להתאהב בו: המלון הגלילי שקיבל 5 כוכבים בכל קטגוריה אפשרית

בלי בומים בבריכה וצעקות של אורחים: מלון הבוטיק בראש פינה מציע סוויטות מפנקות, בריכה מחוממת ושלווה קצת אחרת. כדאי שתראו את זה

זמן צפייה: 01:18

ברוכים הבאים לתמרין, סוויטות בוטיק. כשתגיעו למקום, לפני שתראו את השלט, אולי לרגע תחשבו שטעיתם. לא תשמעו מוזיקה רועשת מהבריכה, קריאות של אורחים או אנשי צוות עמלים, הדבר הראשון שתזהו במקום הוא כנראה השקט הקסום שיגרום לכם להתאהב בו. האחוזה המרשימה הבנויה מאבן גלילית המעניקה לה מראה כפרי ורומנטי, ממוקמת באחת השכונות היוקרתיות של ראש פינה הציורית. כשנכנסנו בשערי המלון אל הטרקלין הרגשנו שחזרנו הביתה. הדלת פתוחה, יש עוגה ביתית על השיש, מטבח לשירותך וסלון מרווח שקורא לך לשבת ולהירגע.

תמרין
ברוכים הבאים למלון תמרין | צילום: צילום: טל בן - ציון

שכחו מפקידי הקבלה, מתורים, מטפסי רישום ומצ'ק אין ארוך ומפרך. נדמה שתמרין לוקח בדיוק את מה שצריך מהשירותיות והפינוקים המקובלים בבתי מלון נחשבים ומתחושת גובה העיניים האופיינית בדרך כלל לצימרים. מנהל המלון האדיב, נועם להב, קיבל אותנו עם חיוך וליווה אותנו לסוויטה שלנו. מספר החדרים הקטן הופך את המלון למלון בוטיק אמיתי, כמו שהתכוון המשורר. מספר האורחים המצומצם השוהים בו ברגע נתון מאפשר לצוות לדאוג לכל הפרטים הקטנים כדי לספק לכל אחד מהם את חופשת חלומותיו.

תמרין
אוויר הרים צלול | צילום: צילום: טל בן - ציון

זה קורה כאן בארץ: חופשה מטורפת באחוזת יוקרה בצפון

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-016-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_wf3bzu5l' duration='87'']

החדרים: כשהלכנו מהטרקלין אל הסוויטה, נפרש בפנינו הנוף הגלילי המרהיב הנשקף מהמלון שאמר לנו יותר מכל, אתם בחופש אמיתי. בכניסה לסוויטה מרפסת גדולה המאובזרת ברהיטי גן. זה המקום להיות בו בשעות הערביים ולהנות מהאווירה הנעימה, מהגן המטופח, מעצי הזית המשתלבים בצורה מושלמת בנוף החלומי וכמובן מהשקט. ומה לגבי הסוויטות? החדרים המרווחים מאובזרים במטבחון שכמובן תואם לאווירה הכפרית. ג'קוזי בכל חדר, פינת ישיבה מפנקת, ומיטת קינג סייז שמזמינה אתכם לצלול בה. והכי חשוב: הכל נקי ומצוחצח.

תמרין
סוויטות מפנקות ומאובזרות באווירה כפרית | צילום: צילום: תמרין

הבריכה: במרחק של כמה צעדים מהסוויטה ניצבת הבריכה של המלון. שוב, לא תשמעו כאן אגדודו ואין בר צמוד המציע בשעות הצהריים צ'יפס ושניצלונים. גם הבריכה בוטיקית, אבל מושלמת. היא לא קטנה מדי, היא מחוממת וחצי מוצלת, כך שתוכלו לבחור אם לרחוץ בה תחת השמש או באיזור המוצל. המגבות יחכו לכם כבר שם, מקופלות ונקיות, לא תצטרכו להשאיר כרטיס ולהזדכות בסוף השימוש. ויש גם פופים צפים על המים אתם מוזמנים להינות מהם. פשוט תרגישו בבית. גם כאן, מספר האורחים המצומצם משחק לטובתנו. במהלך היום, בילינו כמה שעות טובות בבריכה רק אנחנו. וברגע השיא היו רק שלושה זוגות סביב הבריכה. איזו אינטימיות, איזו שלווה. גם ממתחם הבריכה המפנק, הכולל כאמור גם סאונה וג'קוזי איכותי ביותר, תוכלו לגנוב עוד מבט אחד וללכת לאיבוד בנוף. ואם חשבנו עד עכשיו שאין מושלם מזה, נועם מגיע ומציע בירה או ארטיק. ככה, מכל הלב.

תמרין
להתפנק בבריכה מול נוף עוצר נשימה | צילום: צילום: טל בן - ציון

האוכל: המלון מציע ארוחת בוקר בטרקלין המשותף. ההרגשה היא כאילו באת להתארח אצל הדודה שלך מהצפון, רק תשב ותהנה. לשולחן העץ הגדול הצמוד למטבח הוגשו קנקנים של מים ומיץ תפוזים, קפה וחביתה לבחירת האורח, קיש בצל צרפתי, לחם אגוזים, מקלוני זיתים ולחם כפרי שבדיוק יצאו מהתנור, סלט ירקות, מגוון גבינות, ריבה ולבנה שנעשו במקום ושפע של מאזטים, סלמון מעושן, סלט טונה ושני סוגים של טפנד זיתים. טרי וטעים. אגב אם תרצו לפתוח את המקרר ולקחת איזה משהו בכל שעה של היום, תפאדלו.

וילה פרטית עם בריכה וים: בית ההבראה הצפוני הפך למלון מפואר - צפו:

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-004-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_kdbrpz6c' duration='93'']

מה בסביבה: למה שתרצו לצאת מהמלון? אבל אם בכל זאת התחשק לכם לצאת לרגע, תוכלו ליהנות מהקולינריה הגלילית וממגוון מסעדות איכותיות שיש למושבה להציע. ניתן לסייר באתרי השחזור של המושבה הציורית ולהכיר את אתריה של ראש פינה יותר מקרוב כמו בית הפקידות, הארכיון ההיסטורי או גן הברון.

תמרין
אווירה פסטורלית ושקט מופתי | צילום: צילום: טל בן - ציון

בשורה התחתונה: עבורנו, זוג צעיר שחיפש את השקט והרוגע, המקום באמת סיפק לנו חופשה מושלמת, בדיוק לטעמנו. אם אתם יותר בכיוון של אטרקציות, מסיבות ופעילויות שונות, כנראה שתאלצו לבחור במקום אחר לחופשה. אם אתם כמהים לשלווה, פינוקים וחופש אמיתי, הגעתם למקום הנכון.

המחיר:  תמרין אינו מקום זול והוא גם לא מתיימר להיות. אם תרצו ללון בסופ"ש בסוויטה, תאלצו להיפרד מ-1,900 ש"ח. המחיר ללילה בסוויטה באמצע שבוע הוא 1,600 ש"ח בלבד. החדרים האחרים זולים יותר, כל האופציות כוללות את ארוחת הבוקר הנהדרת. עם זאת, לא ניתן להגיד שזהו מחיר לכל כיס אבל בניגוד למקומות אחרים, המבקשים סכומים דומים, בתמרין תרגישו שהשקיעו בכם, שחשבו על כל פרט עבורכם ושקיבלתם תמורה אמיתית לכסף שלכם.

סודי לזוגות: האם זה באמת המלון הכי מפנק בארץ? צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_278' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_l4bukrzm' duration='73'']

החופשות הכי שוות של החגים עכשיו בפייסבוק שלנו

*הכתב היה אורח המלון