לגעת בפינגווין: ניו זילנד כמו שעוד לא ראיתם

אם "דנידין" מעלה בדמיונכם רק את ההוא שרואה ואינו נראה, תחשבו שוב: ברוכים הבאים לשמורת טבע של מורשת סקוטית ובעלי חיים מרתקים

זמן צפייה: 02:08

דנידין היא העיר השנייה בגודלה (כ- 120,000 תושבים) באי הדרומי של ניו זילנד ובירת מחוז אוטאגו. יש אליה טיסות ישירות מאוקלנד ומיעדים נוספים בניו זילנד. היא נמצאת במרחק נסיעה של 360 ק"מ דרומית לקרייסטצ'רץ, העיר הגדולה ביותר באי הדרומי.

לעיר ניתן להגיע גם בקרוז חווייתי סביב ניו זילנד. בזכות המהגרים הרבים מסקוטלנד שהגיעו לעיר במאה ה-19 השתמרה בדנידין  המורשת הסקוטית. הם הקימו בה את אוניברסיטת אוטאגו הנחשבת עד היום לאחת האוניברסיטאות המובילות בניו זילנד ומושכת אליה סטודנטים רבים מכל המדינה ומאירופה.

גולת הכותרת של הביקור בדנידין היא צפייה מקרוב בפינגווינים צהובי העין. סיור טבע מודרך ומומלץ ניתן ע"י חברת Elm Wildlife Tours בו תצפו מקרוב בפינגווינים צהובי העין, בפינגווינים הכחולים, באריות וכלבי ים, אלבטרוסים ושפע חיות נוספות. הסיור כולל הדרכה מרתקת וצפייה בבעלי החיים ממרחק מינימאלי בשמורה פרטית בחופים מבודדים שאין גישה אליהם לחברות אחרות או מטיילים בודדים.

הסיור כולל הדרכה מרתקת וצפייה בבעלי החיים ממרחק מינימאלי בשמורה פרטית בחופים מבודדים שאין גישה אליהם לחברות אחרות או מטיילים בודדים (צילום: סיגלית בר)
הסיור כולל הדרכה מרתקת וצפייה בבעלי החיים ממרחק מינימאלי בשמורה פרטית בחופים מבודדים שאין גישה אליהם לחברות אחרות או מטיילים בודדים (צילום: סיגלית בר)

יעדי טיול נוספים בדנידין:

- תחנת הרכבת ההיסטורית והמרשימה של העיר Dunedin Railway Station . התחנה בת שתי קומות וגילה למעלה ממאה שנים.

- המרכז התוסס של העיר ה"אוקטגון" The Octagon. בו מספר מוזיאונים מעניינים.

- הרחוב התלול בעולם Baldwin Street (לפי ספר השיאים של גינס).

- הגנים הבוטאניים היפים של דנידין, Dunedin Botanic Garden

- טיול רגלי בחוף Tunnel Beach הממוקם בקצה רחוב Tunnel Beach Road. בחוף תצורות סלעים מעניינות.

- טירת וגני לארנץ Larnach Castle & Gardens מהם נשקף נוף מרהיב של העיר והמפרץ כולו.

- קינוח מתוק לביקור בעיר הוא ללא ספק ביקור בבית החרושת לשוקולד "עולם קדבורי", Cadbury World בו נערכים סיורים מודרכים הכוללים כמובן גם טעימות.

לגעת בקרחון: הטיול שלא תשכחו לעולם. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_279' autoplay='0' kid='1_2b9t5nx4' duration='1929']

סיגלית בר, בעלת האתר המדריך למטייל מתכננת טיולים לחו"ל ומחברת 5 מדריכי טיולים.