הורים מהנגב חשודים בהתעללות בבנם בן הארבעה חודשים

זוג מפזורת כסייפה עוכב בחשד שהתעלל בבנו התינוק, שפונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. מצבו טוב. הם חשודים בהתעללות בחסר ישע, ויובאו בהמשך היום בפני שופט לדיון בהארכת מעצרם

אזיקים. אילוסטרציה
אזיקים. אילוסטרציה | צילום: רויטרס

זוג הורים מפזורת כסייפה שבנגב עוכבו אמש (שלישי) בחשד להתעללות בבנם התינוק בן הארבעה חודשים. התינוק פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, מצבו מוגדר טוב. השניים חשודים בהתעללות בחסר ישע, ומעצרם הוארך בשלושה ימים.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

דיווח: 10 הרוגים בתקיפת ישראל בסוריה – בהם איראנים

"רציתי להיות המנכ"ל": ריאיון פרישה בלעדי עם פרופסור גרוטו

עוצר לילי והגדלת קנסות: רה"מ הנחה את המל"ל לגבש הגבלות חדשות

אישה באזיקים
אישה באזיקים | צילום: רויטרס

אתמול, כזכור, מת התינוק בן הארבעה חודשים מאשקלון, שהוריו חשודים כי התעללו בו. זאת, לאחר ששלשום נקבע לו מוות מוחי. לפני כן, הוא היה מאושפז במשך שבוע מחלקה לטיפול נמרץ ילדים עם חבלת ראש קשה. ההודעה בדבר מותו נמסרה למשפחה. בעקבות מות התינוק, החשד נגד ההורים השתנה מהתעללות בחסר ישע לעבירת המתה .

בתחילת השבוע אמר נציג המשטרה בדיון בהארכת המעצר של ההורים כי "התינוק אינו מגיב", וסיפר כי "נגרם לו נזק מוחי בלתי הפיך". מעצרם של השניים הוארך אז בחמישה ימים, זאת אחרי שהחשד לגביהם התחזק בעקבות תכתובות וואטסאפ בינם לבין בני משפחתם, שהוצגו בדיון.

באחת ההתכתבויות בין ההורים, כתבה האם לאב כי "כשקילחתי אותו לפני כמה ימים ראיתי את זה ועכשיו זה נהיה יותר כהה". האב השיב: "הוא קיבל מכה שם. זה לא ממאמץ, זה סימן שמתאחה ממכה. תמרחי לו אלוורה על עמוד השידרה עד שייספג, לפחות שלא יכאב לו".

ביום שישי האחרון הורשו הוריי הפעוט לבקר אותו בבית החולים. תחילה, היה זה האב שהובא למקום על ידי השוטרים, ולאחר מכן הצטרפה האם. היא נפגשה עם הרופאים וקיבלה עדכון בדבר מצב התינוק, ובתום הביקור הם הוחזרו למעצר.