צימר או מלון: 26 המקומות השווים לחופשת פסח בארץ

לא משנה אם אתם זוג, משפחה או קבוצת חברים: חג הפסח יגיע בעוד חודשיים ואתרי האירוח בארץ מציעים מחירים משתלמים יותר עכשיו. אז איפה הכי ישתלם לכם?

זמן צפייה: 01:02

מלונות

איפה: אסטרל וילג', אילת

מה כולל:  אסטרל וילג' הוא מלון באווירת כפר נופש, לזוגות ולמשפחות עם חדרים צמודי קרקע, בריכה גדולה ומגוון פעילויות והופעות לאורך היום. המלון ממוקם במרחק דקות הליכה מהטיילת והאייסמול.

מחיר:  9-13.17, ליל הסדר, ארבעה לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר: 3,060 שקל (במקום 3,804 שקל) בין התאריכים 16-18 באפריל, 2 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-30% הנחה - 1,328 שקל (במקום 1,900 שקל).

איפה: מלון קיסר, אילת

מה כולל:  241 חדרים מרווחים ברמות שונות המשקיפים לנופים הקסומים של הים האדום, ספא המציע מגוון טיפולים רחב, בריכה, סאונה פינית יבשה וחדר כושר.

מחיר: 9-13.17, ליל הסדר, ארבעה לילות, כולל טיסות מנתב"ג ואירוח חצי פנסיון: 625 שקל לאדם ללילה (ישראייר).

איפה: יו סאנרייז, אילת

מה כולל:  בריכה מקורה ומחוממת, הפנינג משפחות עם פעילויות, ארוחת ערב עם צוות הבידור של המלון, מופעים בהשתתפות הילדים, הפלגה בספינה. כל משפחה תקבל שולחן לארוחת הסדר, על פי הזמנה ורישום שנעשה מראש.

מחיר: 10-13.17, כולל ליל הסדר, שלושה לילות כולל טיסות ואירוח הכל כלול: 5,900 שקל לזוג+ילד.

מלון משפחות באווירת הכל כלול. יו סאנרייז, אילת (צילום:יח"צ)
מלון משפחות באווירת הכל כלול. יו סאנרייז, אילת (צילום:יח"צ)

איפה: ישרוטל אגמים, אילת

מה כולל: כל חדרי המלון נבנו כאשר הם פונים לבריכה. הקבלה והמסעדה נפרדים ומרוחקים מאזורי החדרים. סביב הבריכה המרכזית פינות חמד מוצלות, וברקע מתנגנת מוזיקת Chillout זורמת, ומבר שווה המגיש שייקים, קוקטיילים ונשנושים.

מחיר: 9-12.4 ליל הסדר, שלושה לילות, כולל טיסות משדה דב וארוחת בוקר: 709 שקל לאדם ללילה (ישראייר).

איפה: מלון סי לייף, נהריה

מה כולל: מלון הבוטיק הממוקם על קו המים הצפוני של ישראל ברצועת החוף בין נהריה לאכזיב מציע 62 סוויטות מעוצבות ומפנקות, מתחם ספא ייחודי הבנוי מאבני מלח הכולל חדר מלח, מגוון טיפולים, ג'קוזי, סאונה רטובה ויבשה, בריכה מקורה ומחוממת. בנוסף, במלון  מסעדת שף כשרה "רק אנטריקוט".

מחיר: לילה אחד, כולל ארוחת בוקר: 1,450 שקל לזוג. ארוחת ערב ליל הסדר: מבוגר 500 שקל, ילד 375 שקל.

