במחירי הרצה: נפתח המלון שהביא את הבשורה לכנרת

להתפנק במיטה ולהשקיף ישירות על הנוף: ביקרנו במלון היוקרה החדש שנפתח על גדות הימה המתוקה

זמן צפייה: 02:44

הרבה מים התייבשו בכנרת מאז שהייתה תפאורת האוהבים בסדרת סרטי "אבא גנוב" של שנות השמונים. כל ישראלי זוכר את יהודה ברקן הצעיר והשרמנטי שהרשה לעצמו להשוות, בפיוטיות טבריינית, את גליה היפה למימיי הכנרת. ברומנטיקה נוגה ציין כי אהובתו והימה יפות ורגועות, אבל מתחת לפני השטח – הן מלאות בזרמים סוערים. מאז הכנרת היא כבר לא אותה כנרת. היא הוזנחה, התייבשה והזרמים בה נחלשו. גם הבחורות כיום השתנו – ולא הרבה מהן היו שמחות לקבל מחמאה שתשווה אותן לימה במצבה הנוכחי.  וכך, כל מי שנוסע צפונה מביט בהשתאות ועם טעם חמצמץ בפה על עוד אוצר טבע מקומי שימי הזוהר מאחוריו. כל זאת עד שסוף שבוע אחד קסום ביוני שינה את התמונה. לפתע, באותם ימים קיציים, נראה היה שבקרוב הכל הולך להשתנות. פתאום אפשר להכריז שהרומנטיקה חוזרת לכנרת – ובגדול.

המלון: ערב שבועות האחרון היה תאריך מכונן בהיסטוריה רוויית השנים של ימת הכנרת. היסטוריה שידעה עליות ומורדות, מלחמות והצלחות, הזנחות - ועכשיו גם השקעות. ערב שבועות האחרון היה תאריך הפתיחה הרשמי של מלון היוקרה החדש והמושקע של האחים נקש על גדות מימיה המתוקים של הכנרת. אוצר טבע קסום בישראל שנמצא במרחק של פחות משעתיים נסיעה ממרכז הארץ. בהשקעה של 200 מיליון שקלים החזירו האחים נקש את הכנרת לימי תפארתה ולמפת מלונות היוקרה של ישראל. כשנכנסים למלון בפעם הראשונה, קשה שלא להישטף מיד בשלל השירים שנכתבו באהבה על הימה המתוקה.  "קסם על ים כנרת" יתאר אולי טוב מכולם את שנראה מחלונות הלובי בכניסה, כשמשקיפים ישירות אל חוף צאלון הבתולי של הימה.

הרומנטיקה חזרה לכנרת. מלון סטאי | צילום: צילום: אסף פינצ'וק

מותג מלונות "סטאי" שכולל מלון אחד בסאות' ביץ' מיאמי, ומלון נוסף שצפוי להיפתח ב-1 באוקטובר ביפו-תל אביב, בחר בכנרת כלוקיישן המושלם לפתיחת הסניף הישראלי הראשון שלו.  מצד אחד, אפשר לחשוב בתחילה שמדובר בבחירה לא טבעית - בגלל תדמיתה של הכנרת. מצד שני, יכול להיות שזו דווקא בחירה חכמה, שהופכת אותו למלון היוקרה הראשון שנפתח בסביבה בשנים האחרונות ולא ממש משאירה לו תחרות.
אין ממש תחרות בסביבה לבריכת האינפיניטי עם במות השיזוף שבה, לעשרות פינות ה"זולה", לטרקלין המפנק, לספא ולפינוקים הקטנים - כמו זוגות האופניים שפזורים להם וניתנים להשאלה חופשית. איתם ניתן להתנייד יחדיו בשבילים שסובבים את המלון ובכלל. הנה, ככה פתאום, הרומנטיקה חזרה לכנרת.

החדרים: במלון 110 וילות בשטח של 55 מ"ר. מתוכן 88 וילות עם בריכה צמודה או האט-טאב פרטי. כולן משקיפות לכנרת, לגליל או לרמת הגולן. הווילות מאובזרות גם בטלוויזיה חכמה עם מסך גדול, סלון מרווח, מיטת קינג- סייז ומרפסת. עוד תוכלו למצוא מכונת NESPRESO, מיני בר, פירות, יין ופינוקים רבים. ניכר שמחשבה רבה הושקעה באדריכלות ובעיצוב המוקפד, ושניהם מעצימים את חווית האירוח. כך, ניתן להתפנק במיטה ולהשקיף ישירות על הנוף. אפשר להתקלח ולהשקיף אל החדר, ואפילו להסתובב במרחב כשבכל פינה תמונת סטילס ישנה ונוסטלגית שמזכירה לנו את ההיסטוריה העשירה של המקום שבו אנחנו נמצאים. הרי, מי לא אוהב את הפרטים הקטנים?

