רישיונות שלא כדין עבור שוחד: מנהלת במשרד הרישוי ועו"ד נעצרו

מנהלת סניף חיפה במשרד הרישוי נעצרה עם חשודים נוספים, בהם גם עורכי דין, לאחר שהנפיקו לכאורה רישיונות נהיגה שלא כדין לנהגים שרישיונם נפסל בגין נהיגה בשכרות, נהיגה תחת סמים ועוד - בתמורה לשוחד. תיעוד המעצרים

זמן צפייה: 01:26

בלשי היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433, בשיתוף עם חוקרי מפלג הונאה מחוז חוף, עצרו הבוקר (שני) מנהלת סניף במשרד הרישוי וחשודים נוספים, בהם גם עורכי דין, בחשד שהנפיקו רישיונות נהיגה שלא כדין לנהגים שרישיונם נפסל בגין נהיגה בשכרות, נהיגה תחת סמים ועוד.

לפי המשטרה, "מהחקירה עולה כי מנהלת סניף במשרד הרישוי בחיפה, קשרה קשר עם אחר להנפקת רישיונות לנהגים שאינם עומדים בתנאי חידוש הרישיון וכי רישיונם נפסל בשל שלל עבירות כגון נהיגה תחת השפעת סמים, נהיגה בשכרות ועוד. עוד עולה מהחקירה כי החשודה הסתייעה בעובדים נוספים בסניף וביצעה שינויים במערכות הממוחשבות של משרד הרישוי, הכול בתמורה לקבלת שוחד. מהחקירה עד כה עולה חשד לעבירות של שוחד, זיוף, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות וכן עבירות נוספות".

מטוה להב 433
מטוה להב 433 | צילום: חדשות 13

עוד נמסר כי הבוקר החקירה הפכה לגלויה, עם מעצרם של מנהלת סניף משרד הרישוי בחיפה ושל חשודים נוספים - בהם כאמור גם מספר עורכי דין והם הובאו זו לחקירה: "חלק מהחשודים ייחקרו במפלג הונאה במחוז חוף, בסיומה ובהתאם לממצאיה יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבימ"ש השלום בראשון לציו". במהלך המעצרים הבוקר נתפס רכוש הכולל בין היתר: מחשבים, טלפונים ניידים, מסמכים, המחאות וחותמות. החיפושים נמשכים.