כך נראה המלון - צפו
[brightcove_iframe video_id='mood_article_181' autoplay='0' ratio="1.78" kid='1_359hopgw' duration='1929']

איפה: מגוון מלונות רשת רימונים

מה כולל: מבצע חג שני ברשת מלונות רימונים, לילה שלישי חינם, כולל ארוחת בוקר (16-19.4)

בריכה וחוף רחצה פרטי. רימונים גלי כנרת (צילום: אלכס ליפקין)
בריכה וחוף רחצה פרטי. רימונים גלי כנרת (צילום: אלכס ליפקין)

איפה: מלון חוף עכו, עכו 

מה כולל: מלון חוף עכו הוא מלון מודרני בעיצוב מזרח-תיכוני הממוקם על חוף הים בעכו. במלון בריכה חיצונית גדולה, ומרכז בריאות וספא המציע עיסויים שונים וחדר כושר. אורחי המלון נהנים מהנחה של 10 אחוזים על מגוון טיפולי הספא.

מחיר: 13-16.4, שלושה לילות, אירוח חצי פנסיון: 3,110 שקל לזוג (במקום  4,200 שקל - למזמינים עד 28.2 דרך קל נופש).

איפה: מלון דן, ירושלים

מה כולל: המלון מכיל יותר מ-500 חדרים מרווחים וסוויטות מפוארות – ואזורים ציבוריים מעוצבים ומפנקים. במלון פועלת בריכה חיצונית גדולה (בעונה), ובריכת שחייה מחוממת ומקורה. בנוסף תוכלו למצוא חמש מסעדות כשרות המשלבות בישול ים תיכוני ואירופי קלאסי.

מחיר: שני לילות, כולל ארוחת בוקר: 1,930 שקל לזוג.

איפה: מלון לאונרדו, ירושלים

מה כולל: המלון ממוקם בסמוך לרכבת הקלה ולמוזיאון ישראל, מרחק הליכה קצר מהאטרקציות העירוניות. החדרים גדולים ומרווחים ובנוסף תמצאו במקום גם מתחם ספא, חדר כושר, בריכה אינטימית ואת מסעדת "תמר".

מחיר: שני לילות בערב חג הפסח, כולל אירוח חצי פנסיון וארוחת ליל הסדר: 3,630 שקל לזוג.

איפה: מלון הרברט סמואל, ירושלים

מה כולל:  מלון יוקרה חדש של רשת מלונות אורכידיאה בנחלת שבעה בירושלים, מעוצב בסגנון קלאסי, באווירה נעימה ונינוחה, עם טאצ' היסטורי. במלון 137 חדרים וסוויטות מפוארות, ספא, בריכה מחוממת וחדר כושר וכמובן, גולת הכותרת – מסעדת "הרברט סמואל" על הגג – שם מוגשת ארוחת הבוקר.בחג עצמו תערך ארוחת ליל סדר חגיגית למעוניינים-בתוספת תשלום.

מחיר: המקדימים להזמין, עד ה-1 במרץ, יזכו ל-20 אחוז הנחה: לדוגמה - 1,312 שקל ללילה לזוג (במקום 1,640 שקל), על בסיס לינה וארוחת בוקר (מינימום להזמנה-2 לילות).

[brightcove_iframe video_id='mood_article_240' autoplay='0' ratio="1.78" kid='1_ddn4eo8n' duration='1929']

איפה: מלון פורט אנד בלו, תל אביב

מה כולל: מלון בעיצוב אורבני הממוקם ממש על נמל תל אביב. במלון 77 חדרים, מתוכם 53 סוויטות מפוארות ומרווחות. במלון 7 קומות אירוח, לובי מפואר, חדר כושר, חדר ישיבות, ובחודשים הקרובים ייפתחו בו בר-מסעדה וספא.

מחיר: שני לילות במהלך חוה"מ, כולל ארוחת בוקר: 1,930 שקל לזוג.

איפה: מלון אורכידאה אוקיינוס בוטיק, הרצליה

מה כולל: המלון שוכן על חוף הים של הרצליה פיתוח ומכיל חדרים חדשים וסוויטות הצופות לים. בין מתקני ושירותי המלון תוכלו למצוא:  חדר כושר, בריכה חיצונית חצי אולימפית ומכונת אספרסו בחדר.

