קיץ מושלם: כפר הנופש הכי שווה לילדים

גם אם לא הזמנתם עדיין חופשה משפחתית- עוד לא מאוחר. קבלו את כפרי הנופש שיעשו לילדים שלכם את הקיץ

זמן צפייה: 01:04

זה קרה. שנת הלימודים הסתיימה, החופש הגדול כבר פה, ואיתו כנראה, גם היציאות המשפחתיות לחופש. אז נכון שמומלץ להזמין מקום מיד אחרי פסח, כיוון שהמקומות נתפסים במהירות, אך גם עכשיו נותרו כמה כפרי נופש מעולים ששווה לבדוק. הנה הם.

טטרלנדיה, הרי הטטרה, סלובקיה

אזור הרי הטטרה זוכה בשנים האחרונות למבקרים רבים מכל העולם אשר נמשכים לנופים עוצרי הנשימה ונשארים בזכות המלונות והשירות ברמה הגבוהה ביותר והמחירים המשתלמים במיוחד. כפר הנופש טטרלנדיה מציע נופש משפחתי מושלם כולל בילוי בפארק טטרלנדיה הצמוד, פארק המים הגדול ביותר בסלובקיה המציע שפע חסר תקדים של מתקנים ואטרקציות, וכולל 28 מגלשות מים, 14 בריכות, יותר מ-300 אטרקציות.

מה עושים באזור? באזור הרי הטטרה עוד מגוון ענק של פעילויות לכל המשפחה, כולל מתחם חץ וקשת, פיינטבול, רפטינג מאתגר, מצנחי רחיפה, פארק חבלים ועוד. אם אתם אוהבים רכיבה על אופניים, בהרי הטטרה מספר רב של מסלולי רכיבה, החל ממסלולים פשוטים לכל המשפחה ועד למסלולים אתגריים. במהלך החופשה תוכלו ליהנות גם מנסיעות ברכבל לפסגות ההרים, רכיבה על סוסים, רכיבה בקטנועים ואופניים במורד ההר, נסיעה על סקייטבורד הרים (מאונטנבורד) ועוד המון אטרקציות לכל גיל.

כמה עולה: שבעה לילות ב-11.7 או ב- 18.7, טיסה + מלון + רכב לכל התקופה: החל מ- 580 אירו לאדם בהזמנה של זוג +2 (דיזנהאוז)

נופש משפחתי מושלם כולל בילוי בפארק טטרלנדיה הצמוד- פארק המים הגדול ביותר בסלובקיה | צילום: צילום מתוך אתר הכפר טטרלנדיה

הוף ואן סקסאן, הולנד

הכפר מורכב מיחידות נופש מקסימות בעיצוב חוות קולוניאליות, ומציע את כל מה שצריך בשביל לשלב בין חופשה מרגיעה ושלווה לאחת שמלאה בהתרגשות וחוויות חדשות. כל מה שתרצו נמצא בהישג יד, כולל הפעלות חינם לילדים, אגם עם ספורט מים מגוון, ספא, מסעדות נהדרות ועוד.

מה עושים באזור? מרכז הילדים הענק כולל אלף מטרים של משחקים והפעלות לילדים: קיר טיפוס, מגדל חבלים עצום, אזור לפעוטות עד גיל 4, מגלשות מתפתלות ועוד המון הרפתקאות לילדים עד גיל 12. בנוסף תמצאו גם פארק מים עם מספר בריכות פנימיות, ומולם אגם מלאכותי הנמתח לאורך 107 מטרים, עם מפלים, מקומות מוגדרים לשחייה, ג'קוזי ובריכת פעוטות. עוד במקום: חדר כושר, מגרש גולף ואפשרות להשכיר אופניים.

