משפחתו של ההרוג במסיבת הטבע: "אבא של משה כל הזמן דאג"

חקירת הרצח בִּמסיבת הטבע באליקים אתמול מתקדמת, כך אומרים היום במשטרה. למשפחתו של הצעיר משה אשכנזי ממגדל העמק, שנדקר למוות, יש טענות למדינה

משה אשכנזי הצעיר שנרצח במסיבת טבע

משפחתו של משה אשכנזי ממגדל העמק מתקשה להתמודד עם הבשורה על מות הבן, שיצא עם חברים אמש (שבת) להשתתף במסיבת טבע באליקים. "הוא אמר להורים שהוא הולך למסיבה, והאבא כל הזמן דאג והתקשר - והוא אמר לו 'אבא, הכל בסדר'", משחזר ליאור בוסקילה, קרוב משפחתו. "זה מסיבות שאתה לא יודע... זה מסיבות של 50-50".

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

במסיבה - שכנהוג באירועים מסוג זה, לא היו לה אישורים - היו עשרות אנשים ששתו ככל הנראה כמויות גדולות של אלכוהול וחלקם גם צרכו סמים. לפתע התפתחה קטטה אלימה, בה משה נדקר ונפצע אנושות וצעיר אחר מהקריות נפצע בינוני עד קשה.

"קיבלנו קריאות למוקד מגן דוד אדום על דקורים באזור תחנת הדלק אליקים", משתף אורן אביטן, סגן מנהל מרחב כרמל במד"א. "סיום האירוע הוא הרוג במקום, ופצוע במקום במצב קשה שהועבר לבית החולים רמב"ם".

לדברי בוסקילה, הקטטה פרצה בשל מריבה על התזות מים. "מסיבות כאלה מטומטמות ילדים הולכים", הוא אומר בצער. המשתתפים מיהרו להתפזר ברגע שהבינו שהיה אסון. מספר צעירים עוכבו וצו איסור פרסום הוטל על החקירה. בינתיים החקירה נמשכת בתקוה, להגיע לעוד צעירים ומשתתפים באותה מסיבת טבע.

משפחתו של משה מתחה היום ביקורת על מסיבות שכאלה. "במקום לפעול נגד הדברים האלה, המדינה דואגת רק לכיס", זועם בוסקילה. "מי שמפיקים את המסיבות האלה עושים ערימות של כסף, אבל מעבר לזה הם לא יודעים מה קורה שמה, בין השורות של האנשים. אנשים שם לוקחים סמים כאילו אין מחר".