גל מעצרים בארגוני פשע במרכז

המאבק המשטרתי בארגוני הפשע במרכז עולה מדרגה: השוטרים נמצאים בכוננות גבוהה מחשש לחיסולים ונקמות - בהם עלולים להיפגע גם חפים מפשע

היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז מרכז ביצעה גל מעצרים במה שהחוקרים מגדירים "מאבק נגד הפשיעה החמורה". אין זה סוד שבתקופה האחרונה רצף החיסולים באזור המרכז רק הולך ומתגבר, והיחידה המרכזית מתמודדת עם ההסלמה. האחים לביא - אופיר ועמוס לביא - עומדים בראש ארגון הפשע הגדול שמולו פועלת היחידה המרכזית.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

לאחרונה הארגון של האחים לביא ספג מכה קשה כשאיבד בזה אחר זה שלושה מאנשיו הבכירים: אברהם ממו חוסל לפני כשבועיים בגן יבנה על ידי מתנקש שעקב אחריו; רומן אנטון, שעבד כמאבטח של האחים לביא, התגלה כסוכן משטרתי. על פי כתב האישום, אנשיהם של האחים לביא חיסלו אותו - ביניהם עמוס לביא "הקטן", בן דודם של השניים. בחודש פברואר חוסל ברחובות "ארתור" (דוד שוורצמן).

גל המעצרים בוצע תחת צו איסור פרסום: החשש הגדול במשטרה הוא מחיסולי נקמה שיחזרו לרחובות, טעל כן המשטרה נמצאת בכוננות שיא. לא מזמן נחשפה מעבדת חומר נפץ באזור השפלה: אין ספק במשטרה שמדובר בעניין של זמן עד שמשפחות הפשע ינקמו: החשש הגדול הוא שייפגעו אנשים חפים מפשע במלחמות העקובות מדם.