סרטים, יוגה ואוכל כפרי: מה עושים בסופ"ש?

סוף השבוע כבר כאן וזה הזמן לצאת מהבית. אז איפה תבלו? הכנו לכם רשימה

זמן צפייה: 03:22

גן השלושה: פסטיבל היוגה

בסופ"ש הקרוב ייערך בפארק גן השלושה בצפון פסטיבל היוגה הבינלאומי השני, שיפגיש קרוב ל-1000 מתרגלי יוגה לשלושה ימים של סדנאות עם בכירי המורים מהארץ ומחו"ל בשיטות השונות, מופעים, מתחמים מיוחדים (מתחם מים, מתחם טיפולים, מתחם משפחות) ועוד.

מתי: 11-13.5

תל אביב: דוקאביב 2017

הפסטיבל הבינלאומי ה-19 לקולנוע דוקומנטרי, יפתח בסופ"ש הקרוב, 11.5, באתרים שונים ברחבי תל אביב, בהם הסינמטק, נמל תל אביב, כיכר הבימה, גינת לויניסקי, ה"תדר" בבית רומנו, "בית דני" בשכונת התקווה והמרכז הערבי-יהודי ביפו. לתחרות הישראלית של הפסטיבל נבחרו 13 סרטים מקוריים דוקומנטריים (מתוך 75 סרטים שהופקו בשנה החולפת), ולזוכה יוענק פרס כספי של 70 אלף שקלים - הפרס הגדול ביותר שמחולק בארץ ליצירה דוקומנטרית. בין הסרטים שיוקרנו בפסטיבל: בעז. המספר את סיפורו של הזמר בעז שרעבי.

מתי: 11-20.5, החל מ-11 בבוקר במספר מוקדים בתל אביב

פסטיבל אוכל כפרי 

פסטיבל האוכל הכפרי הוא הזדמנות להכיר את אזור מטה יהודה השופע יקבים ואנשים טובים, שישמחו לארח אתכם באהבה. נושא הפסטיבל השנה הוא הדגן, ומגוון גדול של לחמים ומאפים מעמים ועדות שונים ובטכניקות הכנה שונות ומפתיעות יהיו ליבו של האירוח. השקות יקבים ומופעי מוזיקה ושלל פעילויות. לדוגמא: בשישי ב-10:00 במרכז קק”ל גבעת ישעיהו תהיה פעילות משפחתית מודרכת הכוללת טחינת קמח בריחיים עתיקות, אפיית פיתות, חביצת חמאה. השיא יהיה בשני שלפני שבועות במתחם לחמל’ה, בגבעת ישעיהו - מתחם ססגוני חד פעמי, המארח את מיטב האופות מהאזור, שתלמדנה אתכם להכין לחמים בנוסחים שונים ומעדות שונות

מתי: 12-31 במאי, בסופי השבוע ובחג השבועות I  יישובי מטה יהודה

באר שבע: שישי בעתיקה

בעיר באר שבע יערכו מדי יום שישי בחודשי הקיץ סיורים מודרכים בהם תוכלו להכיר מקרוב את תנופת הפיתוח של העיר העתיקה, הסצנה התרבותית הפורחת ואת מוקדי התיירות המרכזיים. הסיורים המודרכים יכללו פעילויות במוקדי התיירות והתרבות, מופעי מוזיקה לייב בשדרות קק"ל ושוק מדרחוב מגניב. הסיור יתחיל במרכז המבקרים באר אברהם, שהינו אתר תיירותי - מורשתי ייחודי, המספר את סיפורו המקראי של אברהם אבינו ובאר המים העתיקה.

מתי: שישי בחודשים מאי-יוני-יולי, 9:00. נקודת יציאה: מרכז המבקרים באר אברהם

גן לאומי הרודיון: ל"ג בעומר

סיורים מודרכים בל"ג בעומר- בעקבות לוחמי בר כוכבא בהרודיון. סיור במחילות ארמון מבצר ההר ואתריו, נשמע על הממצאים המרתקים ועל מצוקות הלוחמים, ונחשוף את דמותו של בר כוכבא. דמי כניסה:

מתי: ל"ג בעומר - ראשון ושני 14-15.5, החל מ-12:00 I מחיר כניסה: מבוגר 29 שקל, ילד 15 שקל