"נראה לי שהמנוע הפסיק לעבוד": טיסת הבלהות של איזיג'ט

נוסעי טיסת איזיג'ט מספרד לבריטניה סיפרו ל"דיילי מייל" כי בעקבות תקלה באחד המנועים הטייס ביקש מהם לערוך הצבעה ולהחליט אם להמריא במצב כזה

זמן צפייה: 00:41

טיסה שמתעכבת ביומיים זה תמיד דבר לא נעים, אך בשביל נוסעי טיסת איזיג'ט שנתקעו בספרד זה היה רק תחילת הסיוט. הנוסעים בשדה התעופה במלגה נדהמו כאשר הטייס הודיע להם, לטענתם, שאחד המנועים לא עובד ועליהם לערוך הצבעה ולהחליט אם לטוס במצב כזה.

על פי הדיווח בעיתון הבריטי "דיילי מייל", הנוסעים שהיו אמורים להמריא מספרד אל בריטניה התעכבו במשך יומיים וכשלבסוף עלו על המטוס וחיכו להמראה יצא אליהם הקברניט ועדכן אותם בתקלה טכנית שישנה באחד המנועים, ואמר כי הסיכוי ששני המנועים יפעלו הוא רק 50%. לטענת הנוסעים, בשלב זה הוא ביקש מהם לערוך הצבעה ולהחליט האם הם רוצים לטוס כך והדבר עורר בהלה בקרב הנוסעים.

"אנשים במטוס צעקו ובכו, גם ככה זה היה אחרי יומיים שהיינו תקועים במלגה. 12 אנשים רצו להישאר בכל זאת על המטוס, אבל הרוב פשוט רצו לרדת ממנו", סיפר אחד הנוסעים. ג'מה הופר , שהייתה על הטיסה עם בעלה וארבעת ילדיה, סיפרה: "הטייס הגיע ואמר לנו שמעולם לא נתקל בתקלה כזו בכל שנותיו. הוא פשוט תיאר לנו את התקלה ואמר לנו להצביע, אנשים נכנסו לפאניקה, זה היה מעורר אימה".לטענת הנוסעים, נתנו להם להמתין כשעתיים לפני שאישרו להם לרדת מהמטוס.

''הטייס הגיע ואמר לנו שמעולם לא נתקל בתקלה כזו בכל שנותיו. הוא פשוט תיאר לנו את התקלה ואמר לנו להצביע''. | צילום: צילום: Bristol post/SWES

בחברת איזיג'ט הסבירו כי הטייס ניסה להשתמש במנוע אחד כדי להניע את המנוע השני לפי הנהלים:"בגלל שהוא היה מודע לכך שהנוסעים כבר התעכבו זמן רב בגלל בעיות טכניות, הטייס שאל אותם אם הם רוצים לרדת מהמטוס בזמן הנסיון להניע את המנוע התקול או לרדת מהמטוס".

בחברה הדגישו בנוסף כי "בשום שלב הטייס לא שאל את הנוסעים, או היה מנסה להמריא בלי ששני המנועים עובדים כמו שצריך, בסופו של דבר הוחלט להעביר את הנוסעים למטוס חלופי".
אלה האנשים שלא הייתם רוצים לטוס איתם:

[brightcove_iframe video_id='mood_article_58' autoplay='0' kid='1_ens19zji' duration='1929']

אימה בשחקים: מקרי האלימות הקשים בטיסות - צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_171' autoplay='0' kid='1_3nw0sgm5' duration='1929']

נתקלתם במקרה דומה? שתפו אותנו בפייסבוק