ASOS עלה באש בפאתי ברלין: "סחורה בשווי מיליונים נהרסה בשריפה"

שריפה שפרצה במחסן של ענקית ההלבשה האינטרנטית ASOS בפאתי ברלין גרמה להרס של מיליוני פריטים שהוזמנו באינטרנט, בשווי כולל של 6.25 מיליון ליש"ט

אסוס, בגדים, אינטרנט, ASOS, חנות. סחורה בשווי 6.25 מיליון ליש"ט נהרסה
אסוס, בגדים, אינטרנט, ASOS, חנות. סחורה בשווי 6.25 מיליון ליש"ט נהרסה | צילום: רויטרס

ענקית האופנה האינטרנטית הבריטית ASOS הודיעה היום (שלישי) כי בעקבות שריפה שפרצה במחסן החברה בפאתי העיר ברלין, נהרסה סחורה בשווי 6.25 מיליון ליש"ט (29 מיליון שקלים).

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

מרכז התפוצה "יורוהאב 2" של החברה הכיל כשבעה מיליון פריטים כשהדליקה פרצה בשעה 03:00 לפנות בוקר. על פי ההודעה, המחסן הבודד שנפגע מהלהבות הכיל כשני מיליון פריטים. מ-ASOS נמסר כי החברה מבוטחת לחלוטין במקרה של אובדן סחורה ופגיעה בעסקים.

זוהי לא הפעם הראשונה שחברת קמעונאות האופנה האינטרנטית נפגעה כתוצאה משריפה. מרכז התפוצה המרכזי של החברה בלונדון עלה באש בשנת 2014 וגרם לנזק בשווי 30 מיליון ליש"ט (140 מיליון שקלים). בשנת 2005, פיצוץ מיכלי דלק גרם להרס רב לאחד ממחסני החברה.

"המרכז הלוגיסטי של ASOS שאחראי על אספקת מוצרים להזמנות לישראל נמצא בבריטניה והוא לא נפגע", אומר יניב בן טובים, מנכ"ל E-post, שמפעילה 350 נקודות בפריסה ארצית ומשמשת כחברת ההפצה הבלעדית של ASOS בישראל. "השריפה בברלין לא צפויה להשפיע בשום צורה על הלקוחות הישראלים של האתר. בכל מקרה, כל ההזמנות מוגנות בביטוח כנגד מקרים כמו שריפה ועל כן אין כל סיבה לדאגה ללקוח הישראלי".