ליפול מהר געש: הצצה לפארק המים החדש של יוניברסל

בלי תורים ועם אטרקציה חדשה שמדמה הר געש: הפארק השלישי של יוניברסל נפתח באורלנדו. צפו

זמן צפייה: 00:39

מבקרים בארה"ב בקרוב? רגע לפני שאתם סוגרים לעצמכם את חופשת הקיץ, כדאי שתבחנו מקרוב את פארק המים החדש שנפתח באורלנדו שבפלורידה. פארק המים החדש "וולקנו ביי" שנפתח בחודש באחרון באורלנדו הוא הפארק השלישי שפותחת חברת אולפני הסרטים יוניברסל.  18 שנה לאחר שפתחו את פארק איי ההרפתקאות, מתחדשת החברה בפארק חדש ומבטיחה "אטרקציות חדשות שטרם ראיתם". אז מה תמצאו שם?

>>יותר זול מבייביסיטר: מלון מושלם למשפחות כולל פארק מים

קפסולה הגולשת במורד הר הגעש | צילום: צילום: Universal Orlando's Volcano Bay

ובכן, לפני סקירת האטרקציות, בעלי הפארק ביקשו להבטיח שתוכלו ליהנות מהמתקנים ללא עמידה בתורים. אפשרי? מסתבר שכן. כל האורחים שנכנסים אל הפארק מקבלים  צמיד  מיוחד, הנקרא "TapuTapu". באמצעות הצמיד תוכלו להצטרף למעין "תור וירטואלי" למתקנים השונים: נרשמים למתקן שבו אתם מעוניינים, והצמיד יתריע זמן קצר לפני שיגיע תורכם. הצמיד מאפשר גם לשלם בכרטיס אשראי, כך שהוא מבטל את הצורך בסחיבת ארנק.

אין צורך לחכות בתור למתקנים: בכניסה תקבלו צמיד דיגטלי שיתריע כשיגיע תורכם | צילום: צילום: Universal Orlando's Volcano Bay
צילום: צילום: Universal's Volcano Bay

פארק וולקנו ביי כולל מגוון של מתקנים ומגלשות: מעבר לבריכות הגלים הרב כיווניות, מגלשות הענק ושאר מתקנים שתמצאו גם בפארקים אחרים, מציע המקום את קרקאטו (Krakatau), מתקן המדמה את הר הגעש המפורסם באותו השם. ההר בן 200 מטר, וכולל מפלים זורמים ולבה שזוהרת בחושך. בין המפלים עוברת קפסולה שקופה שתיכנסו אליה פיזית, ותוכלו באמצעותה לגלוש מלמעלה למטה, במהירות של  125 מטר לאורך ירידה תלולה של 70 מעלות. חוויה.

אל תפספסו: 5 פארקי המים שלא תרצו לעזוב אף פעם. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_27' autoplay='0' kid='' duration='1929'']
ואיפה נמצאות רכבות ההרים המטורפות בעולם? צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_07' autoplay='0' kid='1_s8uhqoli' duration='71']

כזה עוד לא ראיתם: פארק השעשועים שבו אפשר להוריד את הבגדים. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_275' autoplay='0' kid='1_8f2ae69z' duration='1929']