הורים מי-ם חשודים בהתעללות בבנם הפעוט שאושפז עם חבלות קשות

המשטרה קיבלה דיווח לפני כמה ימים מבית חולים על בן שנתיים שהגיע למקום כשהוא סובל מחבלות, ועצרה את השניים, תושבי העיר העתיקה. המשטרה תבקש להאריך את מעצר הזוג

זמן צפייה: 00:19

הורים מירושלים נעצרו אתמול (שלישי) בחשד שהתעללו בבנם הפעוט בין השנתיים, שאושפז בבית חולים כשהוא סובל מחבלות קשות. בית החולים דיווח למשטרה על הפעוט, שהגיע לאשפוז לפני כמה ימים, והיא לקחה את השניים, המתגוררים בעיר העתיקה, לחקירה, שבסיומה נעצרו. המשטרה תבקש להאריך את מעצרם.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

לקראת השלב הבא של פתיחת המשק: מקדם ההדבקה עלה ל-1

סקר חדשות 13: יש עתיד מתחזקת, לראשונה – תיקו בין בנט לסער

קבינט הקורונה אישר: ישראלים יוכלו לשוב ארצה ללא ועדת חריגים

אישה צעירה באזיקים
אישה צעירה באזיקים | צילום: רויטרס

אתמול, עצרה המשטרה אב מהדרום בחשד שהתעלל בבנו התינוק, בן כמה ימים. זאת, בעקבות סרטונים שהעלה לחשבון הטיקטוק שלו. באחד מהם הוא נראה מחזיק אותו בצורה מסוכנת ביד אחת, ובאחר נשמע שואל אותו שוב ושוב מדוע הוא בוכה, תוך כדי שהתינוק צורח. הסרטונים גררו תגובות נזעמות של גולשים, ואחד מהם הגיש תלונה במשטרה.

בחקירתו, טען האב כי העלה את הסרטונים כדי להרוויח כסף וכי התינוק לא נפגע. הוא שוחרר ובהמשך נחקרה גם אשתו. כעת במשטרה חוקרים אם אכן מדובר בהתעללות, או במעשה שנוי במחלוקת שאינו עומד ברף פלילי.

"זה נראה רע, אין ספק. אתה יודע, התמונה עצמה שאתה בוחר לסטורי שלך נראית הכי רע שיש אבל מי שמסתכל הסרטון, רואה באמת שהילד בטוח", אמר האב לחדשות 13. "לפני יומיים הייתה אצלנו משטרה בבית. הגיעו, בדקו שהכול בסדר. הזמינו אותי לחקירה יום אחרי, הייתי בחקירה בערך 15-20 דקות. הסברתי לחוקר עצמו שהכול נעשה בהתרסה ושם זה נגמר, ושחררו אותי הביתה".