230 שקל ללילה במלון המדברי: לא תסעו?

כשמזג האוויר נסבל ביום ונעים בערב זה אומר שספטמבר הגיע ושאפשר ליהנות מנופש במדבר. אז נסענו לפונדק רמון

זמן צפייה: 01:30

לכל האנשים שנמנעו מלנפוש בחודשי הקיץ האחרונים (ואני ביניהם) - כי עמוס, כי רועש, כי חם ובמיוחד כי יקר, אני שמחה לבשר שספטמבר כבר כאן - התקופה האידיאלית לחופשה. במיוחד באזור הדרום, ששם החום בתקופה זו נסבל, אין לחות ובערב יש רוח נעימה וקרירה. לרובנו מצפה רמון, זו תחנת מעבר בדרך לאילת, לפחות לבודדים שעדיין נוסעים ברכב שלהם ולא לוקחים טיסה ישירה לאילת, אבל הפעם נשארנו ללילה.

המקום: מצפה רמון, שלאחרונה הפך למקום פופולרי לאוהבי הכוכבים, אלה שבשמיים, במיוחד בחודש אוגוסט בו ניתן לראות מטר מטאורים, הפך להיות לא רק תחנת מעבר בדרך לאילת אלא יעד תיירותי לכל דבר. פונדק רמון, השייך לישרוטל, נמצא בשני בתי מגורים מאורכים ששופצו למלון שמתאים לזוגות ולמשפחות הבאות לנפוש באזור ורוצות ליהנות ממגוון פעילויות שהאזור מציע. לאורך כל השהות במלון קיבלנו שירות מצוין, העובדים תמיד נענו לבקשות ועשו זאת עם חיוך.

שני בתים שעשו הסבה למלון. פונדק רמון | צילום: אורי אקרמן

מהמיטה לבריכה: מלון שהוא גן עדן על המים

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-002' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_sdly77ou' duration='75'']

החדרים: במלון יש 96 חדרים וסוויטות בגדלים שונים. מיקומו בסמוך לנוף עוצר נשימה של מכתש רמון. בסוויטה יש שני חדרי שינה, סלון גדול, מטבח ופינת אוכל. מהרגע שנכנסנו מיד הרגשנו בבית. הילדים התמקמו על הספה המזמינה בסלון מול הטלוויזיה ואני הלכתי להכין לי קפה במטבח. משפחות שאוהבות להביא אוכל מהבית ימצאו מטבח מאובזר בפינת קפה\תה מקרר, מיקרו גל, גז חשמלי ואפילו כלים לשימוש. בסוויטה היו שתי טלוויזיות, דבר שפתר מחלוקות צפייה בין הילדים אבל שוב מצאתי את עצמי נטולת זכויות מסך. חדרי השינה מרווחים ומסודרים והמיטות נוחות מאוד, ולראיה - לילדים לקח חמש דקות להירדם עליהן.

שני חדרי שינה, סלון גדול, מטבח ופינת אוכל. החדר | צילום: אורי אקרמן

האוכל: במלון ישנה מסעדה חלבית לשימוש האורחים, למי שבוחר לרכוש שם ארוחה אני ממליצה בחום על הטורטליני פטריות ברוטב ארבע גבינות. הארוחות המוגשות בחדר האוכל של המלון הן מגוונות וטעימות, גם ילדים בררניים שלא אוכלים הכל, ימצאו שם מבחר דברים לטעמם. הבישול איכותי, ביתי, עם נגיעות מזרח תיכוניות.

מה עושים: בשטחי המלון ניתן למצוא פסיליטיז מגוונים. בריכת שחייה מקורה ומחוממת, שניתן לשחות בה בכל עונות השנה. בקצה הבריכה יש גם בריכה לקטנטנים. לאלה שבאים בלי ילדים קטנים אפילו ימצאו את הזמן לבלות בחדר הכושר, בסאונה הרטובה או בסאונה היבשה. אני לצערי ביליתי בעיקר בחדר הילדים המקסים, שם דאגו להעסיק את הילדים בפעילויות מגוונות.

מי צריך בגדים? המלון הדרומי שיעשה לכם טוב

[brightcove_iframe video_id='mood_article_297' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_9akgeza6' duration='69'']

כולל כניסה ללונה גל: מתחם צימרים משודרג על החוף הכי יפה בכנרת

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-020' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_2l9igbl5' duration='50'']

מה בסביבה: יש שתי פעילויות שחייבים לעשות במהלך ביקור במצפה רמון: המצפה עצמו, במכתש רמון, תופעת טבע מרהיבה והייחוד של המקום. אפשר לעשות סיור עצמאי או לקחת סיור מאורגן בתשלום. לאלה שמחפשים קצת אקסטרים ניתן לקחת סיור מלווה בסנפלינג. לאורחים שבאו למצפה רמון בעקבות הכוכבים ישנם סיורים בשמי מצפה רמון, בתשלום, בו יחשפו להסברים מרתקים על קבוצות הכוכבים והגלקסיות, הקשר למיתולוגיה ויצפו בכוכבים באמצעות טלסקופים.

חוות האלפקות: אי אפשר להיות במצפה רמון מבלי לפגוש בחיה המיוחדת הזו, האלפקה. בחווה ניתן ללטף, להאכיל, לארוג ואפילו לרכוב על גבה של למה. ביקרתי בחוות האפלקות מספר פעמים בחיי אבל הפעם, בגלל שביקרתי בתקופה חלשה יחסית בכמות המבקרים, סוף סוף הקשבתי לראשונה להסבר, מה ההבדל בין אלפקה לבין למה. במצפה רמון ניתן למצוא עוד פעילויות המתאימות לאופי המקום. במלון ניתן להשכיר אופניים ב-80 שקלים לארבע שעות ולצאת למסלולי רכיבת אופניים באזור. אזורים מומלצים לרכיבה: פארק הפסלים, שביל החוות, נחל חווה ושדה צין.

מי יודע מדוע ולמה. חוות האלפקות

בשנים האחרונות נפתח מרכז המבקרים רמון מחדש עם ארבעה חללים שנועדו להנצחת פועלו של אילן רמון. המרכז מציג את סיפורו, משירותו בחיל האוויר ועד המשימה בחלל וסופה הטרגי. פרט מעניין שגילינו הוא שאילן רמון נולד בשם אילן וולפמן ובגלל שמאוד אהב את איזור מכתש רמון שינה את שם משפחתו לרמון.

שורה תחתונה: למי שמחפש היכן לשהות בתקופת החגים ורוצה לשנות קצת את הנוף הירוק של הצפון, אני ממליצה לקחת חופשה באווירה שונה, אווירה רגועה ולשהות בפונדק רמון. המלון נעים ושירותי ודואג שתהנו מכל רגע שאתם באזור. אנחנו חזרנו הביתה עם צרור של חוויות שיישארו אתנו לתמיד.

כמה עולה: החל מ-230 שקל לאדם ללילה באמצע השבוע; והחל מ-330 שקלים לאדם ללילה בסוף שבוע.

הכל כלול היחיד בצפון: מלון שהילדים לא ירצו לצאת ממנו

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-015-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_ckow1v8g' duration='111'']

עוד חופשות ואטרקציות עכשיו אצלנו בפייסבוק

*הכתבת היתה אורחת המלון