לילה בעיר: 7 המלונות הכי טובים בתל אביב

אין כמו לצאת לחופשה ועדיין להיות במרכז העניינים. מחפשים מקום מעולה בעיר שלא נחה? הנה המלונות שדורגו הכי גבוה בטריפ אדווייזר

צילום: מתוך אתר המלון
צילום: מתוך אתר המלון

מקום שביעי: The Diaghilev

אם השדרה המפורסמת עושה לכם את זה, אז אתם ממש לא תתאכזבו. המלון ממוקם על  השדרה האופנתית של תל אביב, שוכן בבניין היסטורי ברחוב מזא"ה ותוכלו לישון בו בסוויטות גדולות ומפנקות. אם אתם גם חובבי אמנות, לחלוטין הרווחתם, כי המלון כולל גלריה לאמנות עכשווית באתר, ובית הקפה של המלון מארח אירועי אמנות מדי פעם. כל הסוויטות במלון מעוצבות בקפידה, מוארות ועם נוף לעיר ללא הפסקה. הסוויטות כוללות חדר מגורים נפרד ובכולן תוכלו למצוא אינטרנט אלחוטי בחינם, מיזוג אוויר, טלויזיה ואם תרצו- גם מדפסת, סורק ופקס. בית הקפה במלון מגיש ארוחת בוקר ישראלית בין השעות 7:30 עד 16:00, ומציע מבחר רחב של חטיפים ומשקאות.

איפה: מזא"ה 56

מקום שישי: לילי אנד בלום

נכון, בתל אביב אפשר בתוך מספר דקות להיות בכל חלק של העיר, אבל אם אפשר- למה לא לשכון בלב העיר? מלון לילי אנד בלום ממוקם ממש בליבה של העיר-  במרחק מטרים ספורים בלבד משדרות רוטשילד ומוזיאון היכל העצמאות. מה תוכלו למצוא בו? אינטרנט חינם, טלוויזיה עם ערוצי לווין, טרסת שמש כיפית, וגולת הכותרת- חדרים אלגנטיים ונעימים, בהם קומקום ומקרר.

איפה: לילינבלום 48

מתוך אתר המלון
מתוך אתר המלון

מקום חמישי: שלום & רילקס

תחשבו חופשה בעיר, מקומות בילוי קרובים ויותר חשוב- חוף הים במרחק צעדים ספורים. במלון שלום אנד ריקליס תוכלו להנות מחוף הים של תל אביב ומטרקלין על הגג, שממנו תוכלו להשקיף אל עבר העיר והים התיכון. ואם זה לא מספיק לכם, החגיגה נמשכת-
המלון מארגן "הפי האואר" בערבים, עם חטיפים ומבחר סוגי תה. כל החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה עם מסך פלזמה, גישה לאינטרנט וערוצי כבלים. מהחדרים נשקף נוף לים או לעיר. כל הטוב הזה ואתם עדיין במרחק הליכה מהכל- 10 דקות הליכה מאזור הקניות של תל אביב שמסביב לרחוב דיזנגוף.

איפה: הירקון 216

מקום רביעי: דה רוטשילד 71

דמיינו אתכם מתעוררים על השדרה הכי יפה בעיר, בתוך סוויטה מהממת כשכל אתרי התרבות והבילויים של תל אביב במרחק מטרים ספורים מכם. בדה רוטשילד תוכלו לקבל את זה בדיוק, ולא רק- דירות הסטודיו והסוויטות האופנתיות כוללות מצעים מכותנה מצרית, אינטרנט אלחוטי מהיר חינם וטלוויזיית HD. כל יחידות האירוח מעוצבות לעילא, וכוללות שולחן עבודה ומוצרי טיפוח יוקרתיים, ובחלק מהסוויטות מרפסת נעימה. בנוסף, אורחי המלון יכולים ליהנות ממנות איטלקיות וישראליות ממסעדת קנטינה הסמוכה אליו.

איפה: רוטשילד 71, תל אביב

מתוך אתר המלון
מתוך אתר המלון

מקום שלישי: מלון ים

אוהבים את אזור נמל תל אביב? זה המלון בשבילכם. מלון בוטיק מודרני באזור הנמל, 200 מטרים מטיילת החוף, ובמרחק של 5 דקות הליכה מהחוף הקרוב ביותר. בחדרי האירוח תוגלו למצוא טלוויזיה עם ערוצי כבלים, מיני בר וקומקום חשמלי, חדר רחצה מפנק ונעים. אם בא לכם סיבוב בעיר, זו לא בעיה - אופניים ללא תשלום מסופקים במלון, ודלפק הקבלה פתוח 24 שעות ביממה. לאן תסעו עם האופניים? במרחק של כ-150 מטרים תוכלו למצוא מספר מסעדות וברים.

איפה: יורדי הסירה 16, תל אביב, 6350818, ישראל

מקום שני: מלון מרגוזה

המלון היפיפייה הזה ממוקם במרחק של 500 מטר בלבד מנמל יפו ומיפו העתיקה ובו יחידות אירוח נעימות ומפנקות עם מרפסת. אם הרעש של יפו מפחיד אתכם, אתם יכולים להיות רגועים כי החדרים אטומים לרעש ובהם תוכלו למצוא גם מקרר, קומקום וטלויזיה.
לאלה שאוהבים את הבוקר שלהם מפנק עד הסוף, דעו שארוחת בוקר ישראלית כלולה במחיר. המלון קרוב למרכז סוזן דלל ולנווה צדק.

איפה: רחוב אברהם אבן שושן 1, תל אביב

מקום ראשון: מרקט האוס

המקום הראשון שלנו הוא מלון עם ניחוח של בוטיק אמיתי. ממוקם בשכונה עתיקה ביפו ומציע יחידות אירוח נעימות ומפנקות. כמו כן, תוכלו ליהנות כאן מאופניים ללא תשלום. רצועת חופה של העיר וטיילת ליד הים נמצאות במרחק של 300 מטרים משם. החדרים כוללים טלוויזיה בכבלים, שולחן עבודה, קומקום חשמלי ומקרר. חדרי הרחצה הפרטיים מצוידים באמבטיה או במקלחת והנוף החד פעמי של יפו העתיקה נשקף מכל היחידות- המלון ממוקם בסמוך למגדל השעון ולשוק הפשפשים של יפו. בנוסף, ארוחת בוקר ללא תשלום וכיבוד של אחר הצהריים מוצעים לאורחים.

איפה: בית אשל 5, יפו

מתוך אתר המלון
מתוך אתר המלון