"עד היום לא חשבתי שאוכל להרשות לעצמי לנפוש כאן"

לא תרצו לחזור הביתה: הכירו את הלוקיישן הלוהט לחופשה רומנטית על המים, במחיר של חופשה באירופה

זמן צפייה: 00:57

רק 160 יורו ללילה: המלון  Kandima Maldives Resort שנמצא באיים המלדיביים ידוע כמקום שמושך אליו מפורסמים רבים. כוכבת הטלויזיה קייטי פרייס נצפתה נופשת באחת הוילות המפוארות, וגם מנחה הטלוויזיה ניק נואלס נתפס במהלך שיעור יוגה במלון. המלון הענק נפתח מחדש בחודש מרץ האחרון, ובתכנון ישנן עוד עשר מסעדות שאמורות להיפתח עד סוף בניית המתחם, וכן וילות על המים.

האוקיינוס ההודי מגיע ממש עד למיטה שלכם. Kandima Resort, האיים המלדיבים
האוקיינוס ההודי מגיע ממש עד למיטה שלכם. Kandima Resort, האיים המלדיבים | צילום: צילום מתוך אתר המלון

מדובר באזור עצום: המלון יוכל לארח כ-1000 אורחים בתפוסה מלאה. החדרים במחיר הנמוך ביותר אולי יראו לכם מבחוץ כמו בניינים ישנים מהסבנטיז, אך בפנים המצב שונה לגמרי: החלל מעוצב בסגנון מינימליסטי עם תאורת לילה תלויה, מרפסת עם נוף עוצר נשימה וערסלים שלא תרצו לקום מהם לעולם.

זה אמיתי: החברה שתשלם לכם אם תטיילו בעולם

כיאה לאתר שמציע חדרים על המים, תוכלו לבלות במרכז הספורט הימי המפותח ולשנרקל באזור. באתר הנופש עצמו תוכלו למצוא מועדון ילדים ענקי עם מגרש משחקים, ספות וקונסולות משחקים. "אף פעם לא חשבתי שאני יכול להרשות לעצמי לנסוע למלדיבים", אומר אחד הנופשים במקום, "יש לזה תדמית מאוד יקרה, אבל כששומעים על המלון הזה מבינים שזה אפשרי". ואכן, המלון מציע חדרים במחיר של החל מ-160 יורו ללילה, סכום לא גדול בהשוואה למחיר שמקובל באזור. על פי אתר השוואת המחירים בוקינג, מחירי מלונות ארבעה וחמישה כוכבים מתחילים מ-250 יורו לזוג ללילה ויכולים להגיע אף ליותר מ-1000 יורו ללילה.

גם במלדיביים: המלונות הטובים בעולם. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_264' autoplay='0' kid='1_1izsn4nb' duration='1929']
לאורך האי תוכלו לבלות בספא גדול ומפנק, חדר כושר ומסעדה סינית. הכל כמובן אל מול תפאורה משגעת של חולות זהובים ושקיעות מרהיבות מול האוקיינוס ההודי.

''לא חשבתי שאוכל להרשות לעצמי חופשה כזו, יש לזה תדמית מאוד יקרה, אבל עם המלון הזה- זה אפשרי". desc="''לא חשבתי שאוכל להרשות לעצמי חופשה כזו, יש לזה תדמית מאוד יקרה, אבל עם המלון הזה- זה אפשרי''.
צילום: צילום מתוך אתר המלון

גם בישראל: המלון שהוא גן עדן על המים. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-002' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_sdly77ou' duration='1929']

לישון על המים: מלונות החוף שאסור לכם לפספס

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-abroad-economy-009' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_aoh90a1u' duration='69']

החופשות החמות של הקיץ עכשיו בפייסבוק שלנו