4 עבריינים מואשמים שסחטו באיומים עורך דין - ונתפסו בזמן מעשה

המשטרה הצליחה להגיע לחשודים בזמן שהיו במשרדו של עורך הדין ועל פי החשד סחטו אותו באיומים במשרדו. על פי החשד, המניע למעשה הוא העובדה שהעו"ד ייצג שוהה בלתי חוקי שעבד אצל סבו של אחד הנאשמים, ופוטר לא בדין | צפו בתיעוד

זמן צפייה: 01:14

כתב אישום הוגש היום (ראשון) כנגד עבריינים שסחטו באיומים עורך דין - ונתפסו בשעת מעשה על ידי שוטרים שהגיעו אל המקום. האירוע התרחש לפני כשבועיים, לאחר שהתקבל דיווח במוקד המשטרה על כך שארבעה גברים הגיעו למשרד עורכי דין בתל אביב והסתגרו שם, תוך כדי שהם מאיימים על עורך דין. השוטרים הגיבו לקריאה, הגיעו למשרד ועצרו במקום שלושה חשודים תושבי ראשון לציון (55, 28 ,22) וחשוד נוסף תושב רמלה בן 27.

על פי החשד, המניע לסחיטה נגע בפיטורים של שוהה בלתי חוקי אשר עבד אצל סבו של אחד הנאשמים, ולאחר שנפטר הסב, הילדים החליטו לפטרו ללא פיצויים בטענה כי הנו עובד ללא אישורים בארץ ואינו זכאי לפיצוים. העובד המפוטר החל בהליך משפטי לתביעת שכרו, ושכר את שירותו של עורך הדין. בסיום התביעה זכה העובד ונקבע כי הוא זכאי לפיצויים על סך 180 אלף שקלים.

על פי החשד, בני המשפחה ביקשו ללחוץ על עורך הדין, לוותר על זכייתו ולפטור אותם מהחוב. הארבעה איימו על עורך הדין ואמרו שישרפו אותו ושזה "השבוע האחרון לחייו", במשטרה שיוותר על הפיצויים. עורך הדין שלח הודעה לעובד שלו וביקש שיזמין משטרה. השוטרים הגיעו למקום, עצרו את החשודים והביאו אותם לחקירה.

מעצר הסוחטים הוארך בבית משפט, ובסיומה של החקירה הוגש היום כתב אישום כנגד ובקשה למעצר עד תום הליכים.