"אהרוג אותך ואחתוך אותך לחתיכות"

השף רפי כהן נעצר עם נחיתתו בארץ לאחר שהוצא נגדו צו מעצר בגין היעדרותו מדיונים משפטיים בעניינו. כעת, עדות הצעירה שבגין תקיפתה הוא מואשם נחשפת

"אני הולך לחתוך אותך לחתיכות, אהרוג אותך ואת כל המשפחה שלך": במילים האלו משחזרת א' את התקיפה שבה מואשם השף רפי כהן, בעת שהייתה בחודש השמיני להיריון לפני כשלוש שנים. לוי, מי שהיה הבעלים של מסעדת רפאל המיתולוגית, נעצר ביום חמישי עם נחיתתו בישראל לאחר שהות ממושכת בחו"ל, ולאחר שהוצא נגדו צו מעצר בשל היעדרותו מדיונים משפטיים בעניינו.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

אחד מכתבי האישום שהוגשו נגדו כללו, כאמור, את תקיפת הצעירה ההרה. האירוע התרחש בכביש בשכונת נווה צדק בתל אביב. באותו יום לרכב המשפחתי של הצעירה נגמר המצבר באמצע הכביש והם הביאו את הרכב השני של המשפחה לצד הרכב כדי להניע אותו.

בעדותה של הצעירה היא משחזרת כיצד הגיע השף והלך לצעוק עליהם: "תזיזו את האוטו, לא מעניין אותי, לא אכפת לי, אני גר פה", סיפרה לחוקרים. "הוא החליט עם האוטו שלו לדפוק אטת האוטו שלנו. באותו הרגע הסתכלתי לו בעיניים ואמרתי לו: אתה ממש חרא של בן אדם".

א' הוסיפה: "באותו רגע הוא תפס לי את יד שמאל..ונתן גז באוטו. אני...הייתי שמונה חודשים להיריון. הוא פשוט נתן גז ומשך אותי, פשוט הפיל אותי על הרצפה...סיימתי עם חבלות בכל הגוף, הגיע אמבולנס".

למרבה המזל הסיפור של א' נגמר בחבלות קלות בלבד ונגד השף הוגש כאמור כתב אישום. ביום שישי האחרון הוגד נגד כהן כתב אישום על פרשה אחרת, שבה איים על עובדי בנק לאומי.