אני והשוודי שלי: ספא שהוא לא רק מסאז'

טבילה בבריכות חיצוניות, מחבט זרדים בחמאם והרבה שמפניה. יצאנו לבדוק את אחוזת ספא קיסר. צפו בסרטון

זמן צפייה: 01:29

מאת: אפריל פיטרס

אמא שלי היא החברה הכי טובה שלי, וכמו כל חברה טובה, אין כמו לבלות זמן איכות בספא. ולכן, כשכשנפלה בחלקי ההזדמנות ללכת עם אמא לספא קיסר, כמובן שלא היססתי לרגע. אזהגענו ממדינת תל אביב לקיסריה לאחר שעמדנו קצת בפקקים, בחום הזה של מאי, כזה שמגיע מדי פעם, כיאה לתקופה הזו של השנה.

עוד ב-Mood:
הצצה ל-8 מלונות חדשים שנפתחו בארץ
פינוק: 10 מתחמי הספא הייחודיים בארץ

שתי כוסות שמפניה קרירות ומרגיעות הוגשו לנו מיד בכניסתנו למתחם (כמו קראו את מחשבותינו), מה שהכניס אותנו טוב טוב למוד. לאחר סיור קטן בספא הרגשנו שאנחנו יותר ממוכנות להתחיל את הפינוקים. נכנסנו כל אחת לחדרי המסאז' מלוות במטפלים ונהננו ממסאז' שבדי וארומתרפי שארך כ-60 דקות.

ממריצים את הדם בחמאם | צילום: ארקדי ברונשטיין

העיסוי: אמי בחרה בארומתרפי ואני בעיסוי שבדי קלאסי. העיסוי מפנק עם שמן שקדים, אשר נועד להרפיית שרירים, הפגת מתחים והמרצת מחזור הדם. אתם תוכלו לבחור את עוצמת העיסוי.

איך נראה מלון דן אילת המחודש?

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-003' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_k0a9q1s3' duration='111']

חנות הספא: אם אתם חובבי שופינג, כמו אמא שלי למשל, תוכלו ליהנות מחנות הכוללת בגדים של מעצבים, בגדי ים, תכשיטים, אביזרי ספא ועוד.

משך הטיפול ומחיר: 45 דקות - 380 שקל, 60 דקות - 430 שקל, 75 דקות - 480 שקל, 90 דקות - 530 שקל.

ספא קיסר מכיל, מלבד חדרי הטיפולים, גם סאונה חיצונית, בריכות, ג'קוזי וחמאם טורקי בו ניתן ליהנות מפילינג או טיפול מיוחד להמרצת הדם באמצעות מחבט זרדים.

כך זה מרגיש להתארח במלון היפה בארץ. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-006-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_rr6b9189' duration='57']

החופשות החמות של הקיץ עכשיו אצלנו בפייסבוק

*הכתבת היתה אורחת של אחוזת ספא קיסר