מה עושים באילת? האטרקציות הכי חמות

גם בעיר הכי חמה בישראל יש כמה מקומות סופר שווים שאפשר ומומלץ להתקרר בהם. לגזור ולשמור

זמן צפייה: 01:09

פארק אתגרים טופ 94

פארק מקורה רחב ומרווח, ובתוכו שפע אפשרויות בילוי שמחייב מאמץ, ריכוז וחשיבה. כבר בכניסה יקדם את פניכם סלע בגובה 23 מטר עם מאות נקודות אחיזה עליהן אפשר לטפס – כמו על קיר טיפוס, אבל ב-360 מעלות. בקומה השנייה מחכה מתחם פיינטבול חוויתי, ולילדים שאוהבים ריכוז מחכה הפתעה נהדרת בדמות מתחם 'חץ וקשת' שבו לומדים כיצד להחזיק את הקשת ולקלוע. אם לא התעייפתם, אז למעלה יותר יש מתקן שנקרא 'מדרגות לשמיים' ובו שורת גלילי עמוד צבעוניים עומדים ורק מחכים שיטפסו עליהם לעבר הפסגה הגבוהה, ממש ליד פארק החבלים התלוי. אחרי שמגיעים לפסגה, יוצאים החוצה להתאוורר, לובשים אוברול, קסדה, ויאללה למסלול – מסלול הקארטינג באורך 250 מטר מצולם ומשודר לטובת החברים שממתינים לתורם, להיכנס למכוניות ולקרוע את האספלט החם.

איפה: השרברב 1, איזור התעשיה שחרות, אילת I לפרטים: טלפון 08-6109009

עשרות אטרקציות אקסטרים לכל המשפחה. טופ94 | צילום: צילום: יח''צ

מהחדר לבריכה: המגלשה שאתם חייבים לנסות

פארק המים במלון לאונרדו קלאב כולל מתקנים רטובים לכל גיל ומגלשות שוות, אבל הגדולה והחדשה מכולן, שלשמה שווה להגיע עד הלום היא מגלשת ניאגרה המתנשאת לגובה של 12 מטרים (קומה 3), ואורכה 30 מטרים. מהירות הגלישה היא שלושה מטר בשנייה. הילדים יעופו עליה, וגם המבוגרים לא יעמדו בפיתוי ויהיו חייבים לנסות.

איפה: מלון לאונרדו קלאב, אילת I לפרטים: 08-6363636

מתנשאת לגובה של 12 מטרים. מגלשת אקסטרים, לאונרדו קלאב אילת | צילום: צילום: איה בן עזרי

מחליקים על הקרח באייסמול

במדינה חמה כמו שלנו, להיכנס למקום קריר זה תמיד תענוג. כשאפשר גם להחליק, לקפוץ ולרגע להרגיש במקום אחר לגמרי – התענוג גדול עוד יותר. במרכזו של קניון אייס מול אילת נמצא מתחם החלקה אולימפי, המשתרע על שטח של 1800 מ"ר. מסביב לרחבת ההחלקה נמצאות כ-150 חנויות שיעסיקו היטב את ההורים בזמן שהילדים יחליקו בכיף. אם התעייפתם מהחלקה יש גם קולנוע בשבעה מימדים, מתחם לונה פארק מקורה עם משחקי וידאו וסימולטורים, ג'ימבורי ילדודס עם מגלשות ענק, תותחי כדורי ספוג, טרמפולינה, מבוך קרח ונדנדות.

איפה: רח' קאמפן, מתחם מלונות צפוני אילת I מתי: פתוח כל יום עד 23:00, גם בשבתI כמה: הכניסה למתחם חינם, האטרקציות בתשלום I לפרטים:  08-6379552

מה עושים באייסמול? צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_315' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_7c8y5pd7' duration='52'']

טיילת ארמונות הרודס: חדר בריחה לכל המשפחה

חשבתם לעצמכם פעם איך זה מרגיש להיות חלק מהפקה הוליוודית גדולה? בואו לנסות. במתחם שלושה חדרי בריחה: טיטאניק המתאים לכל הגילאים ובו תצטרכו לצאת מהספינה ולהציל את הנוסעים בה, הנגאובר- המתאים מגיל 16, וגרוויטי המתאים מגיל 15.

איפה: מתחם קארדו, טיילת ארמונות הרודס I כמה: 80-120 שקל לאדם, תלוי במספר המשתתפים I לפרטים: 072-3994969

דם , רצח וזוועות: חדרי הבריחה המפחידים בארץ. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_276' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_ukj51ugy' duration='48'']

המצפה התת ימי

טוב, אנחנו בהחלט לא מגלים לכם את אמריקה, אבל המקום הותיק הזה התחדש במתחם כרישים, וכבר מהכניסה המרשימה, הנשימה נעתקת. קיר שקוף ועצום חושף את החיים שמתחת למים במלוא העוצמה: 20 מיני כרישים, חתולי ים, עטלפי ים, כרישים ואלפי דגים מכל מיני מינים, צבעים וצורות, שוחים בתוך הבריכה המרשימה. במתחם תשמעו הספרים על שלל הכרישים, ותצפו בבריכת "תינוקות כרישים" המארחת את הכרישים הקטנים והצעירים, בה הם גדלים בבטחה עד שיוכלו להצטרף אל הכרישים הבוגרים והגדולים. זו רק ההתחלה, בפארק יש גם בריכת האכלה, בריכת צבים, שונית ים סוף, מגדל ובתוכו המצפה התת ימי השקוע מתחת לפני הים, אקווריום דגים נדירים ועוד. המקום מיועד לכל המשפחה אך גם מי שיגיע ללא ילדים ימצא את עצמו מתקשה לעזוב את החלון אל מעמקי הים.

