שמינית גמר ליגת האלופות: ברצלונה נגד צ'לסי

ברצלונה תארח במגרשה את צ'לסי בקרב הגומלין בשלב השמינית של ליגת האלופות. שידור חי ב-HD ברשת ערוץ 13

זמן צפייה: 00:30

לצפייה ישירה בשידור חי - צ'לסי נגד ברצלונה ליגת האלופות 2018 - לחץ כאן

יריבות מאוד מעניינת נולדה בשני העשורים האחרונים בין ברצלונה לצ'לסי. היו אלה טרי למפארד ומוריניו בצד האחד מול צ'אבי, אינייסטה ומסי בצד השני. מסי שבר במשחק האחרון מול צ'לסי בצורת של תשעה משחקים ללא שערים מול הקבוצה הלונדונית, הפרעוש שכל קבוצה באירופה ניסתה ללא הועיל להצר את צעדיו פגש את הקבוצה היחידה שהצליחה במשימה (ברמה האישית) וגבר עליה. 729 דקות שיחק מסי מול צ'לסי ולא כבש אף לא פעם אחת, עד המשחק הראשון מבין השניים שהתקיים לפני כשלושה שבועות אז קיבל מסי (עוד) מסירה גאונית מאינייסטה והשווה את התוצאה ל-1:1 ויותר מזה העניק שער חוץ יקר ערך לקבוצה הקאטלונית.

מסי

אז טרי ולמפארד כבר לא (הראשון משחק באסטון וילה והשני פרש מכדורגל בשנה שעברה) ומוריניו מאמן את האדומים ממנצ'סטר, ועדיין כל מפגש בין צ'לסי לברצלונה מתפתח למותחן איכותי. אדן הזאר, פברגאס ווויליאן ינסו להבקיע שער אחד יותר מברצלונה או לייצר תיקו מעל 1:1 מה שיבטיח את עלייתם לרבע גמר ליגת האלופות.

ברצלונה מן הצד השני תדע לבוא מרוכזת ודרוכה, כי 1:1 בחוץ זו תוצאה נהדרת עבורה אך עדיין נשארו להם תשעים דקות קשות בקאמפ נואו כדי להשלים את המשימה. כל השחקנים בריאים אף שחקן לא גורר כרטיסים מהמשחק האחרון, מה שיבטיח לנו ככל הנראה עוד ערב של כדורגל מצוין ומותח ואת כל התענוג הזה תוכלו לראות בחינם ובאיכות HD ברשת, ערוץ 13. תבלו