תאונה קטלנית בנגב: 2 נהרגו

לפחות שני בני אדם נהרגו בתאונה קטלנית סמוך לירוחם שבנגב. חמישה בני אדם נוספים נפצעו, מתוכם שלושה באורח קשה. פרמדיקים של מד"א פינו את הפצועים לביה"ח סורוקה

זמן צפייה: 00:25

גבר ואישה כבני 50 נהרגו וארבעה נוספים נפצעו בתאונת דרכים קטלנית בכביש 224 סמוך לצומת הנגב לכיוון ירוחם. פרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותם של ההרוגים והעניקו טיפול רפואי לפצועים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת .

על פי הדיווח של מד"א לפחות פצועה אחת פונתה מהמקום במצב קשה, השניים הנוספים במצב בינוני. כלל הפצועים פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. כוחות משטרה שהועזקו למקום סגרו את הכביש לתנועה והחלו לחקור את נסיבות המקרה.

תאונת הדרכים בדרום
תאונת הדרכים בדרום | צילום: יוסי זיסו דוברות מד''א

ביום רביעי השבוע נהרגו חמישה בני אדם ושלושה נפצעו קל-בינוני בתאונת דרכים קטלנית סמוך לישוב שקד בצפון השומרון. מתחקיר ראשוני עולה כי משאית התנגשה ברכב מסחרי שהוביל פועלים פלסטינים.

"המראה היה מזעזע, ראיתי רכב מסחרי מעוך ומפורק לחלוטין", סיפר חובש רפואת חירום של מד"א וואיל ג'מאל. "בתוך הרכב נלכדו 4 גברים כבני 40 ומחוץ לרכב שכב גבר נוסף. הם היו מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק, לאחר בדיקה רפואית נאלצנו לקבוע את מותם של החמישה".

על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מתחילת השנה נהרגו 221 בני אדם בתאונות דרכים, לעומת 203 בני אדם בתקופה המקבילה אשתקד. מתחילת חודש יולי נהרגו 25 בני אדם בתאונות דרכים.

צילום: יוסי זיסו דוברות מד''א