ביצע מעשה מגונה בבת 83: "היא התחילה"

המשטרה עצרה צעיר כבן 21 בחשד שביצע מעשה מגונה בקשישה בסוף השבוע באופקים. במהלך חקירתו טפל החשוד את האשמה על הקשישה ואמר כי "היא התחילה"

ביצע מעשה מגונה בבת 83. ארכיון (שי לוי, פלאש 90)

צעיר כבן 21 מאופקים נעצר בסוף השבוע לאחר שעל פי החשד ביצע מעשה מגונה בקשישה בת 83 בעיר. החשוד הובא אתמול (שבת) בפני שופט ומעצרו הוארך בארבעה ימים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

על פי החשדות המיוחסים לו, בזמן שהקשישה שבה לביתה בקריה החרדית באופקים בשעות הבוקר המאוחרות, הגיח החשוד ממקום סמוך וביצע בה מעשה מגונה. שוטרי סיור שהוקפצו למקום החלו בסריקות אחריו ובמקביל ביצעו פעולות חקירה נוספות.

שעות ספורות לאחר מכן החשוד אותר, והוא עוכב לחקירה בתחנת המשטרה. בחקירתו קשר עצמו לאירוע אך טפל את האשמה על הקשישה ואמר כי "היא התחילה". עם זאת, בתום חקירתו הוא נעצר והובא בהמשך להארכת מעצרו בבית המשפט.

במקביל, בית המשפט האריך את מעצרו של תושב באר יעקב בן 30 בחשד שביצע מעשים מגונים בפומבי מול נערות בנס ציונה. המעצר התבצע לאחר שבמשטרה התקבלו דיווחים במהלך החודש האחרון על חשוד הנוהג להגיע ברכבו ולעצור בסמוך לנערות בעיר. מפרטי התלונות עולה כי החשוד היה מנסה לפתוח עמן בשיחה, ובמקביל היה נוהג לבצע בעצמו מעשים מגונים לעיניהן.

"שוטרי משטרת ישראל יפעלו במהירות המקסימלית ובכל הכלים העומדים לרשותה על מנת לשמור על ביטחונו של הציבור הנורמטיבי שומר החוק ולהביא את העבריינים לדין", נמסר מהמשטרה.

[brightcove_iframe video_id='16mivzak_vtr2_n20170827_v1' autoplay='0' credit='חדשות 2' desc='מבזק 16:00: השולמה עסקת ה"אדיר"' kid='' duration='0'']