בן 50 נהרג בתאונת דרכים בדרום הארץ

רכבו של הגבר התהפך בכביש 6 בסמוך לצומת להבים לאחר שהתנגש ברכב אחר. מותו נקבע במקום. גבר אחר נפצע באורח קל

הקטל בדרכים: בתאונה קשה שאירעה הלילה (שישי) בכביש 6 סמוך ליישוב להבים בדרום הארץ נהרג גבר כבן 50 ואחר נפצע באורח קל. נסיבות התאונה לא ברורות ונמצאות בחקירה. הגבר נלכד ברכב ובתום פעולות החילוץ מותו נקבע במקום.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

הדיווח הראשוני על רכב שהתהפך בכביש 6 לכיוון צפון סמוך לצומת להבים התקבל במוקד מד"א בשעה 03:15. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו כי נאלצו לקבוע את מותו של הגבר לאחר שחולץ מהרכב ללא רוח חיים. בנוסף העניקו צוותי מד"א טיפול רפואי לגבר אחר שנפגע והוא פונה על ידם לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא פצוע באורח קל.

התהפכות המשאית ליד עובדה (כבאות והצלה)
התהפכות המשאית ליד עובדה (כבאות והצלה)

מהמשטרה נמסר כי ההרוג הוא נהג הרכב בשנות החמישים לחייו. כוחות משטרה ובוחן תאונות דרכים הגיעו למקום והחלו בחקירת נסיבות התאונה. כביש 6 נחסם לתנועה שני ק"מ צפונית ממחלף בית קמה. נהגים מתבקשים לנסוע בצירים חלופיים.

פרמדיק מד"א נג'יב סאנע סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב מסחרי הפוך ובסמוך רכב פרטי. ברכב ההפוך נלכד בכסא הנהג גבר כבן 52. הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית. תוך פעולות הכבאים לחלצו מהרכב ניסינו להעניק לו טיפול רפואי ולאחר שחולץ ביצענו בדיקות רפואיות. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. נהג הרכב הפרטי גבר כבן 30 היה בהכרה והתהלך, לאחר בדיקה רפואית פינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר קל".

התהפכות הרכב הפרטי בדרום הארץ באה לאחר שאתמול נהרגו שני חיילים בהתהפכות משאית תובלה צבאית בכביש 12 כחמישה קילומטרים צפונית לאילת. צוותי מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בחיילים פעולות החייאה בסופן נאלצו לקבוע את מותם של השניים.

מתחקיר ראשוני עולה כי הנסיעה הייתה נסיעה מנהלית תקינה של חטיבת מילואים. עוד עולה מהתחקיר כי המשאית נסעה שלא בהתאם לתנאי הדרך ובזמן עיקול, המשאית המשיכה בנסיעה ישרה. בעקבות כך המשאית התדרדרה ושני החיילים נמחצו למוות.