בלי ישראלים: איפה נמצא מלון הכל כלול הכי טוב בעולם?

טיולים, נופש ומלונות הכל כלול בפונטה קאנה ברפובליקה הדומיניקנית

זמן צפייה: 02:10

חיפשתי בטריפאדוויזור היכן יש את המלונות הכל כלול הכי טובים ולהפתעתי גיליתי שרובם נמצאים בפונטה קאנה Punta Cana שברפובליקה הדומיניקנית Dominican Republic שבאיים הקריביים.

הרפובליקה הדומיניקנית שוכנת בחלקו המזרחי של אי גדול בקריביים, היספניולה שמו, אותו היא חולקת עם שכנתה הענייה האיטי Haiti. האי הררי ברובו עם הרים בגובה של כ-3,000 מטר מכוסים יערות. כלכלת המדינה מתבססת על גידולי קנה סוכר, קקאו, טבק ותיירות עם מלונות מפוארים הכל כלול לאורך חופי ים תוססים. ברפובליקה הדומיניקנית דוברים ספרדית אך באתרי התיירות ובמלונות אפשר להסתדר מצוין באנגלית, כמו כן מדריכי הטיולים דוברי אנגלית וחלקם אף במקור מארצות דוברות אנגלית.

צלילות, חתולי ים וצדפות ענק - צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_360' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_ufgicqfm' duration='1929']

בתי מלון הכל כלול

מרבית בתי המלון החדישים יותר שבהם הכל כלול נמצאים בקצה המזרחי של המדינה במקום שנקרא פונטה קאנה Punta Cana והוותיקים יותר נמצאים בצפון המדינה באזור פוארטו פלאטה. ואכן, כפי שהומלץ בטריפאדוויזור, מצאתי שהמלונות הללו מצוינים, האוכל איכותי וניתן בשפע וגם שתיה חריפה כלולה במחיר. אפשר לאכול גם במגוון מסעדות שף איכותיות ללא תשלום נוסף חוץ מחדרי האוכל הראשיים של המלונות. יש מסעדות צרפתיות, איטלקיות, אסיאתיות ועוד. המלונות משתרעים על פני שטח גדול עם בריכות רחבות ידיים, מסעדות וחופי ים חוליים צמודים שוקקי פעילות ימית עם כסאות נוח, שמשיות וקבאנות פרטיות.

ברבים מהחדרים בקומת הקרקע יש יציאה פרטית לבריכות. יש מלונות המותאמים למשפחות עם מגלשות ושעשועים רבים לילדים ויש מלונות רק למבוגרים ללא ילדים כך שכל אחד יכול למצוא לו מלון כאוות נפשו. לרוב המלונות חנייה ואינטרנט אלחוטי חינם.
בחלק מהמלונות יש חדרי פרמיום, יותר אקסקלוסיביים ולאורחי חדרים אלו גישה לטרקלינים מסעדות וחופי ים ייחודיים להם בלבד.

מרבית אורחי המלונות מגיעים מארה"ב וקנדה ומיעוט מאירופה. מפתיע שלא פגשנו כלל ישראלים בין אורחי המלונות מכיוון שהישראלים ידועים כחובבי הכל כלול (למשל אנטליה). הסיבה נעוצה כנראה במרחק ומחיר הטיסה ובחוסר המודעות למקום המוצלח הזה. יש כאן יתרונות ברורים: מזג האוויר קיצי גם בחורף, אין כאן התרעות בטחון, התושבים ידידותיים, המלונות חדישים ומפוארים עם שירות מצוין ומחירים אטרקטיביים ופעילויות וטיולים מעניינים החל משלל פעילות ימית של מצנחי רחיפה, אופנועי ים, גלשנים, מפרשיות, טיולי שייט ושנירקול וכו' ועד טיולים ביבשה הכוללים טיולי ספארי מודרכים ליעדים מגוונים ביערות, מפעלי ייצור רום וסיגרים, חוות גידולי קקאו קפה וקנה סוכר, חוות קופים טיולי באגי, רכיבה על סוסים ופארקי חבלים.
לכל הפעילויות והטיולים יש איסוף מהמלון והחזרה אליו ושאר הבילויים של הנופשים מתמקדים במלונות עצמם ולכן אין צורך כלל לשכור רכב למי שמגיע לכאן.

לגעת בקרחון - צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_279' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_2b9t5nx4' duration='1929']

איך מגיעים?

אל פונטה קנה אפשר להגיע מישראל בטיסה עם חניית ביניים באירופה או בטיסה ישירה מיעדים רבים בקנדה או ארה"ב. למשל טיסה ממיאמי אורכת 2.5 שעות עד פונט הקאנה. מוצלח במיוחד הוא שילוב טיול בארצות הברית או קנדה עם נופש מפנק במלון הכל כלול בפונטה קאנה בקריביים.

275 מפלים ו-2 מדינות ביום

[brightcove_iframe video_id='mood_blogers_sigalit08' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_eg43x69t' duration='92']

סיגלית בר, בעלת האתר המדריך למטייל מתכננת טיולים לחו"ל ומחברת 5 מדריכי טיולים.