המלון ששווה לנסוע רחוק בשבילו

החדרים גדולים ומאוד מרווחים, השירות מסביר פנים, מסביב תמצאו שפע של אטרקציות, ויש עוד כמה סיבות מעולות להגיע לאירוס המדבר

זמן צפייה: 01:21

מאת: מורן לביא

ירוחם? באמת? עד ירוחם בשביל לנפוש? זה אמיתי? אז כן, שווה להיכנס לאוטו ולהדרים דווקא למקום המיוחד הזה. כי כדי לשים את ירוחם על המפה הוחלט להקים שם מלון. ולא סתם מלון - "אירוס המדבר" הוא המלון החברתי הראשון שהוקם בישראל. מה זה מלון חברתי? למעלה מ-50 אחוז מרווחי המלון מועברים ישירות לטובת חינוך ילדי ירוחם. עוד סיבה מעולה להגיע לשם. אז הגענו למלון בשישי בצהריים. קצת הופתענו כששאלו אותנו איך היתה הנסיעה. מן תזכורת שאנחנו לא בתל אביב, רעננה, או אפילו צימר בגליל. קפה קר ומרענן, עוגה מתוקה ואנחנו בדרך לחדר.

צילום: אסף פינצ'וק
צילום: אסף פינצ'וק

החדרים: מתחם המלון מכיל 47 סוויטות מעוצבות. החדר בנוי מסלון מרווח, עם ספה וטלוויזיה, כורסאות, מטבחון ובו מכונת קפה. יש לציין שזהו חדר גדול מימדים (להלן סוויטה). העיצוב חם, לא צעקני ומשרה אווירה נינוחה ורומנטית.

האוכל: חדר האוכל גדול וארוחת השישי היתה מאוד עשירה. בתיאום מראש נותנים מענה לצרכים השונים של אורחי המלון (החל משומרי כשרות ועד לצמחוניים וטבעוניים). בבוקר הוגשה ארוחה ישראלית משודרגת, כולל מאפים טריים, ג'חנון ומגוון סלטים. יש לציין כי המזון המוגש בחדר האוכל הוא מתוצרתה המקומית של אזור ירוחם, כולל המאפיה הנמצאת בסמוך למלון.

צילום: אסף פינצ'וק
צילום: אסף פינצ'וק

הפינוקים: במלון אין ספא, אך יש חדר כושר וישנם חדרים שמיועדים לאירועים: שבת חתן, מסיבות רווקות, כנסים וכו'. ניתן להזמין טיפולי ספא באזור ירוחם. אבל כמה מילים על הבריכה: היא שמורה טוב - נקייה, מזמינה ובהחלט מפנקת. לאוהבי השמש - מיטות שיזוף פרושות על המדשאה הגדולה סביבה.

מה עושים: בריכה, בריכה, בריכה, ואם אתם לא יוצאים לטייל והגעתם עם כל המשפחה - יש במקום מועדון ילדים מושקע ביותר.

מה בסביבה: אזור ירוחם מציע מגוון אטרקציות תיירותיות כגון טיולי אופניים בלוווי מדריך או באופן עצמאי, חוות חקלאיות, ערים עתיקות, טיולי גמלים, טיולי ג'יפים, פינוקי ספא, אירוח בדואי, ביקור באתרי מורשת ועוד.

כמה עולה: מחירים באמצע השבוע עומדים על  כ-600-700 שקל לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר ובסופי שבוע כ-800-1,000 שקל ללילה, כולל ארוחת בוקר; המחירים בחגים עומדים על כ-1,000-1,400 שקל לזוג ללילה (בהתחייבות לשני לילות מינימום).

העשירייה הפותחת: המלונות הכי שווים באילת

*הכתב היה אורח המלון