על גג המלון: הצצה ל-8 הסוויטות הכי שוות בארץ

בין מפואר ליקר – אקסטרה סוויטה

זמן צפייה: 01:29

סוויטה רבת פאר, הוד והדר היא פינוק שלרב שמור לשועי עולם, פוליטיקאים ממומנים, אוליגרכים עם כיס עמוק וזמרי על מקטגורית אלטו ג'ון, רוד סטיוארט, בריטני ומדונה. אבל היי, תמורת כמה אלפי דולרים, גם אתם מוזמנים וכולה תהיה שלכם ללילה או שניים, כולל באטלר אישי. סריקה קלילה בין מלונות הארץ גילתה שיש לא מעט סוויטות מפוארות שהיפות והיוקרתיות שבהן ממותגות כנשיאותיות ומשתרעות על שטח של דירת 4 חדרים ממוצעת, לא כולל משכנתא. היקרה והיוקרתית מבין כולן היא הסוויטה הנשיאותית של מלון המלך דוד, כמותה יש רק אחת בארץ, והיא באמת בלתי נגישה לאנשים מהשורה. אחרון הסלבים שזכה לשכשך באמבט הזרמים שלה, ללון במיטת המלכים הדאבל קינג סייז' ולהתענג על הנוף המרגש בעולם, היה כבוד הנשיא טרמפ שחלק את אותה המיטה בדיוק עם מישל ואובמה, רק בהפרש של כמה שנים.

גם למלון דן תל אביב יש סוויטה היסטרית, וגם למלון הילטון, ולנורמן, ולהרודס, ולרויאל ביץ, ולרימונים אילת, ולמצפה הימים, ולסטאי כנרת ולוולדוף אסטוריה, ולריץ קלטון ולדן אילת, שבדיוק השיק את מתיחת הפנים לפנטהאוז סוויט שלו. והרשימה עוד ארוכה, ויקרה. מכולן בחרנו את הסוויטות שיש להן עוד משהו מעבר לפאר פנימי ואקססוריז מהליגה הבינלאומית. בחרנו בסוויטות עם ערך מוסף, עם מיקום מיוחד, עם נוף ייחודי עוצר נשימה ועם מחיר, שאם קצת תתאמצו ותצליחו לחסוך כמה שקלים, אולי, אולי תוכלו לחגוג שם את היומולדת הבא שלכם.

הגלילית: וילה רויאל - הבית בגליל, יער בירייה

לבית בגליל יש את הלוקיישן הכי ייחודי, הוא המלון היחיד הממוקם בלבו של יער אמיתי. המלון משתרע על 30 דונם, מוקף בחורש טבעי וגינון גלילי, הוא בנוי מאבן מקומית ומשתלב בטבעיות עם הסלעים ועם הנוף ההררי. במלון 32 סוויטות יפות וגדולות אך עולה עליהן וילה רויאל - סוויטה נשיאותית, מפוארת ורחבת ידיים המשתרעת על 86 מ"ר. היא מעוצבת בסגנון אלגנטי, קלסי, מרוהטת בריהוט יוקרתי וכוללת שני חדרי שינה גדולים, שני חדרי רחצה, באחד מהם מקלחת ענקית ואמבטיה בסגנון ימי הביניים, סלון ופינת אוכל עם שולחן אבירים עליו מוגשות ארוחותיו של השף מרואן חיליחל.

מוקד העניין בסוויטה היא הגינה היפה ומרפסת העץ שבמרכזה בריכה שמימה הכחולים מתמזגים בהרמוניה עם העצים הירוקים. לצד הבריכה ג'קוזי והאט טאב תחת כיפת השמיים, נדנדות, ערסלים וספות מנוחה בצל הפרגולה. מהטרסה נשקף נוף עוצר נשימה של מורדות היער, עמק החולה, רכס הגולן המרחיק עד הכנרת, והאקסטרה נוף – עדר הבקר שרועה למרגלות הבריכה ומעצים את התמונה הציורית. ומודים, כזה עוד לא ראינו.

בקרבת המלון שפע של אטרקציות לטיול אבל בנינו, עם סוויטה כזו נראה לכם שמישהו ילך לחפש בחוץ?

מדד הפינוקים: קבלת פנים עם ממטעמי השף ופירות טריים, ארוחת בוקר המוגשת על המרפסת, מכונת קפה, מיני בר, אח עצים לימים קרים ושיחות בינלאומיות ללא תשלום.

כמה זה עולה? 5,580 שקלים ללילה לזוג, 5,766 שקלים לאירוח בחצי פנסיון.