להתפנק במיטה ולהשקיף ישירות על הנוף | צילום: צילום: אסף פינצ'וק

הפינוקים: בסטאי כנרת יש שלל פינוקים שמותאמים לסטנדרט של אירוח יוקרה. יחס אישי שבא לידי ביטוי במתנות קטנות שמושארות בחדרים, טיפול מסור מרגע ההגעה ועד לרגע העזיבה, היענות לבקשות מיוחדות ואפילו הניידות ממקום למקום קלה בעזרת האופניים שהוזכרו. מלבד הכיף שברכיבה, האופניים גם מאפשרים לכם להתנייד במרחבים הגדולים של המלון ללא בעיה וניתן להשאיר אותם בכל פינה במלון, ללא חשש.
לאלה מכם שנמצאים עדיין בשלב גלגלי העזר, ניתן גם בכל רגע להתקשר לקבלה מכל מקום וקלנועית תגיע מיד לאסוף אתכם אל יעדכם המבוקש.

שלל פינוקים המותאמים לסטנדרט של אירוח יוקרה | צילום: צילום: אמיר תומר

אין ספק שכל אלה ועוד הופכים את השהות במלון למפנקת. אבל אם אתם כמוני, מהסוג הישן, פינוק אמיתי תמצאו רק במקום אחד – בספא. וכאן, למען האמת, אין תחרות. יש בישראל הרבה מתחמי הספא. הם בדרך כלל יפים ומפנקים, אבל לפעמים נדמה שההשקעה החיצונית לא מתבטאת בפנימיות של המקום. ואני כבר שועל ספא ותיק. לא משנה עד כמה יפה הספא, אם הוא לא ישקיע בסינון המטפלים, התחושה בסוף תהיה של דייט במסעדה יוקרתית עם פרטנר שאין על מה לדבר איתו. מזל שכאן הרגשתי אחרת.

22 חדרי הטיפולים שבמקום, זוגיים ופרטיים, מאובזרים במרפסת פרטית, מקלחת ושירותים. וזה כבר חורג מהמקובל. בשונה ממקומות אחרים שבהם ביקרתי, כל אחד מאלה נמצא בחלל נפרד וסגור.
מלבד היחס החם והאישי שקיבלתי ממנהל הספא, גם המטפל היה מקצועי ביותר, והעניק טיפול בסטנדרט גבוה במיוחד. הוא המשיך ללוות אותי גם לשלב ההירגעות שאחרי העיסוי בפינת הרגיעה שבמתחם.

בקומה התחתונה פועל גם חדר כושר שפתוח 24/7 לרווחת האורחים, חמאם טורקי, סאונה ובריכת מינרלים מחוממת, הפועלת בשילוב עם זרמים. הזרמים ניתנים לבידוד ויוצאים גם מתוך כסאות מתכת הנמצאים בתוך המים. השחרור המושלם אחרי מסאז' מפנק.

בריכת מינרלים מחוממת ברמה גבוהה | צילום: צילום: אמיר תומר

אטרקציות בסביבה: חוף ים כנרת נמצא כ-120 מטר מהמלון. בקרבת מקום נמצאות גם שמורות הטבע גמלא, החולה ומג'רסה, וכן פארק המים לונה גל בחוף גולן.

כמה עולה? אורחי המלון נהנים בתקופה זו ממחירי הרצה, שכן לא כל חדרי המלון פתוחים עדיין לציבור. הדבר מאפשר לכם ליהנות מחדר זוגי באמצע שבוע במחיר של 1173 שקל, וחדר זוגי בסוף שבוע במחיר של 1303 שקל.
בנוסף קיימים 5 אחוזי הנחה למזמינים חדרים באתר האינטרנט של המלון

עוד ב-Mood

איך נראה מלון דן אילת המחודש?

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-003' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_k0a9q1s3' duration='111']

לילה לא שגרתי במלון ירושלמי: צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_347' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_maz8smbs' duration='1929']

*הכתב היה אורח המלון

החופשות החמות של הקיץ עכשיו אצלנו בפייסבוק