מחיר: המקדימים להזמין עד ה-1 במרץ, יזכו ל-20 אחוזי הנחה.

איפה: לאונרדו פלאזה, ים המלח

מה כולל: המלון מציע מתקני ספא, טיפולים מרגיעים ואיכותיים, בריכות מינרלים ומי מלח, ארוחות מפנקות ופעילויות בידור לילדים. המתארחים בקומת הספא – קומה גבוהה ושקטה ללא ילדים – יוכלו ליהנות מחבילת ספא ייחודית ומפנקת.

מחיר: 10-12.4, שני לילות, כולל אירוח חצי פנסיון: 4,357 שקל לזוג+ילד.

איפה: ישרוטל גנים, ים המלח

מה כולל: במלון שתי בריכות מי ים המלח, הפועלות בכל ימות השנה וספא המציע מגוון גדול של טיפולי גוף ויופי. בנוסף תמצאו במלון מגוון גדול של חדרים וסוויטות, חדרים בעלי דלת מקשרת וחדרי גן, המתאימים במיוחד לחופשות משפחתיות. כל החדרים פונים לים המלח ולהרי מואב.

מה: 13-16.17, שלושה לילות, אירוח חצי פנסיון: 4,050 שקל לזוג (קל נופש - למזמינים עד 28.2).

כל החדרים פונים לים המלח ולהרי מואב. ישרוטל גנים ים המלח (צילום מתוך אתר המלון)
כל החדרים פונים לים המלח ולהרי מואב. ישרוטל גנים ים המלח (צילום מתוך אתר המלון)

צימרים

איפה: הבקתות של קלם, מושב פארן

מה כולל: 4 בקתות מאובזרות ומרווחות, כוללות מיטה גדולה במיוחד, ג'קוזי מרווח ורומנטי, פינת ישיבה עם טלוויזיית פלזמה וחיבור ל-yes, גישה חופשית לאינטרנט (wi-fi). המטבח בצימר מאובזר ומתאים להכנת ארוחות. מעל חדר השינה הזוגי, ממוקמת גלריה לילדים. לכל בקתה מרפסת עץ איכותית, מקורה ובטיחותית. בחצר פינת חי להנאתם של הילדים וגינת צמחי תבלין לשימוש האורחים. אורחים המגיעים לחגוג את חג הפסח, או כל אירוע אחר, מוזמנים להתארח (בתאום מראש) בחדר אוכל חדש במתחם הצימרים, או תחת כיפת השמים על הדשא הירוק, ולהיעזר בפינת הבישול הכוללת מנגל גז, פחמים וטאבון עצים.

מה:   750 שקל לזוג ללילה. תוספת לילד/מבוגר נוסף: 100 שקל ללילה. ניתן להזמין (מראש) ארוחת בוקר כפרית במחיר של 70 שקל למבוגר ו-40 שקל לילד (עד גיל 10).

הבקתות של קלם - צפו:

[brightcove_iframe video_id='mood_article_300' autoplay='0' ratio="1.78" kid='1_qgwjkhfm' duration='32']

איפה: שניר אירוח בוטיק, קיבוץ שניר

מה כולל: 22 חדרי בוטיק המותאמים לזוגות או למשפחות, כל חדרי הבוטיק פרושים במרחב על משטחי דשא ירוק, ובטבע שסביבם פזורות פינות ישיבה, רגיעה וסעודה. אחד מחדרי הבוטיק נגיש לנכים. במקום בריכה ייחודית, שמימיה הם מי מעיינות המגיעים היישר מן הבניאס.. בפסח יערך במקום ליל סדר חגיגי ומושקע, הכולל הפתעות לילדים.

מחיר: 10-12.4שני לילות כולל אירוח חצי פנסיון: 2,960 שקל לזוג. ילד: 620 שקל, תינוק: 80 שקל.