[brightcove_iframe video_id='mood_article_314' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_oxxn41ic' duration='1929']

הרשמית: סוויטת בן גוריון - מלון גלי כנרת, טבריה

כמה מהפרקים ההיסטוריים בתולדות התנועה הציונית נכתבו בחדרי המלון ועל כך יעידו התמונות והכתובים המוצגים במוזיאון הפרטי שלו. המלון הוקם על שפת הכנרת ב- 1946 והיה חביבם של מלכים, שחקנים ושועי עולם בהם גם מלך נפאל וראש הממשלה דוד בן גוריון. במסגרת תפקידו נהג בן גוריון לנפוש בחדר קבוע שם ערך מפגשים רשמיים עם מדינאים ובין לבין השקיף מהמרפסת על יופיו של האגם הלאומי ועל "שם הרי הגולן".

בימי בן גוריון היא בטח לא נקרא סוויטה, כי הצניעות בכל זאת חייבה, אך לפני כחמש שנים, לאחר שהחדר שופץ בעלות של 600 אלף שקלים, הוא הפך לסוויטה מפוארת. הסוויטה עוצבה על ידי האדריכלית אדית ברון שבחרה בצבעי שחור-לבן ובמראה מודרני עם נגיעות רטרו. הבנגוריונית משתרעת על 55 מ"ר ומרכז העניין בה היא מיטת האפריון שעטופה בדי משי צחורים. ולא, כזו בטח לא הייתה לדוד ופולה. הבונוס למשתרעים על המיטה, מעבר לנוחות האלוהית, נוף הכנרת ודמותו של "הזקן" שנצרבה על זכוכית בגודל 120X140 ס"מ.

מדד הפינוקים: ספא מעולה עם 10 חדרי טיפולים ובריכת ג'קוזי עגולה, עטופה בקירות זכוכית שמתמזגים עם הגן וכחול האגם.

כמה עולה? 2,990 שקל ללילה לזוג, בחצי פנסיון.

הירוקה: מלון דן כרמל, חיפה

לפני ארבע שנים ציין מלון דן כרמל יובל להקמתו. לכבוד יום ההולדת המוזהב הוא השתפץ והתחדש בעלות של 70 מליון שקלים. התחדשות כללה את הלובי, הבריכה, את החדרים וגם את The Royal Suite הממוקמת בקומה 10, ברום הכרמל.

במלון 18 סוויטות בגודל 95-150 מטר ועולה על כולן הסוויטה המלכותית המרשימה ביופייה. שטח הסוויטה 148 מ"ר + מרפסת פנורמית בגודל של 40 מ"ר החולשת על נוף גלויה – מפרץ חיפה במלוא הדרו ואוניותיו המשייטות בים, הגנים הבהאיים המשתרעים למרגלותיה ומרחבי הגליל ועד לפסגת החרמון (ביום טוב). הסוויטה זכתה לעיצוב בוטיקי, מודרני שכולל ריהוט מעוצב השומר על איפוק אלגנטי. בסוויטה סלון גדול במיוחד, חדר שינה צמוד מרפסת נוף, מיטת קינג סייז וחדר ארונות. עינוגי חדר הרחצה כוללים מקלחון מיוחד, אמבט ג'קוזי ומסך טלוויזיה בילט-אין בתוך המראה.

במידה ותרצו גדול יותר - לסוויטה צמוד חדר שינה נוסף שניתן לצרפו ולהגדיל את שטחה ל-190 מ"ר + מרפסת.

מדד הפינוקים: טלסקופ במרפסת, מערכת מולטימידה, מכונת קפה, טואלטיקה ממותגת, טרקלין עסקים, עיתון יומי. עוד במלון: מסעדת שף ומסעדת גן בסמוך לבריכה.

כמה עולה? 2,100 דולר ללילה לזוג, לא כולל מע"מ.

[brightcove_iframe video_id='mood_article_176' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_w4w614kg' duration='1929']

הים תיכונית: סוויטת יהלום - מלון אלכסנדר, תל אביב

הנשיאותית של אלכסנדר שוברת שני שיאים ארציים - היא הסוויטה הכי לבנה ובוהקת בארץ והכי גדולה המשתרעת על 550 מ"ר! הסוויטה ממוקמת מעל חוף מציצים והים הגדול משמש לה כשחקן ראשי. היהלום עוצבה על ידי המעצב מישל הרוש שבחר בקווים נקיים ובמראה אקסקלוסיבי, יוקרתי. הצבע הלבן שולט בכולה עם נגיעות קטנות של כסף באקססוריז'.

