זה קורה כאן בארץ: חופשה מטורפת באחוזת יוקרה בצפון

אחד ממתחמי האירוח היוקרתיים (והיקרים), המעוצבים והמפנקים בארץ, ששמו עובר מפה לאוזן - אם אתם מוכנים לשלם הרבה עבור לילה - הוא יהיה שלכם ורק שלכם

זמן צפייה: 01:27

כבמטה קסמים נסתר נפתח שעה הברזל המעוצב ושביל בין פרדסים, בוסתנים ומטעי זיתים הוביל אותנו אל הפיאצה. קבלת הפנים המרנינה של מזרקת האבן וקול פכפוך המים, סוכת הגפנים האפלולית וריח התבלינים שבישם את האוויר, היו רק הפרומו להפתעה שחיכתה בסוף השביל – אחוזת אירוח יפהפייה מוקפת פרדסים ומטעי זיתים, מאלה שאנחנו פוגשים במחוזות הכפריים של ארץ המגף וארץ היין והבאגט.

ההפתעות המשיכו עם גן מקסים ביופיו ומדשאה גדולה שבמרכזה בריכת אינפינטי שמתמזגת עם התפאורה שמסביבה. מימין לה לאונג' בסגנון טוסקני מוקף בדלתות זכוכית המשקיפות אל הבריכה. במרכז הלאונג' שולחן אבירים גדול, פמוטי כסף, סידורי פרחים, פינת ישיבה עם ספרי עיצוב, פינת תה,  עוגיות וקערת פירות – הכל משדר יוקרה אלגנטית והזמנה להשתקע. בהמשך הגן שדרת גפנים מאחוריה מסתתרת חבית עץ ובתוכה סאונה ולצידה ביתן נוסף המשמש לטיפולי ספא. השביל ממשיך ומוביל למאנז' בו דוהרים סוסים אצילים שמוסיפים לתפאורה הכפרית.

בין הכרמים. אחוזת משכית, לימן | צילום: אריאלה אפללו

מאחורי האחוזה עומדים אבי ושרית משכית, הבעלים של אחד ממתחמי האירוח היוקרתיים (והיקרים!), המעוצבים והמפנקים בארץ, ששמו עובר בשו-שו מפה לאוזן. השניים הם מארחים מושלמים המעידים על עצמם כ"מכורים לאושר של האורחים שלנו". שרית (יפהפייה, תוססת ובעלת חיוך כובש) תקדם את פניכם במאור פנים ותיתן לכם להרגיש מיד נינוחות כאילו הייתם מכרים וותיקים. אבי הוא איש של אנשים ופינוקים. כמארח מושלם הוא מרחף בין האורחים, שובר דיסטנס עם כוס יין, שולח נשנושים וצ'ופרים מהמטבח, מנהל סמול-טוק ואם תראו סימנים של עניין, ישקע אתכם בשיחות שיפליגו על מסעות בעולם, על ההיסטוריה המשפחתית, המרתקת (בן למשפחת זוגלובק, הבעלים של, וממייסדיי נהרייה), וגם על ייצור יינות ובישול גורמה, שהם בין תחביביו המעשיים, מהם תיהנו במהלך החופשה.

החדרים: לפני כשנה האחוזה סגרה דלתותיה, עברה מתיחת פנים בעלות של 2.5 מיליון שקלים ונפתחה מחדש, הפעם כמלון בוטיק. שרית, שעד אז עבדה כמנהלת בנק, פרשה ממשרתה התובענית לטובת ניהול האחוזה. אשת הקריירה פשטה את מדי המשרד הרשמיים, עברה לבגדי חופש, פרעה את תלתליה השובבים ומאז היא מעניקה למקום את הטאצ' הנשי והירידה לפרטים הכי קטנים, שהופכים את האירוח לחוויה יוצאת דופן.

באחוזה ארבע סוויטות זוגיות, מרוחקות זו מזו, שמשדרות אווירה של בוטיק שיק. הסוויטות, הגדולות ומרווחות, עוצבו על ידי אדריכל הפנים רועי ירקוני, שהעניק להן מראה אמנותי-רומנטי-אלגנטי-אקלקטי בהשראת שנות ה-20, עם דקורציה וריהוט limited edition  ועם כל האקססוריז והפינוקים הנלווים. הסוויטות נקראות על שמן של נשים חזקות, מובילות ומעוררות השראה, אשר יצאו לכבוש את העולם בשנות ה-20, בהן ג'ין אמרסון וטס ביירון.

