הצצה לדיוטי פרי החדש שנפתח היום בנתב"ג

עמדות ביומטריות, עיצוב ברוח שדרות בן גוריון ודיוטי פרי חדש: טרמינל 1, שנועד לטיסות הלואו קוסט הבינלאומיות, נפתח היום בנתב"ג. צפו

זמן צפייה: 01:03

לא רק בטרמינל 3: היום (ב') נחנך טרמינל 1 המחודש בנמל התעופה בן גוריון, שישמש את טיסות הלואו קוסט הבינלאומיות בנתב"ג. בטרמינל 1, שנפתח היום לשירות מלא לנוסעי טיסות, נבנה גם דיוטי פרי חדש וצפויים לעבור בו מדי שנה כמיליון וחצי נוסעים.

הטרמינל עוצב מחדש ברוח שדרות בן גוריון | צילום: יח''צ

בטקס הפתיחה שנערך היום, אמר שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ כי "שדרוג טרמינל 1 לטיסות הלואו קוסט היא ההוכחה הטובה ביותר להצלחתה של מהפכת השמיים הפתוחים, בזכותה הגיעו לישראל טיסות הלואו קוסט, שטרמינל 1 תוכנן במיוחד עבורן. כמי שהוביל את מהפכת השמים הפתוחים, משלב הרעיון עד ליום החגיגי הזה, עבורי זהו יום משמח במיוחד".

גם לשם תטוסו מטרמינל 1 החדש: מה עושים באילת? 

[brightcove_iframe video_id='mood_article_315' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_7c8y5pd7' duration='1929']

במסגרת הסבת טרמינל 1 לטיסות ה"לואו קוסט" עוצב מחדש הטרמינל לשירות הנוסעים בטיסות הבינלאומיות ברוח שדרות בן גוריון. במסגרת השדרוג הותקנה בו מערכת בידוק בטחונית אוטומטית (HBS) לכבודת הנוסע ושיפור השירות תוך רמת בטחון גבוהה כגון זו הקיימת בטרמינל 3, מתחם הבידוק לכבודת יד הורחב תוך הוספת טכנולוגיות בידוק ביטחוניות, נוספו עמדות לדרכונים ביומטרים ונפתחו תשעה שערי יציאה למטוסים נוספים ועוד.

כך הוא נראה אחרי השיפוץ. טרמינל 1 | צילום: סיוון פרג'

ומה עם שופינג? ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי השיקה הבוקר את חנות הדיוטי פרי T1/DUTYFREE בטרמינל 1 המחודש בנתב"ג. החנות מציעה מגוון רחב של מוצרים בקטגוריות השונות : טיפוח ובישום, אלכוהול, טבק ושוקולד מהמותגים ורבי-המכר המובילים בעולם. בנוסף, נפתחו בטרמינל המחודש חנויות נוספות של מוצרי אלקטרוניקה, ספרים ומתנות, אופנה ,רשת מכשירי חשמל ופלאפונים, וחנות של רשת הספורט פוט לוקר, החנות היחידה של המותג במתחם נמל התעופה בן גוריון.

בטרמינל נפתח היום גם דיוטי פרי חדש, כולל חנות של רשת Foot locker | צילום: shutterstock

מרשות שדות התעופה נמסר כי היקף הטיסות של חברות ה"לואו קוסט" צפוי לגדול בשיעור של כ-10 אחוז, והן תהוונה  כ-7 אחוזים מסך כל טיסות הנוסעים הסדירות הבינ"ל.

חדש בנתב"ג: חברת התעופה הטובה בעולם נחתה בישראל

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-abroad-tourism-news-002-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_s0hj1l3e' duration='72']

אתם חייבים את זה לעצמכם: מזוודה עם מדפים נשלפים. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_248' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_nf62rgax' duration='1929']

היעדים השווים של הקיץ עכשיו בפייסבוק שלנו