איפה: חוות הנופש ורד הגליל

מה כולל:  6 בקתות זוגיות ו-24 בתי נופש משפחתיים המתאימים הן לחופשה זוגית והן לחופשה משפחתית. המקום עצמו כולל גם מסעדת שף, חוות סוסים וספא מפנק. החווה ממוקמת באזור הגליל ובסמוך לשמורות ואתרי טבע שונים. אם אתם מתכננים להגיע בערב החג, כדאי שתדעו כי למרות שאין אופציה לארוחת חג במקום, במהלך ההזמנה תקבלו הכוונה למסעדות באזור שמקבלות אורחים לארוחת חג.

מחיר: בקתה זוגית: 888 שקל לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר, קוטג'/סטודיו: 988 שקל לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר, סוויטה - 1265 שקל לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר. תוספות: ילד (מגיל 2-13): 220 שקל ללילה, מבוגר- מעל גיל 13: 275 שקל.

[brightcove_iframe video_id='mood_article_291' autoplay='0' ratio="1.78" kid='1_j8qg884d' duration='1929']

איפה: אחוזת מרום, נווה אטי"ב

מה כולל: בסמוך לשמורת הר החרמון שוכנות ארבע סוויטות מאובזרות ומעוצבות בטוב טעם ושלוש בקתות עץ. במרחק הליכה מהמתחם תוכלו ליהנות מספא עם בריכה מחוממת, חדרי טיפול ומגוון עיסויים. אטרקציות בסביבה: החרמון, צוק מנרה, מעינות הבניאס, החצבאני, שייט קייאקים, מרכז קנדה במטולה, מצודת נמרוד וטיולי ג'יפים.

מחיר: מבצע למזמינים לפסח - ילד ראשון חינם בהזמנת שני לילות. מחיר ללילה לזוג, כולל ארוחת בוקר (בהזמנת שני לילות): 850 שקל.

איפה: נגה אירוח כפרי, מעלה גמלא

מה כולל: המתחם כולל שתי בקתות עץ כפריות. הבקתות מיועדות לאירוח זוגות או משפחות. לכל בקתה שני מפלסים מרווחים ומאובזרים כאשר המפלס התחתון כולל את פינת ההורים והעליון מעוצב לילדים. במפלס התחתון מיטה זוגית גדולה, ג'קוזי זוגי, פינת אוכל מעוצבת ומטבחון מאובזר במקרר, קומקום, מיקרוגל, כירה חשמלית, כלי בישול ואוכל. לבקתות חצר פרטית ובה בריכת שחייה פרטית ונעימה וג'קוזי ספא גדול מקורה ומחומם.

מחיר: 950 שקל לזוג ללילה. ארוחת בוקר בתוספת של 120 שקל.

איפה: צימר בקתות איתמר, חד נס

מה כולל: שתי סוויטות עץ מבודדות לחלוטין, מוקפות גדר וגינה ירוקה ופורחת. לכל בקתה פינות ישיבה קסומות ובריכה פרטית מפנקת המחוממת בחורף ומרעננת בקיץ. מותאם לזוגות בלבד.

מחיר: 13-15.4, שני לילות: 1,960 שקל (אשת טורס)

איפה: אלוני הדבש, מצפה הילה

מה כולל: בקתות בקתות העץ של מרווחות ונעימות המעוצבות בסגנון כפרי מסורתי וכוללות ג'קוזי ספא גדול, בריכת שחייה ביער, גינות תבלין לרווחת האורחים ומיטות שיזוף.

מחיר: 16-18.4, שני לילות: 1,400 שקל לזוג (אשת טורס)

איפה: ירוק בהר, שורש

מה כולל: יחידות נופש המתאימות לזוגות או למשפחות, טובלות בירק ופונות לנוף הררי קסום. ארוחת בוקר מגיעה לחדר בסלסלה. בחדר מיזוג אוויר, טלוויזיה, מיקרוגל, מקרר ופינת קפה. ניתן להזמין מגוון טיפולי מסאז', או לצאת לטיול סוסים באזור (בתיאום מראש).

