תוכנית טלוויזיה ברוסיה מציגה: "יהודים בשואה" על הקרח

אשתו של הדובר של נשיא רוסיה פוטין החליקה על הקרח בתוכנית בסגנון "רוקדים עם כוכבים" - ועוררה סערה

זמן צפייה: 00:20

החלקה על הקרח בנושא השואה, זה משהו שהעולם עדיין לא ראה, אבל התרחש אמש (מוצ"ש) בתוכנית טלוויזיה פופולרית ברוסיה שנקראת "עידן הקרח", בסגנון "רוקדים עם כוכבים" - בהחלקה על הקרח.

ה"כוכבת" בזוג הרקדנים היא טטיאנה נבקה - אשתו של הדובר של נשיא רוסיה פוטין, ויחד עם רקדן הקרח אנדרו בורקובסקי הם רקדו על רקע השיר "החיים יפים" של אחינועם ניני, מתוך הסרט הידוע על השואה באותו השם, של רוברטו בניני.

השניים לבושים בכותנות פסים וסימון של טלאי צהוב, בדומה לאלו שלבשו יהודים בשואה, ואם זה לא מספיק - הרקדן מצדיע במועל יד ומסמן בשתי אצבעות על שפתיו העליונות, בדומה לשפמו של היטלר.

%d7%9e%d7%95%d7%a2%d7%9c-%d7%99%d7%93

חלקים מהריקוד הועלו לרשת והביאו לסערה גדולה ברשתות החברתיות. הגולשים כתבו תגובות כמו: "מה לעזאזל" ו-"זה כל כך פוגעני, בלתי ראוי וחסר טאקט. השואה היא כתם על האנושות ואין להם שום זכות להשתמש בה כהשראה למופע על הקרח לעזאזל. מה נסגר עם אנשים?".

גולשת אחרת כתבה: "זה גורם לי להרגיש כל כך כועסת, איך הם חושבים שזה בסדר?", וגולש נוסף כתב בציניות: "כן, כי לאנשים במחנות השמדה היה כוח להחליק על הקרח ו-וואו עבודות פרך שוברות גב, תוך סכנה שירו בך זה כל כך כיף!".