משה קצב - ברוך הבא לשנת 2016 בישראל

גיא הוכמן החליט לעזור לאסיר המשוחרר ולעדכן אותו במה שקרה פה כשהוא נפש במעשיהו

* הטור הינו טור קומי ויש להתייחס בהתאם.

משה, הרבה זמן לא היית כאן. ובזמן שאתה שיחקת לך שש-בש עם הירשזון ונשיקה-סטירה עם דרעי, החיים פה המשיכו. ומכיוון שעברתי עבודה לאחרונה ואני יודע מה זה להגיע למקום חדש ולא לדעת מי נגד מי, החלטתי להירתם למשימת השיקום הלאומית ולעדכן אותך במה שקרה בזמן שהחסרת.   

- זוכר את כוכב הריאליטי הבלונדיני שכולם אהבו לשנוא ב"המתמחה" ? אז כן, הוא נשיא ארה"ב.

- הבן של שימי תבורי ועוד איזה פוקימון הם הכוכבים הכי גדולים במדינה.

-  זוכר שב -2010 נסעת לבורגס והיה שם איזה אח יקר שפינק אותך בצ'ייסר וחשפנית על הבית? אז עד לא מזמן הוא היה יו"ר הכנסת.

- הצל, זה שהיה החצי השני של סאבלימינל ועדיין מתעקש ללכת עם כובע ושרשרת, יש אריות. אמנם לא אמיתיים, אבל כאלה שתוך שנתיים יובילו אותו לכנסת.

-  זוכר את הזוכה בגמר כוכב נולד 2010, רגע לפני שנכנסת בפנים אמרת לעצמך "יא אללה איך אני מפספס את תחילת הקריירה של אריק איינשטיין הבא!"?. אז אף אחד לא זוכר. חוץ מגוגל. אור צנגן.

- טוב, אל תתבאס, אבל פולארד השתחרר לפניך.

- אבל שכח מפולארד, יש עכשיו חדשות קשות יותר. בטח לגילה לא היה אומץ לספר לך, אבל בשביל זה אני כאן. אז ככה, ערוץ הילדים - טל מוסרי - הסוף. נבין אם תרצה לחזור למעשיהו.

- אנחנו משערים שבטח כבר פתחת פרופיל בטינדר וחזרת לעניינים. אבל לפני שתעשה צעדים פזיזים אני כאן כדי להזהיר אותך. בר רפאלי? אשת איש. גאולה אבן? תפוסה חזק. חנה לאסלו? תן בראש.

- מה זה טינדר? נו באמת משה, בתחום הזה עשינו קפיצה מטורפת. אם פעם היית צריך להכיר פקידה, לקדם אותה, לפלרטט איתה ורק אחר כך לבצע בה מעשה מגונה, היום אתה צריך פשוט צריך  להחליק את המסך ימינה.

- משה, אתה חייב אינסטגרם. לא יודע מה הלך אי שם ב-2011, עכשיו זה תור הזהב של הסלפי.

- כמה דברים לגבי העיר שלך: 1. יש לה ערך בויקיפדיה, שזה כבר משהו.  2. מיקי גבע נולד שם, שזה כבר משהו. 3. יש לה 3297 לייקים בפייס. שזה לא משהו.

-  קצת כדורגל. הפועל באר שבע אלופה, הפועל ת"א בפירוק, בבית"ר בקרוב ישחק בקרוב שחקן ערבי, וליוסי בניון עדיין לא צמח זקן.

-  תקשיב, מצאו מלא גז איפשהו ליד חיפה. מצד אחד, יש מצב שנהיה עשירים כמוך. מצד שני, לא.

- זוכר את ראש הממשלה שלך שכיהן כשנכנסת לכלא? אז זה אותו אחד. נשבע. וזה שכיהן לפניו, זוכר? כלוא אגף לידך. ומה לגבי המנחה החתיך מאולפן שישי שמומחה בכתיבת טורים, תסריטים ועוד דברים שלא קשורים בקבלת החלטות, מצלצל לך מוכר? אז הוא ראש הממשלה הבא.

- קח בחשבון, שיש מצב שלגילה היה סטוץ. בעולם הטינדרי והאשלי מדיסון, נאמנות זו משימה לא פשוטה גם בשביל רעיה כמו שלך.

- ואולי הכי חשוב, לרשת, הזכיינית המובילה בארץ, יש אתר, כנס אליו. ותעשה לייק בפייסבוק. ותשתדל לא לתבוע אותנו על האייטם הזה. שחרור נעים.