מחיר: 10-12.4, ליל הסדר, שני לילות כולל ארוחת בוקר: 720 שקל לזוג ללילה.

איפה: גד בראש פינה

מה כולל: צימר חדש המציע למבקרים חבילות אירוח מפנקות הכוללת ארוחת בוקר גורמה טבעונית מושקעת, מפנקת וטעימה. עוד עומדת לרשות האורחים האפשרות לבחור את הפסקול המוסיקלי שילווה את שהותם במקום, על ידי בחירה מראש של תקליטים אהובים מתוך רשימה עשירה של להיטים בעברית ובאנגלית מכל הזמנים. ומה בחג? האורחים יוכלו ליהנות מארוחת בוקר טבעונית, כשרה לפסח, נטולת גלוטן.

מחיר: 750 שקל לזוג ללילה. למזמינים עד ה- 15 במרץ: 650 שקל לזוג ללילה, כולל ארוחת בוקר. ניתן להוסיף ארוחת ערב טבעונית מדהימה במחיר של 180שקל לזוג כולל בקבוק יין אדום.

 חאנים

איפה: חוף אי שם, חוקוק

מה כולל: מתחם אוהלים מעוצבים וממוזגים. בכל אוהל מיטה זוגית, מזרנים לילדים, כריות, מצעים ושקעי חשמל להטענה. אוהלי האירוח בחוף ערוכים במעגלים, בשמונה מתחמים נפרדים, פונים זה אל זה ויוצרים מרחב משותף לדיירי המתחם. המרחב מוצל, יש בו ערסלים, פינות ישיבה ועמדת בישול עצמי מאובזר המכיל מקרר, פלטה חשמלית, בר מים חמים וקרים ומשטח להכנת אוכל. הכנת 'על האש' אפשרית במתחם קומזיצים מסודר הממוקם בקצה הדרומי של החוף.
מחיר: שני לילות באוהל מאובזר שמתאים לחמישה אנשים: 1,400 שקל.

מתחם אוהלים מעוצבים וממוזגים ליד הכנרת (צילום: יח"צ)
מתחם אוהלים מעוצבים וממוזגים ליד הכנרת (צילום: יח"צ)

איפה: זית המדבר, שדה בוקר

מה כולל: יחידה בנויה בגודל 100 מ"ר, ממוזגת, אשר מתאימה לקבוצות של 15-25 אנשים. החאן מאובזר מטבח רחב ידיים עם כל הציוד הנדרש להכין ארוחות, כגון: תנור אפייה, צ'יפסר, מקרר, מיקרוגל, מייחם ולהבת גז גדולה. הלינה בחלל משותף ובמקום תקבלו סדין, שמיכה, וכרית. בחלל החאן אמבטיה, שירותים פרטיים, ושולחן אבירים. מחוץ לחאן: ג'קוזי ענק, בריכת שכשוך בעונת הקיץ, סוכת צל עם פינות ישיבה, ומקום לעשיית מדורה, פויקה, וסאדג'.

מחיר: 200 שקל לאדם ללילה.

איפה: חאן אבירן, פארן

מה כולל: מתחם החאן עטוף בצמחייה ירוקה ושופעת ובו חמש בקתות לינה בגדלים שונים ושלושה חדרי אירוח חמימים ונעימים המיועדים לזוגות, משפחות וקבוצות מטיילים גדולות. חדרי האירוח מיועדים לזוגות ומשפחות ובהם מיזוג אוויר, מיטות נוחות עם מצעים וטלוויזיה. לכל חדר יציאה לפינת ישיבה נעימה בחצר המתחם. מתי: 9-10.4/11-12.4/15-16.4.

מחיר: 520 שקל לזוג ללילה בחדר, כולל ארוחת בוקר. לילה בבקתות הלינה המתואמות ל-8-12 איש: 150 שקל לאדם.

לעוד המלצות על חופשות מהממות היכנסו לפייסבוק שלנו