שר הרווחה חיים כץ טוען: "רוצים לירות בי"

לאחר שאתמול פורסם שהמשטרה מבקשת לחקור באזהרה את שר הרווחה חיים כץ בחשד לעבירות שחיתות, טוען השר כי שולם שוחד על מנת לפגוע בו

חיים כץ
חיים כץ | צילום: Flash90

שר הרווחה חיים כץ מגיב לחשדות נגדו, ומשיב אש: בריאיון לגלי צה"ל הבוקר (חמישי) האשים כץ את מנהל רשות החברות הממשלתיות אורי יוגב בכך שניסה לפגוע בו אישית על ידי כך שהביא לחקירת בנו, יאיר כץ.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק

"הבן שלי נעצר בגלל שרוצים לירות בי", טען. "הגשתי תלונה במשטרה נגד אורי יוגב (מנהל רשות החברות הממשלתיות), שהציע שוחד לרפי מאור (יו"ר דירקטוריון התעשייה האווירית לשעבר) כדי שיפגע בי, הגשתי תלונה על פקיד שמנסה לפגוע בשר". על האפשרות שהמשטרה תחקור אותו באזהרה אמר כץ בריאיון כי "לא עשיתי כלום. אין לי מה להסתיר".

הבן נחקר בחודש שעבר
הבן נחקר בחודש שעבר | צילום: חדשות 2

אתמול דווח כי המשטרה ביקשה מהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לחקור את שר הרווחה תחת אזהרה, במסגרת פרשת השחיתות בתעשייה האווירית. במשטרה אומרים כי החקירה תעסוק בחשד להטיית מכרזים של ספקי שירות והתפקדות לליכוד תמורת שוחד.

חיים כץ
חיים כץ | צילום: Flash90

במסגרת הפרשה נעצר ונחקר בחודש שעבר בנו של כץ, יאיר, ונחקר בחשד לעבירות סחיטה באיומים ובתיווך לשוחד. בפרשה נעצרו ונחקרו 14 חשודים נוספים. כץ הבן נחקר בין היתר בחשד שהיה מעורב במפקדים הלא חוקיים של עובדי התעשייה האווירית לליכוד.