטרים.
מפלט מושלם מהחום הקולומביאני הקודח.

על החוף יחכו לכם ברים מקומיים עם כל המשקאות, פינקולדה מישהו?

וּבַים עֶשְרוֹת סירות שֶיוכלו לקחת אֶתְכם לְשיט מענג בְּכֹל האיים והמלונות הַפְּזורים מִסביב.
אנחנו מעדיפים לנוח עוד קצת בים וליהנות מהחוף...
אבל בחוף כזה יפה נראה לכם באמת שהמציל ישמור מפה כל היום? הוא שומר מהמים.

אז ליום שלם של כיף, חופים, סטייל וּמַים צלולים קחו אתכם תיק גב קטן וסעו אל הפלייה בלאנקה, רצועת החופים הקסומה של קולומביה.

אז אחרי שעת המנוחה שלנו על החוף, אנחנו רוצים לצאת ולטעום עוד מאיי רוסריו, חבל רק שהסירות על החוף לא מעניקות לנו את תחושת הביטחון הנדרשת ליציאה ללב ים... לכן חברים המלצה שלי, במקום להיתקע עם הסירות המטלטלות של הפליאה בלנקרה, תתקשרו לאחד המלונות בסביבה, תזמינו סירה, הרבה יותר בטוח, הרבה יותר נעים וגם אפשר לעצור לצהריים כמו שצריך. אנחנו עולים מיד על הסירה המדוגמת של מלון ספורט בארו ויוצאים אל עבר ארכיפלג רוסריו.

הנסיעה בַּסירה אמנם לא זולה, אבל היא שלכם ליום שלם וּמספקת שיט מענג בין המונגרובים שמציצים מעל פני הים וּבֵין שלל בתי המלון האקסלוסיבים שפזורים מסביב.
בנוסף, נהג הסירה יוכל לעצור לכם איפה שרק תבחרו, המלצה שלי סמנו לכם אי פרטי וְעִצרו בו לְכַמה רגעי נחת בלתי נשכחים. בדיוק כמו שאנחנו הולכים לעשות ממש עכשיו...
כך הגענו לאיסלה ארנה, אחד האיים הקטנים והמבודדים פה באזור, מושלם שקט נוף אף אחד לא בא להציק לכם רק אתם והציפורים.
קשה שלא להתאהב בתחושה המרגיעה של להיות זרוק באי בודד בלב ים, רק אתם עם איזה ספר מעניין שוכבים על הערסל או אפילו על מיטת שיזוף מפנקת ופשוט נרגעים...

אז חברים אם אתם מגיעים לקולומביה, יש סיכוי גדול שאני עדיין אחכה לכם פה, באיסלה ארנה אין צורך לשלוח חילוץ. אחרי כמה שעות מנוחה נזכרתי שהיעד הבא כבר מחכה לנו מעבר לפינה ויצאתי חזרה אל המלון שיארח אותנו הלילה – מלון ספורט בארו.
הסטייל פה דומה לאיים רק שהוא מגובה גם בשירות טוב, מסעדה עשירה ואוכל מקומי.
מעל כל זה פזורים להם חדרים מפנקים שמשקיפים אל כל היופי הזה מגבוה.

אז גם אם קולומביה בשבילכם היא יותר ג'ונגלים וערים קולוניאליסטיות אתם חייבים לעצמכם גם לילה אחד בחצי האי בארו ובאיים שסביבו.
וזה כבר הרבה יותר קרוב לסטייל שחיפשתי.

קלאס, שקט, חוף פרטי אני הולך לתפוס איזה תנומה קלה, נדבר אחרי זה.

בימוי ותסריט: אמיר תומר I צילום: שי גרנות I עריכה: עוז מיקלוסקי I אפטר ואפקטים: ג'וניור רומרו ועידו הרטמן