תל אביב מציגה: המלון שיארח את האירועים החמים של שבוע הגאווה

הרצאות, מופעים ומסיבת הפתיחה הרשמית: NYX תל אביב מזמין אתכם לסופ"ש גאה

זמן צפייה: 00:47

גאווה גם במלון: מלון NYX, מרשת מלונות 'פתאל', משתף פעולה עם עיריית ת"א- יפו והופך למלון הגאה הרשמי של אירועי שבוע הגאווה, זאת לראשונה בתולדות אירועי הקהילה הגאה בעיר.

החל מה- 25.5 יואר המלון כולו בצבעי דגל הקהילה הגאה ועד ה- 11.6 עם סיום אירועי שבוע הגאווה.  המלון, אשר יזוהה לראשונה בישראל כ"מלון גאה", יארח שלל אירועים רשמיים במסגרת שבוע הגאווה בעיר, לרבות מסיבת עיתונאים זרים, אשר הגיעו מכל העולם להתארח בישראל.

שלל אירועים רשמיים במסגרת שבוע הגאווה בעיר. מלון NYX
שלל אירועים רשמיים במסגרת שבוע הגאווה בעיר. מלון NYX | צילום: צילום: יח''צ פתאל

במסגרת שיתוף הפעולה בין עיריית ת"א-יפו למלון יתקיימו ארבעת האירועים המרכזיים במלון בהם, פאנל בנושא חינוך גאה ומבט על תהליכים פסיכו- חינוכיים עם נוער להט"בי של העיר ת"א- יפו בשיתוף השירות הפסיכולוגי החינוכי העירוני.

>>תל אביב נבחרה לעיר הטובה בעולם ב-2017

בנוסף, יומיים לפני המצעד הגדול יתקיים אירוע ראשון מסוגו, פתוח לקהל הרחב ברחבת המלון, של אגודת הלהט"ב בשיתוף האופרה הישראלית. מופע האופרה יכלול עיבודים מיוחדים לשירי להקת ABBA ויסתיים במסיבת קונספט של 'Saturday night fever'.

כמו כן, המלון יצר שיתוף פעולה עם ליין המסיבות הבינלאומי, 'פאג', לליין משותף תחת השם - 'PAG x NYX TECHNO PRIDE', כאשר מסיבת הפתיחה הרשמית לסופ"ש הגאווה תתקיים ב- NYX בתאריך ה- 7.6 במסגרת השת"פ תוביל המשאית הרשמית של ה'פאג' ומלון NYX תל אביב את מצעד הגאווה המרכזי שייערך ב- 9.6 בעיר, ובערב המצעד יארח ליין ה'פאג' את מלון NYX תל אביב למסיבה המרכזית במועדון 'האלפאבית'.

אורחי המלון ייהנו מחבילת הטבות ייחודית הכוללת חבילת מרצ'נדייז אישית. כמו כן במהלך שבוע האירועים יפעיל המלון שלושה שאטלים במהלך היום חינם לחוף הילטון (כיוון אחד).

נדב פתאל, מנהל חטיבת השיווק של רשת פתאל, מסר: "NYX תל אביב ביסס עצמו בשנה האחרונה כמלון מוביל, אורבני וייחודי בנוף של העיר תל-אביב. אנו גאים לקחת חלק באירוע הגדול של העיר ולהיות לראשונה המלון הרשמי של העירייה במסגרת שבוע האירועים. אין לי ספק כי המלון, אשר הפך בשנה האחרונה למותג עולמי, ייתן לתיירי החוץ ופנים חוויה ייחודית ויציע אלטרנטיבה תיירותית לשבוע זה שטרם נראתה".

מחירי חבילות האירוח במלון במהלך שבוע הגאווה: 1,110 שקל ליחיד ללילה כולל ארוחת בוקר, 1,220  לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר.

עוד ב-Mood

צ'ק אין על הגג: ביקרנו במלון הכי סקסי בתל אביב

[brightcove_iframe video_id='mood_article_263' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_hapfqltt' duration='1929']

החופשות החמות של הקיץ עכשיו אצלנו בפייסבוק