טראמפ מגיע: כמה יעלה לכם לישון במיטת הנשיא?

שינויים בטיסות, מלון שלם שנסגר עבור הפמלייה הנשיאותית, וכמה זה יעלה לכם: כל מה שצריך לדעת על ביקור הנשיא האמריקאי בישראל

זמן צפייה: 02:12

נערכים לביקור הנשיאותי: מלון "המלך דוד" בירושלים נמצא  בהכנות אחרונות לקראת ביקורם של נשיא ארצות הברית, מר דונלד טראמפ ורעייתו מלניה. המלון, על כל 233 הסוויטות והחדרים שלו, ייסגר לטובת הביקור של הזוג הנשיאותי של ארה"ב החל מהשעה 16:00 היום (שני), ויהפוך ליעד סטרילי עד לסיום ביקורו של נשיא ארה"ב בישראל.

עוד נמסר כי למלון תגיע כל פמלייתו של הנשיא, הכוללת בין השאר גם את בתו איוונקה טראמפ ובעלה ג'ארד קושנר, מזכיר ההגנה של ארה"ב מר ג'יימס מאטיס ומזכיר המדינה של ארה"ב מר רקס טילרסון ועוד.

רשת מלונות דן תציב לרשות המשלחת את כל חדרי מלון דן פנורמה ירושלים (290 חדרים) ומלון דן בוטיק (129 חדרים) הסמוכים למלון "המלך דוד". כך שבסך הכל יוקצו כ-652 חדרים עבור ביקור זה.

הנשיא ילון בסוויטה הנשיאותית של המלון. אם תרצו לישון בה בעצמכם יהיה עליכם להיפרד מסכום שנע בין 5,550-5,900 דולר ללילה, כלומר בסביבות 20 אלף שקל, בהתאם לעונה.

כ-20 אלף שקל ללילה. הסוויטה הנשיאותית בה ילון הנשיא
כ-20 אלף שקל ללילה. הסוויטה הנשיאותית בה ילון הנשיא | צילום: צילום: אורי אקרמן

לפני הנשיא טראמפ, התארחו במלון גם נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה (בביקורו כנשיא וכסנטור), הנשיאים לשעבר גורג' וו.בוש, ג'ורג' בוש האב, ביל קלינטון, רעייתו מזכירת המדינה הילארי קלינטון, קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, חוסיין מלך ירדן לשעבר, הנסיך צ'ארלס יורש העצר הבריטי, נשיא צרפת ניקולא סרקוזי, יורש העצר הספרי הנסיך פליפה, הזמרת ברברה סטרייסנד, הזמר בונו מ-U2, מרתה סטיוארט, שחקן הקולנוע הבריטי רוג'ר מור ועוד רבים.

שינויים בטיסות מנתב"ג

מטוסו של הנשיא, "אייר פורס 1", ינחת בטיסה ישירה מריאד - בירת ערב הסעודית - ואז יפגוש טראמפ את ראשי המדינה וסגל א'.

ביקורו של הנשיא אף יביא לשינויים בטיסות בנמל התעופה בן גוריון: רשות שדות התעופה מדווחת כי לקראת הביקור יועברו הטיסות הבינלאומיות מטרמינל 1 לטרמינל 3, החל מיום שני ה-22 לחודש ועד יום רביעי ה-24 לחודש. כל טיסות הלואו קוסט שאמורות לצאת מטרמינל 1 מיום שני בשעה שלוש בבוקר ועד יום רביעי בשעה שלוש בבוקר - יועברו לטרמינל 3.

לוח הטיסות המעודכן. מה עם הטיסה שלכם?
לוח הטיסות המעודכן. מה עם הטיסה שלכם?

עוד נמסר כי הטיסות הפנים ארציות יישארו ללא שינוי. רשות שדות התעופה מתריעה מראש כי לנוכח המצב המיוחד שיווצר במהלך ביקורו של טראמפ, עלולים להיווצר עומסים שידרשו היערכות של הנוסעים מראש.

למה טראמפ רוצה לוותר על האייר פורס 1? צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_210' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_5no8paxt' duration='1929']

המגרש הביתי שלו: כך נראה המלון של טראמפ בארה"ב. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_208' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_pdhu9of3' duration='1929']

החופשות החמות של הקיץ עכשיו אצלנו בפייסבוק