אהרוני וגידי נקלעו לזיהום החריג בניו דלהי: "כמו לנשום מאפרה"

השניים הגיעו לבירת הודו במסגרת צילומים: "האוויר בצבע חום-אפרפר". רמת הזיהום בעיר, שבה גרים כ-20 מיליון איש, היא מהגבוהות בעשור האחרון. התושבים נדרשו ללבוש מסכות. "רוצה לעבור מדינה"

זמן צפייה: 03:54

זיהום כבד וחמור נרשם בימים האחרונים בניו דלהי בירת הודו. ערפיח, שילוב של ערפל ופיח, כבד ורעיל מכסה את העיר. כמו כן, רמות זיהום האוויר שנמדדו הן מהגבוהות בעשור האחרון.

אהרוני וגידי נקלעו לזיהום החריג במסגרת צילומים לעונה החדשה, וסיפרו לחדשות 13 כי "כשאמרו זיהום לא שיערנו לעצמנו מה זה אומר, עד שהגענו לכאן. האוויר בצבע חום-אפרפר. זה כמו לנשום מאפרה".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

החשוד ברצח אשתו בדרום: פרופ' גיורא פרי; מעצרו הוארך ב-4 ימים

הבכירים שנעצרו בחשד לשחיתות: ראשי הרשויות קריית אתא ותל מונד

בכירי מערכת המשפט הודפים את הביקורות: "ההתקפות אינן ראויות"

זיהום האוויר החמור בניו דלהי, בירת הודו
זיהום האוויר החמור בניו דלהי, בירת הודו | צילום: רויטרס

בשל הזיהום, הונחו התושבים ללבוש מסכות, ושירותי הרפואה הכריזו על מצב חירום וחילקו יותר מחמישה מיליון מסכות ואמצעי הגנה שונים. זאת, לאחר שרבים חוו קשיי נשימה וצריבות בעיניים.

כמו כן, בתי ספר וגנים בעיר נסגרו. נוסף על כך, טיסות רבות בוטלו, בשל העובדה שהזיהום השפיע גם על תנאי הראות, שבחלק מאזורים הפכה אפסית.

תייר גרמני סיפר: "זה קיצוני מנקודת מבטי. אני מעולם לא חוויתי דבר כזה. הגעתי לכאן אתמול ואז קניתי את המסכה הזאת". תושב מקומי הוסיף כי "אני מרגיש איום ונורא, אני רוצה גם לעבור מדינה כי אני די צעיר ואני עדיין בשלב של בניית חיי וביסוס הקריירה".