לפרטים: טלפון 08-6364200  או באתר I כמה: מחיר כניסה לפארק המצפה התת ימי, 99 שקל למבוגר, 79 שקל לילד (גילאי 3-15). כרטיס הכניסה תקף לשלושה ימים.

מומלץ במיוחד: מתחם הכרישים. המצפה התת ימי, אילת | צילום: צילום: shutterstock

גלריית האמנים אילת

בסמוך למוזיאון העירוני עומד מבנה שקוף המשמש בית לאמנים תושבי אילת. בנוסף ליצירות מקומיות, מארחת הגלריה תערוכות שונות מהארץ ומהעולם. להבדיל מגלריות אחרות בארץ ובעולם הבוחרות נושא ואוצרות אותו, גלריית האמנים אילת נוסדה במטרה לחשוף את התרבות והיצירה האמנותית של תושבי העיר וסביבתה, לפיכך מוצג במקום מכלול עבודות מרהיב, צבעוני ומגוון ביותר: מפסלים ויצירות קרמיקה, דרך עבודות מצולמות, מצוירות ועד לתכשיטים וחפצי נוי.מבעד לקירות הזכוכית של גלריית האמנים נשקפים פארק התיירות, רחבת פסלי הדגים ורצועת החוף הצרה ומאפשרים דיאלוג בין המוצגים לבין הנוף וההשראה.

מתי: שני-חמישי 10:00-20:00, שישי 10:00-14:00, שבת 12:00-20:00 I איפה: רח' יותם, מול מרכז התיירות החדש אילת I לפרטים: 08-6340754

מצנחי הים האדום

מועדון מצנחי הים האדום מציע חוויית מצנחי רחיפה מעל הים, לצד שלל חוויות של ספורט ימי ואתגרי, המיועדים לחובבים ולמקצוענים כאחד. מצנחי הרחיפה הנגררים ע"י סירה מהירה. תוך שניות ספורות ממריא המצנח לגבהים עצומים מעל הים והגולש מוצא את עצמו בריחוף משכר מעל ארבע מדינות: ישראל, ירדן, מצרים וסעודיה. מי שהתנסה בריחוף באמצעות מצנח, לא ישכח את החוויה. עוד מציעה החברה ג'ט סקי אתגרי מהיר וסוחף, בהדרכת מדריכי סקי מוסמכים ומנוסים, נהיגה עצמית בסירות מנוע משפחתיות, רכיבה אתגרית על בננה, רכיבה על אבוב חדיש, סירת פדלים משפחתית. וחתירה בקייקים זוגיים.

איפה:חוף נביעות מול מלון רויאל ביץ' בחוף הצפוני I כמה: מחירי הפעילויות נעים בין 45 ל- 220 שקל, בהתאם לסוג הפעילות. ניתן להוזיל עלויות בקניית חבילה משולבת של פעילויות. I לפרטים 08-6378504

מתקררים: האטרקציות הרטובות הכי שוות בארץ. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_17' autoplay='0' credit='' desc='' kid='' duration='0'']

סלינג שוט אילת

אמנם אין פה מזגן, אבל כשאתה עף לאוויר במהירות 180 קמ"ש לא באמת חם לך. סלינג שוט אילת הוא כדור מתכת גדול ובו שני מקומות ישיבה לאמיצים בלבד, הקשור למערכת עוצמתית שמעיפה את הכדור למעלה. עוצמת הזינוק כל כך גדולה, היא מזכירה במעט את הלחצים המופעלים על גופם של טייסים. לא מעט חבר'ה שהגיעו למתחם היססו פעמיים-שלוש לפני שהתיישבו בתוך הכדור. אל תדאגו, יש חגורה חזקה שתקבע אתכם למקום. נסו ותהנו.

איפה: טיילת אילת I לפרטים: 08-6370955

צילום: יחסי ציבור
צילום: יחסי ציבור

RUN OUT

ראן אאוט הוא מבוך חידות ומשחק בריחה בדומה לקווסטים הזכורים לטובה משנות ה-90, הפעם באלקטרז, הכלא הידוע לשמצה. כאן תידרשו להפעיל את הראש, למצוא רמזים, לפענח צפנים ולפתור את החידה – במציאות, כדי להשתחרר מסורגי מתקן הכליאה. מושלם לערב עם חברים רציניים או למשפחה מגובשת.

איפה: התמרים 2 אילת I לפרטים 053-2552515

 מרכז התיירות החדש אילת

אין סיכוי שתצאו מפה צמאים. גוש הבטון הכעור שהיה צמוד לקלאב הוטל עבר "מייקאובר" רציני ועכשיו הוא מקום משכנם של לא פחות מ-20 ברים, דאנס-ברים ומועדונים! מלבד ברים ופאבים מרכז התיירות הוא גם ביתם של מסעדת ג'ינג'ר, קפה קפיש, הסירים של אמא, מסעדת דלהי ועוד. צאו לבלות, לחיים.

איפה: רח' יותם 1 אילת

עוד המלצות על חופשות מדהימות בפייסבוק שלנו