איטליה בפחות מ-30 יורו: הקווים החדשים של איזיג'ט

נאפולי או ונציה? חברת הלואו קוסט הכריזה על פתיחת שני קווים חדשים לאיטליה

זמן צפייה: 01:35

מהפכת הלואו קוסט נמשכת: אחרי שקו התעופה החדש ללונדון נפתח בחודש שעבר, גם לאיטליה תוכלו להגיע בקרוב בזול. חברת התעופה איזיג'ט הכריזה הבוקר (ג') על פתיחת שני קווי תעופה חדשים, מתל אביב לונציה ומתל אביב לנאפולי. הקו לונציה יחל לפעול מה-31 לאוקטובר, ויופעל בתדירות של שלוש טיסות שבועיות, לאורך כל השנה, בימים שלישי, חמישי ושבת. הקו לנאפולי יחל לפעול ב-4 לנובמבר ויופעל בתדירות של פעמיים בשבוע, לאורך כל השנה, בימים רביעי ושבת.

בקרוב ב-25 יורו בהלוך. ונציה | צילום: shutterstock

הכרטיסים זמינים כעת באתר החברה, ומחיר כרטיס נע החל מ-27 אירו לכיוון לנאפולי מתל-אביב, כשבחזור המחיר ההתחלתי לכרטיס עומד על 34 יורו. לונציה המחיר אפילו זול יותר: מחיר כרטיס טיסה הלוך מתל אביב לונציה ב-4 לנובמבר עומד על קצת פחות מ-25 יורו (צילום מסך מצורף). בחזור מונציה לתל אביב ב-11 לנובמבר, תשלמו 32 יורו לכרטיס.

מתל אביב לונציה, הלוך וחזור | צילום: מתוך האתר של איזיג'ט

יחד עם שני הקווים החדשים מפעילה איזיג'ט טיסות מישראל ל-11 יעדים באירופה: לונדון (לוטון), לונדון (גאטוויק), מנצ'סטר, בזל, ז'נבה, ברלין, פריס, אמסטרדם, מילאנו, ונציה ונאפולי.
איזי ג'ט היא חברת הלואו קוסט הראשונה שהפעילה שירות מישראל, עוד בנובמבר 2009 עם הקו הראשון בין תל-אביב לנמל התעופה לוטון שבלונדון. החברה מדורגת באופן קבוע בין חמשת החברות החזקות בפעילותן בנתב"ג, אחרי אל על וטורקיש איירליינס והיא אחת החברות הבולטות בטרמינל 1 שנפתח זה מכבר לטיסות לואו קוסט.

ואם כבר איטליה: מה עושים עם הילדים ברומא?
[brightcove_iframe video_id='mood_destination_guide_54' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_fbh7u9hd' duration='52']

האטרקציות הכי שוות ברומא. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_destination_guide_52' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_5par1d20' duration='55']

החופשות החמות של הקיץ עכשיו אצלנו בפייסבוק