הסוויטה היא דו-קומתית כשההקומה הראשונה מוקפת קירות זכוכית שמכניסים את הים פנימה. בסוויטה שני חדרי שינה, סלון ענק, חדרי רחצה גדולים מאובזרים באמבט זרמים, מטבחון שמסתתר מאחורי קיר מתקפל ומרפסת עם סאונה וג'קוזי. מדרגות חיצוניות מובילות לקומה השנייה שם מחכה ה-WOW הגדול – בריכת שחיה פרטית תלויה בין שמים לים שהמפלס הכחול שלה נראה כנושק לתכול הים. הבריכה מוקפת מרפסת דק ונוף פנורמי של העיר ללא הפסקה.

למרות מחירה האסטרונומי (שמרקיע עד 50 אלף שקלים!!!), אחוזי התפוסה שלה הוא מעל 90% והיא חביבה על אוליגרכים נדיבים, צרפתים בחופשת הווקאנס וזוגות בליל כלולותיהם.

מדד הפינוקים: שירות קונסיירז' אישי, טואלטיקה של ל'אוקסיטן, מיני-בר, בר אלכוהול מובחר וטכנולוגיית בית חכם שמפעיל את כל הסוויטה מהטאבלט. עוד במלון: ספא מיוחד בהשראה יפנית, מסעדת שף על הגג ולובי-בר מעוצב בסגנון קולוניאלי יוקרתי, מהיפים והמשובחים בארץ.

כמה עולה: החל מ-15 אלף שקל לזוג והיא שלכם ליממה.

בריכת שחייה פרטית בין שמיים לארץ. סוויטת יהלום, מלון אלכסנדר בתל אביב | צילום: יחסי ציבור

הנשיאותית: מצודת דוד, ירושלים

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן בוודאי נאמר על מלון מצודת דוד שממוקם על התפר שמאחד את ירושלים השלמה - מצד אחד הלב הפועם של העיר החדשה, מצד שני העיר העתיקה במלוא תפארתה, ואין נוף מרגש מזה. למלון היוקרתי שלוש סוויטות נחשקות, האחת רבין המלכותית ושתיים נשיאותיות לתפארת. הסוויטות, והמלון בכלל, תוכננו על ידי הארכיטקט משה ספדי ועוצבו על ידי המעצב האיטלקי פירו ליסוני.

סוויטת רבין (רויאל) משתרעת על 148 מ"ר + 65 מ"ר מרפסת ולאחרונה עברה התחדשות ומתיחת פנים. בסוויטה סלון גדול, ספריה, פינת אוכל מרווחת, חדר שינה מעוצב, חדר סאונה וחדר רחצה מרשים עשוי כולו שיש ובו מקלחת מסז' וג'קוזי כפול. גולת הכותרת 1 - המרפסת צופה אל חומות העיר, מגדל דוד, שער יפו, כיפות הכנסיות וצריחי המסגדים, וגם על מרכז השופינג של שדרות ממילא. גולת הכותרת 2 – הזכות לחלוק את אותה המיטה שחיממו ביל והילרי קלינטון, ולדימיר פוטין, קונדוליסה רייס, ראשי ממשלת יפן וקנדה, ולהבדיל, ועדיין. קים קרדשיאן וקנייה ווסט. רספקט.

שתי הנשיאותיות ממוקמות בקומה 10, משתרעות על 100 מ"ר + 65 מ"ר מרפסת ומשתיהן נשקף נוף החומות והעיר העתיקה. בשתיהן סלון גדול ואלגנטי עם ספות מרופדות בבדי משי מבית האופנה פנדי האיטלקי, חדר שינה מהודר עם מיטות קינג סייז', חדר ארונות, פינת אוכל מרווחת, חדר רחצה עשוי שיש, עמדת טלוויזיה מוסתרת, ספרייה וחדר עבודה עם מחשב.

מדד הפינוקים: ארוחת בוקר שף מוגשת בסוויטה וספא מצוין צמוד לאחת מהבריכות היפות בארץ.

מה עולה? רבין – 4,400 -5,900 דולר ללילה לזוג, הנשיאותית – 4,900-3,900 דולר ללילה.

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-007-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_bbrgdm2v' duration='67']

המשודרגת: ישרוטל ים המלח

במקום הנמוך בעולם יש את אחת מהסוויטות היפות בארץ, שבדיוק סיימה את שיפוצה ושדרוגה. לסוויטה היפה נוף מרהיב של ים המלח, כולל הגבעות הלבנות שהן למעשה איי מלח שנוצרו מהתאדות הים. המראה יפה, המחשבה עצובה. הסוויטה הנשיאותית משתרעת על 47 מ"ר + מרפסת בגודל 35 מ"ר, היא מעוצבת ומהודרת וכוללת חדר שינה, סלון ופינת אוכל, חדר רחצה עם מוצרי טיפוח איכותיים, מרפסת גדולה עם ג'קוזי, מיטות שיזוף ונוף הרי אדום ששעת הזריחה והשקיעה מעצימה את יופיים.

