מנכ"ל סמסונג הודיע על התפטרות

המנכ"ל המתפטר טען כי החברה צפויה להתמודד עם "משבר חסר תקדים", והוסיף כי "הגיע הזמן שהחברה תתחיל מחדש, עם הנהגה צעירה שמגיבה בצורה טובה יותר לאתגרים"

"מתמודדים עם משבר חסר תקדים" | צילום: רויטרס

מנכ"ל סמסונג אלקטרוניקה וואן או-איון התפטר היום (שישי) מתפקידו, כשהוא מסביר שענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית צפויה להתמודד עם "משבר חסר תקדים". זאת למרות שרווחי החברה צפויים לשבור שיא בתום הרבעון השלישי.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק

התפטרותו של וואן מגיעה לאחר מאבק החברה להתגברות על פרשת השוחד החמורה שנחשפה בחברה, במסגרתה נשלח ראש אימפריית סמסונג לי ג'י-יונג לכלא. משבר נוסף שהחברה עודנה מתמודדת עימו הוא הריקול שביצעה בשנה שעברה בעקבות התפוצצות סוללות מכשיר הדגל שלה Galaxy Note 7.

למרות הפרשות שהכתימו את שמה, החברה נהנית מרווחים גבוהים ביותר - בין יולי לספטמבר השנה עומדים רווחי החברה על כ-12.8 מיליארד דולרים. המנכ"ל המתפטר הסביר כי "למזלנו, החברה מפיקה את התוצאות הטובות ביותר שלה, אך אלה הם פירות של השקעות שנעשו בעבר".

"כשאנחנו מתמודדים עם משבר חסר תקדים", אמר המנכ"ל היוצא וואן. "אני מאמין שהגיע הזמן שהחברה תתחיל מחדש, עם הנהגה צעירה שמגיבה בצורה טובה יותר לאתגרים העולים מהשינויים המהירים בתעשיית ה-IT".

צפו: השקת גלקסי נוט 8
[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1849' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_xpzwu48d' duration='199'']