תיק 3000: "חלו התפתחויות לא מעטות בחקירה"

ביהמ"ש האריך ב-5 ימים את מעצרם של המשנה ליו"ר המל"ל לשעבר אבריאל בר יוסף ושל מיקי גנור, שני החשודים המרכזיים בפרשת כלי השיט

התפתחויות בחקירת פרשת כלי השיט: בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (חמישי) בחמישה ימים את מעצרו של אבריאל בר יוסף, המשנה לראש המל"ל לשעבר שחשוד בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים והלבנת הון בתיק 3000. השופטת עינת רון הסבירה את החלטתה: "רוב החומר בפרשה הזאת לא מוכר לתקשורת, חלו התפתחויות לא מעטות בחקירה הן בעניין בר יוסף והן בעניינם של אחרים".

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

המשטרה מבקשת להאריך גם את מעצרו של מיקי גנור, אחד החשודים המרכזיים בפרשה, והדיון בעניינו גם נערך הבוקר.אתמול הוארך בחמישה ימים מעצרו של יד ימינו של גנור, עו"ד רונן שמר, וגם מעצר הבית של עורך דינו ומקורבו של נתניהו, דוד שמרון, הוארך ביומיים נוספים. פרקליטו של שמרון טוען כי הוא לא חשוד כלל בעבירות של מתן וקבלת שוחד ובקרוב יתברר, לטענתו, שהוא נחקר בנושאים שוליים בפרשה. שמרון נחקר אתמול במשך שעות ארוכות ובצאתו ממשרדי להב 433 אמר: "איני יכול לדבר, תנו למשטרה לעשות את עבודתה".

מפקד חיל הים לשעבר, האלוף במיל' אליעזר (צ'ייני) מרום נחקר גם הוא אתמול על מעורבותו בפרשה, אישר כי מיקי גנור ביקש ממנו להמליץ על מינויו להיות נציג התאגיד הגרמני טיסנקרופ, אך טען כי המינוי ראוי והוא לא קיבל על כך דבר.

צ'ייני הכחיש שהכספים שקיבל על ייעוץ לגנור ניתנו לא כדין, וכי החשד שמדובר בהסכם פיקטיבי שנועד להעביר אליו כספים מעסקת הצוללות הוא לא נכון.