הגשימו חלום: התפטרו כדי לטייל בעולם ותיעדו את זה

"רוב האנשים שצפו בנו מצטלמים באותה פוזה שוב ושוב חשבו שאנחנו משוגעים, אבל בסופו של דבר יצא טוב": הכירו את הזוג שהצליח להכניס 41 מדינות לסרטון אחד

זמן צפייה: 02:05

הזוג שהגשים חלום: שאנל קרטל (32), וסטבו דירנברגר (31), שני פרסומאים מיוהנסבורג, החליטו להתפטר מעבודתם ב -2015 כדי לצאת למסע ברחבי העולם. עד כאן נשמע חלום די בנאלי שרבים מאיתנו חולקים גם, אך השניים לקחו את העניין צעד אחד קדימה והפיקו סרטון מדהים של מסעותיהם שנקרא מסביב לעולם ב 180 מעלות. בסרטון ניתן לראות את שאנל שמחזיקה בשתי ידיו של בן זוגה סטבו, והם משלימים בכל מקום סיבוב בעל 180 מעלות שנערך לכדי סרטון אחד. השניים עברו ב-41 מדינות שונות הפרושות על פני שש יבשות.

ידוע שאתרי התיירות הפופולריים תמיד מלאים באנשים, ולכן סבלנות היתה המפתח לעניין.הזוג קרטל ודירנברגר | צילום: How far from home

הסרטון כולו צולם באמצעות מצלמת GoPro המחוברת ברצועה לחזה. פריז, לאס וגאס, ברצלונה, סידני ועוד- כל היעדים הגדולים והמוכרים מופיעים בסרטון בזה אחר זה.

בני הזוג, שנמצאים במערכת יחסים כבר שבע שנים, סיפרו לדיילימייל הבריטי כי חיפשו דרך ליצור לעצמם מזכרת מקורית מהמסע בצורה שמעולם לא נעשתה קודם "והרעיון נראה מושלם".

"היינו צריכים לעשות כמה סיבובים בכל מקום כדי לתפוס את הזווית הנכונה ואת הרגע הנכון. ידוע שאתרי התיירות הפופולריים תמיד מלאים באנשים, ולכן סבלנות היתה המפתח לעניין. רוב האנשים שצפו בנו מצלטמים באותה פוזה שוב ושוב חשבו שאנחנו קצת משוגעים, אבל בסופו של דבר יצא טוב".

מצעד הצעות הנישואין במקומות ההזויים ברחבי העולם. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_126' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_9gvshl7x' duration='125'']

התפטר מעבודתו כדי לטייל בעולם והפך למיליונר - צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_231' autoplay='0' kid='1_thp8qkv4' duration='65'']