צ'ק אין בבית: כך תחסכו את התור בשדה התעופה

לעבור בידוק בטחוני ולקבל כרטיסי עלייה למטוס, והכל אצלכם בבית. איך עושים את זה וכמה זה עולה

דמיינו את הסיטואציה הבאה: אתם טסים לחו"ל. במקום להיסחב עם המזוודות שלוש שעות לפני הטיסה, ולעמוד בתורים האינסופיים בנתב"ג, מישהו מגיע אליכם הביתה ועושה זאת בשבילכם. עכשיו תפסיקו לדמיין, ותכירו את אתר "פרימיום צ'ק אין", שדרכו תוכלו להזמין שירות שיחסוך לכם את הבלגן בשדה התעופה. ולא רק זה: תוכלו גם לעבור בידוק בטחוני ולקבל כרטיסי עלייה למטוס, והכל אצלכם בבית. כך שכל מה שישאר לכם לעשות זה להגיע לשער המטוס בנוחות, ולטוס לאן שבא לכם.

מעולה למשפחות עם ילדים קטנים שרוצות למנוע מעצמן את אי הנוחות שבהגעה עם מזוודות ועמידה בתור באמצע הלילה (צילום: יח"צ)
מעולה למשפחות עם ילדים קטנים שרוצות למנוע מעצמן את אי הנוחות שבהגעה עם מזוודות ועמידה בתור באמצע הלילה (צילום: יח"צ)

אז מה כולל השירות? לאחר ההזמנה יגיעו הבודקים הבטחוניים של רשות שדות התעופה ודיילי הקרקע של החברה אל ביתכם או משרדכם, בזמן הנוח לכם ויבצעו עבורכם את כל הליך הצ'ק-אין עבור כל הטסים, ובכלל זה בידוק בטחוני ובדיקת הכרטיסים והדרכונים.

האתר, שהוקם רק לפני שנה, משרת כבר מאות נוסעים ופועל עם כל חברות התעופה הישראליות ובכללן אל-על, ארקיע, ישראייר, up וסאן דור וכן עם החברות טורקיש, סוויס, אוסטריאן ולופטהאנזה. בהמשך הכוונה היא להרחיב את השירות לחברות תעופה נוספות.

כיום השירות פעיל באזורים שבין גדרה לחדרה וכן באזור ירושלים. בהמשך הכוונה היא להרחיב את השירות לאזורים נוספים בארץ.

אז למי זה מתאים? בעיקרון לכולם, אך יהנו ממנו במיוחד משפחות עם ילדים קטנים שרוצות למנוע מעצמן את אי הנוחות שבהגעה עם מזוודות ועמידה בתור באמצע הלילה וכן אוכלוסיות מבוגרות שעבורן ההיטלטלות עם מזוודות לנתב"ג היא משימה לא פשוטה.

מחירים

עלות השירות היא 599 שקל לעד חמישה נוסעים ועד חמש מזוודות. חברי הנוסע המתמיד של אל על ומחזיקי פליי קארד יהנו מהנחות מיוחדות, וכן מחזיקי כרטיס אשראי של ישראכרט יוכלו לקבל את השירות ב 499 שקל עד סוף החודש. בנוסף, מזמיני השירות יקבלו שובר מתנה על סך 50 שקל לרכישות נעליים בחנות הנעליים בדיוטי פרי.

מספר המקומות בשירות מוגבל ולכן בחברה ממליצים, במיוחד בתקופות העומס של הנוסעים בחגים, להזמין את השירות שבוע ומעלה ממועד הטיסה. ניתן להזמין את השירות באתר.

מה באמת צריך לארוז כשטסים לחו"ל?

[brightcove_iframe video_id='https://13tv.co.il/travel/vacation-abroad-article/how-to-pack-a-suitcase/' autoplay='1' kid='' duration='0'']

ומה אתם תמיד שוכחים להכניס למזוודה?

איפה אתם נופשים בחגים? ספרו לנו בפייסבוק