4 בריכות וחוף פרטי: מצאנו את המלון הכי איכותי למשפחות באילת

תקבלו כאן שירותי בייביסיטר בלי שום קשר למועדון הילדים בזמן שאתם תלכו להתפנק בספא המטורף. חופשה משפחתית יקרה אבל שווה ברויאל ביץ'

זמן צפייה: 01:34

זה עוד רגע קורה. החופש הגדול קוראים לזה. אין גן, אין בית ספר ובסוף גם הקייטנה תגיע אל קיצה. וגם אם סגרתם חופשה, בארץ או בחו"ל, יש להניח שישארו לכם עוד כמה ימים להעביר עם הילדים. אז מה עם אילת? יצאנו לבדוק אם מלון רויאל ביץ' הוא אופציה טובה. במלון ארבע בריכות מוקפות דקלים, חוף ים צמוד אליו ניתן לצאת דרך שער הבריכה, ספא יערות הכרמל ואוכל מצוין. גילינו שהמלון מציע שירותי בייביסיטר, מועדון ילדים, וכמובן בריכה לקטנטנים (שאגב, מותאמת גם לנכים). ואלה הרשמים שלנו.

החדרים: החדר הסטנדרטי המשופץ מרווח, מואר ויפהפייה. יש בו מיטה זוגית ענקית, עליה תחכה לכם מגבת מעוצבת בצורת ברבור ומרפסת הפונה לים ולבריכה, ובה שולחן קטן ושני כסאות. בחדר המקלחת יש מקלחון גדול ומרווח שבתוכו גם דרגש לישיבה ומעליו מפל קטן, אמבטיה עם מצב ג'קוזי ומוצרי רחצה בריח שייחודי למלון. אופציה שמשדרגת את החוויה היא חלון שמאפשר להשקיף בזמן הרחצה על החדר והנוף לים. מומלץ.

עוד בחדר ספה נפתחת ופינת עבודה עבור אנשי העסקים הרבים שמגיעים למלון. הריצוף בחדר מתחלק לקרמיקה בכניסה, שטיח סביב המיטה שנותן תחושה ביתית ונעימה ופרקט בפינת העבודה.

תחושה חמימה וביתית. חדר ברויאל ביץ' אילת | צילום: אורי אקרמן

האוכל: ארוחת הערב מוגשת בשני מושבים, בבופה עשיר מאוד, כשהכמות לא באה כלל על חשבון איכות הטעם. יחכו לכם מגוון בשרים, תבשילים, לחמים וסלטים. בחוץ נמצאת פינת גריל גדולה ובפנים תחכה לכם גם פינת פסטה, פינת מוקפץ, מגוון ירקות צלויים מיוחדים כגון תפוחי אדמה סגולים, מגוון ירקות מוחמצים, והמון קינוחים יפים וטעימים. אם אתם טבעוניים, תשמחו לדעת שהמודעות במלון גבוהה במיוחד, וגם עבורכם יחכה מגוון מאכלים בטעם לא מתפשר.

ארוחת הבוקר משלבת הזמנה לשולחן של מנה עיקרית, ובחירה מבופה עשיר של גבינות, ירקות, מאכלים חמים, לחמים, דגני בוקר, פירות ושאר פינוקים. אל דאגה, גם על הארוחה הזו לא פסח מגוון הקינוחים.

סטייק אנטריקוט בלה קוצ'ינה | צילום: אנטולי מיכאלו

הפינוקים: בבית המלון נמצא ספא יערות הכרמל, שמציע חדרי טיפולים, ג'קוזי, סאונה, חמאם טורקי, וטיפולי יופי מגוונים. בין החידושים שמציע הספא: טיפול להצערת העור ועיסוי בקרם ה"ביוטון" החדשני במקום בשמן המסורתי, קרם הנספג בעור ומאפשר להמשיך אחרי הטיפול מיד לנקודה הבאה בחופשה, ללא צורך במקלחת. הספורטיביים שבינינו יוכלו להשתמש בחדר הכושר הצופה לים, ואורחי ה-VIP מוזמנים לטרקלין המינגווי, המעוצב בצורה יפהפייה ובו אווירה רגועה ויוקרתית, קינוחים, פירות ונשנושים, שתייה קרה, חמה ואלכוהולית, עיתונים ונוף לבריכה.

מה בסביבה: בסמוך למלון נמצאת טיילת רויאל ביץ' ומסעדות ישרוטל בהן מסעדת לה קוצ'ינה האיטלקית, פאב המאנקיז ומסעדת הבשרים הוותיקה ראנץ' האוס. תשמחו לשמוע שמעבר למחירים האטרקטיביים ללא המע"מ באילת, המלון מציע לאורחיו הנחות רבות נוספות במגוון חנויות סמוכות. בנוסף, תוכלו לhהנות מכל האטרקציות שיש לעיר להציע ולהתעדכן לגביהן בדלפק האטרקציות במלון.

כמה עולה? ביולי: זוג ושני ילדים בחדר משפחתי - החל מ-1,914 שקל ללילה פלוס ארוחת בוקר; אוגוסט: החל מ-מ- 2,124 שקל לזוג ושני ילדים.

איך זה מרגיש להתארח במלון היפה בארץ? צפו

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-006-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_rr6b9189' duration='57']

מהמיטה לבריכה: המלון שהוא גן עדן על המים. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-002' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_sdly77ou' duration='1929']

וילה פרטית עם בריכה וים: בית ההבראה הצפוני הפך למלון מפואר

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-004-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_kdbrpz6c' duration='1929']

החופשות החמות של הקיץ עכשיו אצלנו בפייסבוק