לקחנו את דונלד טראמפ לראות דירות בירושלים

לכבוד השבעתו של טראמפ ולאור כוונותיו להעביר את שגרירות ארה"ב לירושלים, החלטנו להמליץ לו על לוקיישנים מעניינים בבירה

זמן צפייה: 01:35

אחת מההתבטאויות היותר מסעירות של נשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ, והיו מאות כאלה, הייתה תוכניתו להעביר את שגרירות ארה"ב מתל אביב לירושלים. אז, לכבוד כניסתו לתפקיד רצינו לעזור לו – נדל"נית, עם כמה לוקיישנים משובחים בבירה.

טראמפ הוא נשיא ארה"ב, האיש החזק העולם, מלך האנושות, המדאר הפאקר של היקום – ומעל הכל סולטן. ואם כבר יש בריכה, מה הבעיה להרים בניין, שני שומרים וכמה חארות שלא מאשרים ויזה?

אתה יודע מה המקבילה הירושלמית לשגרירות התל אביבית, זאת שנמצאת על הטיילת עם הבחורות הכי יפות בעולם שהולכות לצד החוף הכי יפה בעולם על רקע השקיעה הכי יפה בעולם? בדיוק, מנהרות הכותל, ככה גם תספוג קצת קדושה, וגם כשיתפסו אותך על שחיתות – יהיה לך מאיפה לברוח.

דונלד, בוא, אנחנו רוצים שתרגיש בבית. כלומר בניו יורק, כלומר בבניין שלך בשדרה החמישית שנמצא ממש מקביל לרוקפלר סנטר, שזה ממש ממש כמו מוזיאון רוקפלר הירושלמי, שגם לניר ברקת אין מושג מה זה.

שמע, אנשים טוענים שאתה דומה לקולקציה מכובדת של בעלי חיים,  אני אישית לא רואה את זה. מה הקשר בינך לבין כלב או כבשה או חתול שלא לדבר על סוס, או קוף, או אלוהים יודע מה, אבל מה נתחיל להתווכח או שפשוט נסבלט אותך לארבע שנים בגן החיות התנ"כי?

אני אומר, אם כבר ניצחת את הילארי, בוא תעשה לה, וכמובן לביל, מחווה נשיאותית ותעביר את השגרירות לגן סאקר. 

דונלד, מה ארה"ב יודעת לעשות? לא, חוץ מפורנו, תתבגר. כסף, נכון ו....סרטים!. וורלד סטוק מרקט פוגש את הוליווד. או בגרסא הירושלמית-  "הדוד סם". שפיגל.

אתה וביבי הרי חברים טובים נכון? אז, עזבו, אין למה לחכות, הגיע הזמן למסד את הקשר ולעבור לגור ביחד. רחוב בלפור, שכונת רחביה. גם חדר משלך, וגם תאכל מלא גלידת פיסטוק.

ואחרי שתריבו כי בטח תשכח מכל מה שהבטחת לו והוא ייאלץ לעשות לך "מני נפתלי", תעזוב הכל ותנסה פשוט להסתפק בשדרות ירושלים. בתל אביב.

גוד לאק.