כמה עולה: שבעה לילות ביולי, כולל טיסה, מלון ורכב לכל התקופה: 699 יורו לאדם בהרכב זוג+2 (ישראייר)

ואם אתם כבר בהולנד: ההמלצות הכי שוות לאמסטרדם עם ילדים. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_destination_guide_03' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_54lwzlux' duration='57']

גרפנהאוזן, היער השחור, גרמניה

היער השחור נמצא בקצה הדרום מערבי של גרמניה, במדינת באדן-וירטמברג סמוך לגבול עם צרפת ושוויץ. ההגעה אליו פשוטה, אחרי נחיתה בפרנקפורט, מינכן או ציריך. מומלץ לנסוע בעיקר בין מאי לספטמבר. מדובר ביעד הוא יעד מעולה למשפחות, ויש בו כפרי נופש רבים ואטרקציות שוות לילדים. אחד מהם הוא כפר גרפנהאוזן הנמצא בדרום היער השחור הבקתות שופצו לפני שנתיים, והן מרווחות ומאוזברות באופן מלא.

מה עושים באזור?  טיפולים וספא בעיירת המרפא באדן באדן, טיול לעיר העתיקה פרייבורג, טיול לאגם טיטיזי, בילוי בפארק אירופה הגדול ביותר ביבשת ובו מתקנים ואטרקציות לכל המשפחה, ועוד.

כמה עולה: שישה לילות ב- 11.7 או 18.7, טיסה + מלון + רכב לכל התקופה: החל מ- 759 אירו לאדם  זוג + 2 (דיזנהאוז)

ללנדיה בילונד, דנמרק

כפר נופש השוכן על חוף ללנד, במרחק של 2.5 קילומטרים ממרכז העיירה רודביהבן וכ-250 מטרים מחוף רודבי. המתחם מציע גישה חופשית לפארק המים - פארק טרופי בגודל של 25 אלף מ"ר עם בריכות שחיה ומגלשות מים.  בנוסף, תוכלו ליהנות ממסעדה, בר, חדר כושר, מסלול באולינג, מתקני טניס שולחן, בית קולנוע וחניה ללא תשלום.

מה עושים באזור?  אפשר לשלב בילוי בשלושה פארקים מובילים באזור: Bakken - פארק השעשועים העתיק נמצא באזור פסטורלי מצפון לקופנהגן ומציע 33 רכבות הרים (שמתאימים לגילאי שנתיים ומעלה), רכבות הרים אקסטרים ועוד. BonBonland - פארק שעשועים שמושך אליו מאות אלפי מבקרים בשנה וכולל מגוון רחב של מתקני שעשועים ומים, ופארק Lego Land - פארק שעשועים ענק הממוקם בחצי האי יוטלנד.

כמה עולה: 15-22.7, שבעה לילות,  כולל טיסות ורכב צמוד: 849 יורו לאדם בהרכב של זוג+3 (איסתא/גרופון)

כפר נופש ציורי השוכן על חוף ללנד. ללנדיה בילונד, דנמרק | צילום: צילום: יח''צ

דה אמהוף, הולנד

כפר הנופש הזה הוא לוקיישן מושלם לחושה משפחתית מפנקת: הוא נמצא מרחק שעה נסיעה מאמסטרדם, מוקף בצמחיה, טבע וירוק: תמצאו אפילו ברווזים מטיילים בצידי הדרך. בכפר נמצא פארק המים אקווה מונדו: פארק מים מקורה בסגנון אי טרופי, בו מגלשות מים, בריכות פנימיות וחיצוניות, ומרכז ספורט ימי ייחודי. הילדים יהנו גם משיט סירות באגם מלאכותי בו ניתן להאכיל ברווזים ולהשתעשע עם הארנבות שמטיילות בחוץ.

מה עושים באזור? בכפר הנופש תמצאו מרכז קניות עשיר, פארק "אקשן פקטורי" הכולל מגוון מתקני ספורט ופעולה וכמובן שבילי אופניים רבים בהם ניתן לדווש בכיף באופניים שהשכרתם מהמקום.

כמה עולה: 16-21.7, ארבעה לילות: 712 דולר לזוג (בוקינג)

החופשות הכי שוות עכשיו אצלנו בפייסבוק