אין גבול: לישון בארץ אחרת בלי לעבור בנתב"ג

ביקרנו במלון מצודת דוד והרגשנו מאוד חשובים. כמה יעלה לכם לילה ואיך זה נראה מבפנים?

זמן צפייה: 01:07

מאת: בת חן כהן

אם אתם מתכננים חופשה בירושלים כנראה שאתם לא ירושלמים. אם אתם לא ירושלמים סביר להניח שתרגישו כמו בחו"ל כשתשהו בעיר, ואם תבחרו ללהתארח במלון מצודת דוד יש סיכוי טוב שזה יחזק את התחושה של לינה בארץ אחרת. כך גם תוכלו להצדיק את המחיר שהחופשה הזו תעלה לכם. כי מה, לא תקפצו לשופינג במתחם ממילא הסמוך? לא תצאו לבלות כשמתחם הברים השווים במרחק של כמה צעדים? ומה עם בילוי בשוק המפורסם?

המלון: מלון מצודת דוד הוא אחד מהמלונות המפוארים והידועים ביותר בעיר. המלון כולו מעוצב בסגנון בנייה ירושלמי המשלב את מראה האבנים הירושלמיות ואת הקשתות המרהיבות שמאפיינות את העיר והוא ממוקם בלב ליבה של ירושלים, בסמוך לעיר העתיקה. במלון 385 חדרי אורחים וסוויטות יוקרתיות בעיצוב חדשני ומיוחד ונשקף מהם נוף ירושלמי עוצר נשימה. לובי המלון מפואר ומוסיף לתחושת החו"ל ומתקיימים בו כנסים, מופעים ואירועים.

החדרים: בדקנו חדר מסוג אלקוב דלוקס, שמתאים לזוגות או לזוג + 1. החדר מרווח ונותן תחושה חמימה וכיפית. ואם בכל זאת תחושו שאתם צריכים לצאת להתאוורר - במרפסת הצמודה מחכים לכם שני כיסאות נוח ונוף לעיר העתיקה. בחדר ניתן למצוא ערכת קפה וטלוויזיה גדולה למדי. חדר האמבטיה מפנק, עם אמבטיה גדולה ומרווחת שגרמה לי לרצות לא לצאת ממנה ומהחדר בכלל. מה גם ששחדרים אלו עברו לאחרונה שידרוג על ידי מעצב העל פיירו ליסוני וכוללים פרטי אומנות המציגים את נופי ירושלים.

החדר מרווח ונותן תחושה חמימה וכיפית
החדר מרווח ונותן תחושה חמימה וכיפית | צילום: צילום: עמית גירון

>>החופשות הכי שוות לקיץ עכשיו אצלנו בפייסבוק

האוכל: כשהגעתי למלון משהו משך אותי אל עבר רחבת הבריכה, בה נמצא גריל בר הנפתח בימי הקיץ ומציע ארוחות צהריים קלילות, מגוון נישנושים, פירות ושייקים מרעננים. ליווי קולינרי מושלם לבילוי בבריכה. המגוון העצום של מזון המוגש בארוחת הבוקר הקשה עלינו את הבחירה. זוהי ארוחת בוקר ישראלית משופרת המוגשת כמזנון וכוללת חביתות הנעשות במקום, גבינות, דגים מעושנים, דגנים, מבחר של סלטים טריים, מזון בריאות, לחמים, עוגות ומנות חמות. ניתן לסעוד במרפסת המלון, הצופה אל נופה המרהיב של העיר העתיקה.

הפינוקים: אין דבר שאני אוהבת יותר מאשר ספא מפנק עם מסאז' טוב. את הבוקר של שישי פתחתי בביקור בספא המלון המעולה. בספא ניתן למצוא סאונה רטובה ויבשה, חדרי מנוחה וכמובן חדרי טיפול.

בספא ניתן למצוא סאונה קרה וחמה, חדרי מנוחה וכמובן חדרי טיפול. מצודת דוד
בספא ניתן למצוא סאונה קרה וחמה, חדרי מנוחה וכמובן חדרי טיפול. מצודת דוד | צילום: מילום: עמית גירון

מה בסביבה: כשמדובר בירושלים ניתן למצוא הכל. תפסעו מחוץ למלון ואתם במתחם ממילא, עוד כמה דקות של צעידה והגעתם לאזור הברים המוצלחים של העיר ולקינוח (במיוחד בשישי בבוקר) – שוק מחנה יהודה, שמעבר לדוכנים הרבים ניתן למצוא בסביבתו מגוון רחב של מסעדות מעולות.

כמה עולה: חדר פרימיום אלקוב דלוקס עם מרפסת ונוף לעיר העתיקה – 2,831 שקל לזוג ללילה; עיסוי משולב ארומתרפי – 45 דק – 350 שקל; טיפול זוגי הכולל ג'קוזי, פירות ויין – 60 דק – 740שקל.

איך זה מרגיש להתארח במלון היפה בארץ? צפו

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-006-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_rr6b9189' duration='57']

מהמיטה לבריכה: המלון שהוא גן עדן על המים. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-002' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_sdly77ou' duration='1929']

וילה פרטית עם בריכה וים: בית ההבראה הצפוני הפך למלון מפואר

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-004-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_kdbrpz6c' duration='1929']

לילה לא שגרתי במלון ירושלמי:

[brightcove_iframe video_id='mood_article_347' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_maz8smbs' duration='1929']

*הכתבת היתה אורחת המלון