ניבי זגורי מעיד לראשונה במשפטו: "לא רצחתי את דבורה הירש"

ראש ארגון הפשע העיד בביהמ"ש המחוזי בבאר שבע, לראשונה מאז שהחל משפטו בגין רצח טלק קורקוס, שנחשב ל"יד ימינו", גרושתו דבורה הירש ואלישע סבח. זגורי בפתח עדותו: "לא רצחתי את דבורה היא ולא היה לי קשר איתה"

יניב (ניבי) זגורי בבית המשפט

בפעם הראשונה מאז שהוגש נגדו כתב אישום בגין רצח של שלושה בני אדם - טל קורקוס, שנחשב ל"יד ימינו", גרושתו דבורה הירש ואלישע סבח - העבריין יניב (ניבי) זגורי מסר היום (חמישי) עדות בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

בפתח עדותו בביהמ"ש, אמר זגורי כי "לא רצחתי את דבורה הירש ולא היה לי קשר איתה, היא עבדה פעם אצל אשתי כמוכרת". עוד הוסיף ראש ארגון הפשע בעדותו: "אני לא רוצח, אני איש עסקים. אין לי שום קשר לרציחות הללו".

דבורה הירש וטל קורקוס
דבורה הירש וטל קורקוס | צילום: חדשות 13

זגורי, שעומד בראש ארגון פשע באזור באר שבע והנגב, נחשב למקורב לשלום דומרני. במשך כעשור היה זגורי היעד מספר אחד של מרחב הנגב של המשטרה, עד שנשלח לרצות עונש מאסר של שבע שנים ב-2009 בשל עדותו של קורקוס, שחתם על הסכם לעד מדינה.

לאחר שחרורו ב-2016 עזב זגורי את ישראל לסין, אך בהמשך גורש ממנה בחזרה לישראל, והועמד לדין ב-2018. הוא נעצר עד תום ההליכים והוגשו נגדו כתבי אישום בגין רצח טל קורקוס, דבורה הירש ואלישע סבח.