ניכר בסוויטות שלא חסכו על כלום והלכו על הטוב והאיכותי ביותר –  פרקט מעץ מהגוני, מיטת דאבל קינג סייז, מצעי כותנה מצרית בוהקת בלובנה, ארונית ייחודית עם ציור של סוס, מערכות שמע והפעלה, מהמתקדמות בעולם, חדר רחצה זוגי מחופה שיש עם מקלחת גשם כפולה. כל סוויטה מוקפת בגינה מטופחת עם עצים מצלים וצמחייה שיוצרת אווירה פרטית ואינטימית. בנוסף לריהוט הגן בחזית הוסיפו, בגינה האחורית, מקלחת גשם פתוחה בסגנון תאילנדי.

אווירה של בוטיק שיק. חדר במשכית | צילום: יעקב מדר
מקלחת גשם פתוחה בסגנון תאילנדי | צילום: יעקב מדר

הפינוקים: בקתת עץ לבנה, גדולה ומתומנת, שחלונותיה מחופים בוילונות משי לבנים, ומתקרתה משתלשל שנדלייר מפואר מעל בריכה עגולה. הבריכה פרטית, אינטימית ומחוממת ורק מחכה לזוג הרומנטי שיגיע להשתכשך בה. ואם רק תבקשו, יזמינו לכם טיפול ווטסו במים המדמה תנועה רחמית ומערסלת. חוויה עצומה ומרגשת. לרשות האורחים עומדת גם סאונה זוגית הממוקמת בתוך חבית עץ גדולה, נחבאת מאחורי שדרת גפנים, וכן חדר טיפולים יפה לעיסוי מענג בשניים.

וילה פרטית עם בריכה וים: בית ההבראה הצפוני הפך למלון מפואר - צפו:

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-004-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_kdbrpz6c' duration='1929']

ואם בפינוקים עסקינן, בערב יגיע השף דורון נחימוב, השף איציק בן אהרון, שברזומה שלו בישול במסעדת מול ים, או השף מיכאל גרטופסקי מהסושיאל קלאב ומביסטרו מיכאל (המסעדה הסמוכה שבמושב), שירקחו לכם ארוחת גורמה אנינה כשהיין ימזג כמים. התפריט המוגש הוא עונתי, כולל חמש מנות ומתבסס על תוצרת האזור – דגים משוק עכו, בשרים מהעדרים שרועים באחו הגלילי וירקות ותבלינים אורגניים שגדלים בגן הירק של האחוזה. את הארוחה  מלווים יינות Private Label שאבי רקח על פי טעמו ביקב בוטיק ברמת הגולן. ואחרי הילולת ארוחת השף הלילית, בבוקר יגישו על שפת הבריכה ארוחה מצוינת, בריאה ואיכותית בכלי פורצלן יפים ומיוחדים.

האחוזה, כדאי שתדעו, פתוחה גם לאירוח יומי עם אפשרות לשילוב של טיפולי ספא וארוחה, וכן גם לאירוח של משפחות, בעיקר בחופשות ובחגים, ששוכרות את כל הקומפלקס ואז אפשר להגיע גם עם הילדים.

ואיך אפשר לסכם את החוויה במשכית בלי קצת Name dropping שלא יזיקו לאפיל המקומי? למשל - יעל בר זוהר שנישאה כאן לגיא זוארץ, נינט טייב שהתארחה לחופשה רומנטית ובר רפאלי, הבינלאומית, שהגיעה לחגוג עם סנדרה רינגלר, שלי גפני ושאר חברותיה את טרום לידתה של ליר.

אטרקציות בסביבה: לרשות האורחים עומדים אופניים לטיול דיווש באזור – למשל בין הרחובות, הבתים והמטעים היפים של מושב לימן; בקשתות של חוף בצת, שנמצא מעבר לכביש; במפרצונים הפראיים ובריכות הסלע בחוף אכזיב; בנקרות ראש הנקרה, כולל ירידה ברכבל. והכי מומלץ וחווייתי, טיול לעת שקיעה במרומי מערת קשת, או בראש הצוק הלבן של ראש הנקרה, החולשים על כל הנוף המרהיב של הגליל המערבי, שהשמש השוקעת בים מוסיפה להם הוד והדר.

כמה עולה? מ-1,800 שקלים לזוג באמצ"ש ומ-2,000 שקלים לזוג בסופ"ש. וכן, תחסכו לנו את "במחיר כזה אני טס לשבוע לאנטליה וחוזר עם עודף". משכית זו ליגה לגמרי אחרת.

סודי לזוגות: האם זה באמת המלון הכי מפנק בארץ? צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_278' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_l4bukrzm' duration='73']