מדד הפינוקים: בר אלכוהול, הפתעת השף אחר הצהרים, טרקלין עסקים ושירות VIP הכוללים ארוחת בוקר או בראנץ' שמוגשים בסוויטה, שמירת חנייה ושירותי הסעה משדה התעופה או מבית האורחים, ובחזרה. ואם רוצים עוד פינוקים, למלון בריכת שחייה דו מפלסית, בריכה תרמו-מינראלית שתי בריכות ג'קוזי, סולריום על הגג וספא עם טיפולים מהליגה הלאומית.

כמה עולה? החל מ- 9,000 שקלים ללילה לזוג.

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-008-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_nrjvb2v4' duration='85']

המדברית: מלון בראשית, מצפה רמון

הסוויטה הנשיאותית של בראשית היא הכי מדברית שיש. היא ממוקמת בקצה המצוק, נראית כמרחפת בין שמיים לתהום ובינה לבין הטבע האלמותי לא מפריד דבר, פרט לבריכה כחולה ומהפנטת. הנוף המדברי עוצר נשימה והוא מתחיל משפת המצוק, מכתר את המכתש וגולש מטה לעומקו. על הסלעים מדלגים יעלים שקופצים לבקר, ללגום מים בבריכות וליצור עבורנו את תמונות הנשיונל ג'יאוגרפיק המושלמת.

מדבר, נוף בראשית ועדיין... הווילה היא יוקרתית, מפוארת אך לא ראוותנית ומנצנצת. היא משתרעת על 200 מ"ר ומצוידת בשלושה חדרי שינה מאובזרים במיטות קווין סייז', סלון גדול עם פינת עבודה, קמין עצים ללילות המדבר הקרים, שני חדרי רחצה גדולים, מטבחון מאובזר, פינת אוכל וחדר כושר פרטי לשרוף את כל הגודיס המוגשים. ביציאה למרפסת הגדולה יחכו לכם 40 מ"ר של בריכה יפהפייה, ג'קוזי מעץ זית, מיטות שיזוף והנוף, כמובן.

מדד הפינוקים: מכונת אספרסו, באטלר שנכון למלא את כל בקשותיכם, שף פרטי שיבשל רק לכם ועיסויים עד לפתח הנשיאותית. עוד במלון: ספא מבית יערות הכרמל ושתי בריכות שחיה , למקרה שהנשיאותית לא מספיקה.

כמה עולה? החל מ-15 אלף שקל ללילה לזוג.

הדרומית: וילה רויאל – מלון אורכידיאה, אילת

רויאל היא אחת מהסוויטות המיוחדות בארץ שאין שנייה לה. מדובר בווילת ענק שמעוצבת בהשראה תאילנדית המזכירה פגודת עץ מפוארת. הווילה ממוקמת על צלע ההר, מול הים האדום ומעל שמורת האלמוגים והמצפה התת ימי - נוף עוצר נשימה, אבל לא כקלישאה. הנוף יפה בכל שעה של היום וקשה להוריד ממנו את העיניים.

הוילה היוקרתית היא חלק מהאגף המלכותי של כפר הנופש התאילנדי הכולל ארבע סוויטות מפוארות שהרויאל היא היהלום שבכתר ממלכת סיאם. לאחרונה עברה הסוויטה שיפוצים ושדרוגים שהעצימו את יופייה ואת כל האבזורים, העינוגים והפינוקים שהיא מציעה לאורחיה. בסוויטה, שיכולה לארח עד שלושה מבוגרים, או זוג +2 ילדים, חדרי שינה גדולים עם מיטות מלכותיות, סלון מרווח עם פינות ישיבה מהודרות, חדרי רחצה מפוארים ומערכות טלוויזיה ושמע יוקרתיות. גולת הכותרת של הסוויטה - מרפסת גדולה עם מדשאה, מיטות שיזוף, פינות ישיבה ובריכה פרטית לשחות בה מול הנוף הציורי של ים סוף ורכס הרי אדום הירדניים.

מדד הפינוקים: מכונת אספרסו ועוד הפתעות.

כמה עולה? 5,115 שקלים לזוג ללילה ו- 5,450 שקלים בחצי פנסיון.

ייחודית. וילה רויאל, מלון אורכידאה אילת | צילום: אסף פינצ'וק

החופשות החמות של הקיץ עכשיו אצלנו בפייסבוק